Κυριακή, 11 Απριλίου 2010

Σωκράτης Μάλαμας - Πριγκηπέσσα



Άλλα θέλω κι άλλα κάνω πώς να σου το πω
έλεγα περνούν τα χρόνια θα συμμορφωθώ
Μα είναι δώρο άδωρο ν’ αλλάξεις χαρακτήρα
τζάμπα κρατάς λογαριασμό τζάμπα σωστός με το στανιό

Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου
μέσα σ’ αυτό το σπίτι πριγκηπέσα μου
το φως σου και το φως χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος κι ο χαρακτήρας μας

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω κι έφτασα ως εδώ
λάθη στραβά και πάθη μ’ έβγαλαν σωστό
Ξημερώματα στο δρόμο ρίχνω πετονιά
πιάνω τον εαυτό μου και χάνω το μυαλό μου

Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου
μέσα σ’ αυτό το σπίτι πριγκηπέσα μου
το φως σου και το φως χορεύουν γύρω μας
απίστευτος ο κόσμος κι ο χαρακτήρας μας

4 σχόλια:

  1. apo ta agapimena mou!
    asxeto ala apo to proi tuto akouo!!!
    "ala 8elo kai ala kano...elega 8a perasoun ta xronia 8a simorfo8o"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει τρομερά αυτό το τραγούδι, μου δημιουργεί ένα περίεργο συναίσθημα.
    Πολύ θα ήθελα να μου το αφιέρωνε κάποιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα είχα πάει στο γαμό ενός πολύ καλού μου φίλου, συμμαθητή μου από το λύκειο. Και το είχε κάνει παραγγελιά για να το χορέψει αφιρεωμένο στη νύφη. Ήταν τόσο συγκινητικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα διάφορα τραγούδια που θα αναρτώ στο μπλογκ είναι αποκλειστικά τραγούδια που αγγίζουν τη ψυχή μου, τραγούδια που με κάμνουν να ανατριχιάζω. Η πριγκηπέσσα δεν θα μπορούσε να λείπει.

    @nekatomeni
    Τζι εγώ άκουα το ούλλη μέρα εχτές...ριππίτ

    @rain
    Τζίνος ο κάποιος εύχομαι όι απλά να σου το αφιερώσει, να σου το τραγουδήσει στο αυτί μια νύχτα με φεγγάρι

    @aurora
    Τυχερή η νύφη, τσιάκκος ο γαμπρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...