Παρασκευή, 26 Μαρτίου 2010

I want a blowjob!

Ο Χρόνος
Καλοκαίρι του 1997

Ο Τόπος
Μπαράκι στη Σαντορίνη (μου διαφεύγει το όνομα)

Οι Παρόντες

Ο υποφαινόμενος μαζί με δύο φίλους

Το Στόρυ
Φοιτητές τότε, εκάτσαμεν σε ένα μπαράκι στη Σαντορίνη να πιούμεν κανένα ποτό. Μετροφυλλόντας το μενού με τα ποτά και τα κοκτέϊλ έππεσε το μμάτι μου σε ένα κοκτέϊλ με το όνομα "Blowjob".

Όταν ήρτεν η γκαρσόνα -η οποία ήταν και αλλοδαπή- παίρνω το πιο σοβαρό μου ύφος τζαι λαλώ της με μιαν ηρεμία και φυσικότητα: "I want a blowjob!"
Η γκαρσόνα άλλαξεν ύφος τζαι προς στιγμή έχασεν τα. Λαλεί μου "Excuse me?" πιστεύκοντας ότι άκουσεν κάτι λάθος.

Πιάννω ξανά το ίδιον ύφος τζαι επαναλαμβάνω: "I want a blowjob!"
Οπόταν φέφκει η κορού τζαι πάει μέσα. Μετά που 2-3 λεπτά έρκεται ο μάστρος τζαι τούτη που πίσω του.
"Συμβαίνει κάτι;" ρωτά μας ο υπεύθυνος

Εσφύχτηκα όσον εμπορούσα για να μεν σπουρτήσω που τα γέλια τζαι εξήγησα του υπεύθυνου ότι είχα παραγγείλει το σφηνάκη "blowjob". Ο τύπος απολογήθηκεν μας για την παρεξήγηση που εδημιούργήθηκε τζαι μετά που λλίον ήρταν 3 σφηνάκια blowjob. Ήταν χρώματος κοκκινο-καφέ με σαντυγί από πάνω.

Εμείναμεν τζαι οι τρείς να θωρούμεν τα σφηνάκια αμίλητοι στην αρχή. Στο μυαλό όλων μας νομίζω επλανιέτουν η ίδια απορία: "ήνταλος το πίννουν τούντο μασκαραλλίκκιν τωρά έτσι όπως ένι με τες κρεμες;"

Την απάντηση έδωσεν μας την μια τύπισσα που εκάθετουν μερικά τραπεζάκια πιο κάτω. Επαράγγειλεν το ίδιο τζαι όταν της το εφέραν τζαι εβάλαν της το πας το τραπεζάκιν, έshυψεν επιδειχτικά τζαι αφού πρώτα έγλυψε τη σαντυγί, στη συνέχεια έβαλεν βούκκον το σφηνάκι τζαι έγυρεν τη κκελλέ της πίσω για να το πιεί.

Το Αποτέλεσμα
Επαραγγείλαμεν μπύρες που αν μη τι άλλο πίννουνται δίχα να βάλεις την πότσαν βούκκον

Η Απορία
Επαράγγειλα της "blowjob" τζαι επήεν βουρητή στο μάστρο της. Αν της επαράγγελλα "sex on the beach" ήνναμπου ήταν να κάμει;

3 σχόλια:

  1. χαχαχα! Τέλειο! :D

    Την επόμενη φορά να παραγγείλεις ένα Nasty Burning Pussy! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επερίμενα κι εγώ να διαβάσω κανένα...juicy post να γελάσω! :) Όχι πώς δεν εγέλασα με την παρεξήγηση με το σφηνάκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Diary Girl
    Αν επαράγγελλα Nasty Burning Pussy ήταν να μου κατεβάσει τα ΜΑΤ!

    @Rain Tears
    Θα το έχω υπόψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...