Παρασκευή, 9 Απριλίου 2010

Γυναικείον ατού τζαι μαλακίες...

Εσχόλασα εχτές το απόγευμαν, φεύκω που τη δουλειά τζαι πάω σπίτι να πιάω την οικογένεια να πάμε στο σούπερμαρκετ να ψουμνίσουμεν.

Πάμεν -as usual- στην Αλφαμέγα (λατρεία αυτή η υπεραγορά, λατρεία!). Επειδή έλειψεν το ποτσίν με την Αθανασία του Κάλβη του Κλαμένου τζαι μιας τζαι έshει Beautyline τζιαμέ στην Αλφαμέγα, είπα να κάμω μιαν στάση να πιάω το άρωμαν πρώτα.

Μπαίννουμεν στο Beautyline, ρωτούμεν την κορούν αν έχουν το συγκεκριμένο άρωμα τζαι πάει να το φέρει. Πάω στο ταμείο τζαι περιμένω την νάρτει για να πληρώσω. Η γυναίκα μου εν έξω που το Beautyline τζαι προσπαθεί να ποσκολήσει την κόρη που ήδη άρκεψεν να δυσπιρκά πας το καρότσιν.

Έρκεται η κορού με το άρωμαν τζαι έρκεται τζαι μια άλλη πωλήτρια, πιο έμπειρη (ή απλά πιο μεγάλη). Ακολουθεί ο εξής διάλογος με την κυρία Φυτούλλα (το όνομαν της έγραφεν το πας την απόδειξη μιας τζαι εν τζίνη που με εξυπηρέτησεν τελικά):

Ε=εγώ, Φ=Φυτούλλα

Φ: Εν το ιττέρνιτι που θέλετε;
Ε: Ναι
Φ: Εν ό-τε-τουαλέττ τούτον που έπιασες
Ε: Ξέρω το
Φ: Έshει τζαι αποσμητικόν αν θέλεις...
Ε: Θέλω το τούτον, ευχαριστώ

Κανονικά δαμέ θα έπρεπεν να σιωπήσω τζαι να περιμένω να τελιώσει, να πληρώσω τζαι να φεύκω. Ήντα έθελα να ρωτήσω....

Ε: Έshει τζαι ιττέρνιτι σάμμερ αν δεν κάμνω λάθος...
Φ: Ναι αλλά εν ήρτασιν ακόμα τούτες. Περιμένουμεν τες τωρά που εκόντεψεν το καλοτζαίριν. Θέλεις να μας αφήσεις το τηλέφωνο σου να σε ειδοποιήσουμεν μόλις έρτουν;
Ε: Όι εν εντάξει. Έρκουμαι συχνά δαμέ για ψούμνισμαν οπόταν ξαναπερνώ αν είναι

Παρένθεση: Εσύ τωρά τί εκατάλαβες με το "έρκουμαι συχνά δαμέ για ψούμνισμαν"; Ότι πάω συχνά στην Αλφαμέγα για ψούμνισμαν ή ότι πάω συχνά στο Beautyline για ψούμνισμαν; Guess τί εκατάλαβεν η Φυτούλλα! Κλείω την παρένθεση.

Σε τούντο σημείο, επείστηκεν η Φυτούλλα ότι εν την ιττέρνιτι τη σκέττη που θέλω τζαι όι τη σάμμερ, ότι εν θα καρτερώ να έρτει η σάμμερ, ότι εν θέλω να με ειδοποιήσουν που εννα έρτει η σάμμερ τζαι ότι θέλω την ο-τε-τουαλέττ.

(εγώ μάχουμαι να φκάλω την κάρτα να πληρώσω, η κόρη άρκεψεν τζαι διαμαρτύρεται)

Φ: Κάρταν Beautyline έshεις;
Ε: Όι
Φ: Έναν λεπτόν να σου κάμουμεν καλό, εκτός τζι αν έshει κανένας άλλος στην οικογένεια...
Ε: Μπορεί να έshει η γυναίκα μου... (τέλλιωννε τζαι βιάζουμαι λαλώ σου!!!)
Φ: Α...
Φ: Ε να σου κάμουμεν τζι εσέναν καλέ, μισόν λεπτόν κουβέντα ένι!

Ώστι να δεις τζαι να πείς, εκόττησεν μου τη φόρμα που έπρεπεν να συμπληρώσω τζαι άρκεψα τζι εγώ μάνι-μάνι να γράφω τα στοιχεία μου. Εδιάκοψεν με μόνον για να βάλω το ππίν μου να μου χτάρουν τη βίζα.

Φ: Ορίστε, έτοιμος! Πιάννεις τζαι πόντους με την κάρτα. Πέρνα που εννα έρτουν τζαι οι σάμμερ...

Δώκε παμόν ρε Φυτούλλα! Όι λαομόν λαλώ σου!!!

7 σχόλια:

  1. Invictus σαν να τζιαι επήες γυρεύκοντας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @lexi
    Ήντα έθελα τζι εγώ ο φτωχός να ρωτήσω...

    P.S: Τωρά που έχω τζαι την κάρταν τζαι πιάννω τζαι βαθμούς, φέρτε μου Φυτούλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το καλυτερο μου,να χαζευω με τις ωρες και να μην κοντευει πωλητρια...σε καποιο αλλο παραλληλο συμπαν ισως.

    Όι λαομόν τι σημαινει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @miss psarokokalo
    Βάλλεις μου δύσκολα τωρά στην ερμηνεία του "όι λαομόν". Αν το πάρουμε ετυμολογικά το πράμα, το ρήμα "λαόννω" πάει να πεί τρομάζω/φοβερίζω/ξαφνιάζω. Το "όι" πάει να πεί όχι (obviously).
    Άρα μπορείς να πείς ότι το "όι λαομόν" είναι μια έκφραση κάποιου ο οποίος άκουσε/είδε/ένιωσε κάτι πολύ παράξενο/παράδοξο/απίστευτο ή και τρομακτικό.

    Εν ξέρω αν σε βοήθησα καθόλου, πού εν οι δασκαλούες τζαι οι καθηγήτριες ολάν να βοηθήσουν την κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε... επήενες εντελώς γυρεύκοντας όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένας άντρας στα beautyline!! Χαχαχαχαχα ωραία σκηνή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ahaha!!!tze emena nevriazoun me oi fitoules sta beautyline kai genika opu iparxoun spastikes fitoules-3eroles politries!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...