Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

Περι φιλανθρωπικών ιδρυμάτων

Τη θέση πως η εκκλησία είναι και φιλανθρωπικό ίδρυμα και γι’ αυτό δεν πρέπει να πληρώνει φόρο εισοδήματος εξέφρασε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Σημερινή.

Ώστε! Η εκκλησία είναι και φιλανθρωπικό ίδρυμα άρα εν δέχεται να πληρώννει φόρον εισοδήματος.
Και ερωτώ τωρά εγώ ο ηλίθιος φορολογούμενος:

Για να είναι η εκκλησία και φιλανθρωπικό ίδρυμα, πάει να πεί ότι είναι και κάτι άλλο, σωστά; Σωστά να λαλείς Μακαριότατε.
Τζίνον το "κάτι άλλο" (ονομάστε το όπως θέλετε, η ουσία δεν αλλάσσει) πληρώννει φόρον εισοδήματος οξά παίζει πελλόν;

Και εφόσον η εκκλησία ειναι και φιλανθρωπικό ίδρυμα, να προχωρήσω το σκεπτικό μου ένα βήμα πάρακατω...

Τί ποσοστό των εισοδημάτων της εκκλησίας είναι τα ποσά που δίνονται για φιλανθρωπίες; Ξαπόλα την υπολογιστική χρυσή μου, εν ρητωρική η ερώτηση!

Δηλαδή εγώ που είμαι ένας απλός μισθωτός φορολογούμενος τζαι διώ κάθε χρόνο ποτζί τζαι ποδά το κατιτίς μου (κάτι ραδιομαραθώνιους, κάτι πορείες Χριστοδούλας κλπ κλπ) και το ποσοστό των "φιλανθρωπιών" μου είναι ελάχιστο σε σχέση με τα εισοδήματα μου, δικαιούμαι να παίζω πελλόν τζαι να μεν πληρώννω φόρον εισοδήματος;

Στο κάτω-κάτω είμαι και φιλανθρωπικό ίδρυμα, έννεν;

5 σχόλια:

  1. Γιατί όποτε ακούω, θορώ, διαβάζω για τον Αρχιεπίσκοπο τεντώνονται τα νεύρα μου? Πώς τα καταφέρνει έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άμαν εκατάφερεν να τον ψηφίσει το 10% τζαι να κερδίσει τες εκλογές, πάει να πεί πως εν έshει πράμαν που εν καταφέρνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δηλώνω φαν του Αρχιεπισκόπου (αμαρτία ξημολοημένη). Επίσης, βλέπω το που άλλη σκοπιά. Αν φορολογηθεί και η εκκλησία, οι εκάστοτε κυβερνώντες εννά τρων τζαι που τζιαμέ (τζαι μεν μου πεις όι!). Υπάρχει μια κακοδιαχείριση του δημόσιου χρήματος (τζαι μεν μου πεις όι). Πολλές φορές κάμνει πράματα που εν είναι "πολιτικά ορθά" γιατί κακά τα ψέματα, εν λίο (πολλά) εκκεντρικός τζαι ξεροτζέφαλος, αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο. Τάχα ελειφτήκαμε τα ριάλια; Γιατί άραγε;
    Καλά κάμνει τζαι στήνει πόι! Άμα με πείσουν οι πολιτικοί δαμέσα ότι τους κόφτει που τούτον τον τόπο, τζαι με τα λεφτά που έχουν στα χέρια τους βοηθούν στην ευημερία του, τότε θα υποστηρίξω το αίτημά τους. Μέχρι τότε, να μεν τους δόκει τίποτε!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Diary Girl
    Εγω σαν καλός μαλάκας πληρώννω κάθε χρόνο φόρον εισοδήματος. Εφόσον (εθέλαμεν πολλά να) ζούμεν σε μιαν δίκαιη κοινωνία όπου ο κάθε πολίτης έshει τα ίδια προνόμια/δικαιώματα/υποχρεώσεις, απαιτώ που ΟΥΛΛΟΥΣ να πληρώννουν όπως πληρώννω εγώ. ΟΥΛΛΟΥΣ including πολιτικούς, including αυτοεργοδοτούμενους, including αθλητές, including εκκλησία. Ο-Υ-Λ-Λ-Ο-Υ-Σ.

    Εν τζαι απαιτώ που κανέναν να πληρώννει παραπάνω που τζίνον που του αναλογεί, ο καθένας το ππάϊν του.

    Όσον αφορά την κακοδιαχείριση, φυσικά τζαι υπάρχει. Τζαι όσον υπάρχει τούτη η σαπίλα, η βρώμα τζαι η δυσωδία που ονομάζουν "πολιτική", τούτον το πράμαν θα διαιωνίζεται. Τζαι ουδείς πολιτικός νοιάζεται για το καλόν του τόπου. Εν για το καλόν της πούγκας του, της επιχείρησης του, των συγγενών τζαι φίλων του που νοιάζεται. Μακάρι να βρεθεί κάπου κάπως κάποτε κάποιος να με διαψεύσει. Η ιστορία πάντως ως τωρά, τούτον δείχνει.

    Τζαι για να το γενικεύσω λλίον το πράμαν, εν εστιάζομαι μόνον στην εκκλησία. Πρέπει να εφαρμοστεί τάχιστα τζαι το μαυρογέριμον το "πόθεν έσχες". Τζαι όταν λέω "πόθεν έσχες" εν εννοώ να φκαίννει ο κάθε βο(υ)λευτής τζαι να μου δηλώννει ότι έshει μόλις 300 λίρες καταθέσεις στην τράπεζα γιατί τότε έννεν "πόθεν έσχες", εν shιεshιέ ντε κοκκόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εμένα με εκνευρίζει που δεν προηγείται διάλογος και αυτό συμβαίνει σε όλα τα ζητήματα. ας πήγαινε η κυβέρνηση με σχέδιο στην εκκλησία να μιλήσουν για φορολόγηση. αλλά αντί για αυτό κάνουν ανακοινώσεις στα κανάλια. προτού σχεδιαστεί κάτι, καταλήγει στον κάλαθο των αχρήστων λόγω διαφωνιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...