Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

Καλημέρα. Κυριολεκτικά.

Σήμερα είχαμεν προγραμματισμένο να έρτουν για να μας βάλουν το παρκέ στο σπίτι που χτίζουμε. Επιάσαν με εχτές τηλέφωνο που την εταιρία για να επιβεβαιώσουμε τα της παραγγελίας, να τους εξηγήσω πού ακριβώς εν το σπίτι κλπ. Η κοπέλα με την οποία εμίλησα εχτές είπεν μου ότι εννα θέλουν τζαι ρευστόν με το που εννα έρτουν να φέρουν τα υλικά. Είπεν μου το ποσό, είπα της ΟΚ τζαι εκλείσαμεν. Θα τους επερίμενα πριν να φύω για τη δουλειά. να δώ ότι ούλλα εν όπως τα εσυμφωνήσαμε, να τους πληρώσω τζαι να φύω.

Εψές η νύχτα μας ήταν ζόρικη. Η κόρη έκαμεν μας καμπόσα εγερτήρια σε άγριες ώρες τζαι εζοριστήκαμεν τσας. Διότι καλόν ποσκόλιον το γιουττούπ αλλά να σε σηκώννει η μιτσιά η ώρα 4 το πρωί τζαι να σε πέρνει τραβητόν ως το κκομπούτερ για να της βάλεις μες το γιουττούπ να δεί mazoo and the zoo δεν λέει! Ο ύπνος μας με λλία λόγια εψές πενιχρός έως ανύπαρκτος. Τζαι εσηκώστηκα τζαι πιο γλήορα γιατί ήταν νάρτουν οι παρκεττάδες.

Εσηκώστηκα που λες με κάτι μμάθκια ννά, με έναν μόνιμον χασμουρητόν τζαι μιαν ποστασιάν σαννα τζαι εσύναα ούλλη μέρα ελιές. Έκαμα έναν καφέν πέρκι αννοίξει το μμάτιν μου τζαι επερίμενα τους παρκεττάδες νάρτουν. Στη δεύτερη ρουφκιά πιάννει με τηλέφωνον ο οδηγός του συνεργείου για να του εξηγήσω πόθθεν να κλώσει κλπ. Ήταν πολλά κοντά οπόταν ο καφές που εκατέληξεν στον οργανισμόν μου ήταν μόνον τζίνες οι θκιο ρουφκίες. Ασσέν.

Ήρτασιν, επήρα τους στο σπίτι, είδασιν το χώρο κλπ τζαι αρκέψαν οι υπαλλήλοι να ξηφορτώννουν τα υλικά. Εγώ έπιασα κουβένταν  με τον επιστάτη τους. Σε τούτον ούλλο το διάστημα που επέρασε που την ημέρα που αρχίσαμε τα αρχιτεκτονικά σχέδια ως τα τωρά που είμαστεν εις το φίνισh (όταν τελιώσει το σπίτιν με το καλό, προγραμματίζω ένα σήκουελ που ππόστς για το τί έπαθα/έμαθα χτίζοντας) εγνώρισα πολλήν κόσμον...αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς, πελεκάνους, σιεράες, υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, πογιατζήες, τεχνίτες, κακοτεχνίτες κλπ κλπ. Τούτος ο τύπος (ο επιστάτης) που εγνώρισα σήμερα είναι αναμφίβολα ο πιο ευγενικός τζαι ο πιο αυθεντικός που ούλλους. By far.

Μέσα σε διάστημα μισής ώρας περίπου είπαμεν τόσες πολλές κουβέντες, εμιλήσαμε για τόσα πολλά διαφορετικά πράματα που πραγματικά εκπλάγηκα. Θετικά. Άνοιξεν μου την καρκιάν του, εμίλησε μου για τη ζωή του, για τες δουλείες του (ήταν για 20 χρόνια στη Νότιο Αφρική) για τες ρίζες που έσhει τες Κυπριακές (η μάνα του τζαι η γενέκα του εν που δακάτω), εμιλήσαμεν ακόμα τζαι για πολιτικά, εμιλήσαμεν για κουλτούρες, για πολιτισμούς.

Η ώρα επερνούσεν τζαι θα αρκούσα (πάλε) για τη δουλειά. Εν μου εσυνάφερεν τίποτε για ριάλλια. Είπα του εγώ. Λαλώ του "η κοπέλλα εχτές είπεν μου ότι εννα θέλετε τζαι πληρωμή...". Αντράπηκεν. Εχαμήλωσε λλίον το βλέμμα. "Ξέρεις..." λαλεί μου... "μην με παρεξηγείς, εν θέλω με το που γνωρίζω τον πελάτη να του πώ για λεφτά κλπ...περιμένω να προχωρήσει η δουλειά, να γνωριστούμε καλύτερα για να έχω το θάρρος του...εν θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση..."

Τούτες οι κουβέντες εκάμαν με να τον συμπαθήσω ακόμα περισσότερο. Υπάρχουν ακόμα Άνθρωποι.

Κύριε Παντελή εν ξέρω αν θα έχουμεν την ευκαιρία να τα ξαναπούμε, να ξέρεις όμως ότι έφτιαξες τη μέρα μου σήμερα. Ευκαριστώ σε που καρκιάς...

10 σχόλια:

  1. Όντως πρέπει να σου έκανε εντύπωση για να του αφιερώνεις ολόκληρο ποστ. Αλλά σε αυτό το σημείο εφτάσαμε, η ευγένεια και η ανθρωπιά να μας κάνουν τόσην εντύπωση κι έχουμε να το λέμε.

    Γίνεται τα ποστ για το χτίσημο να τα γράψεις πιο σύντομα? Χτίζω κι εγώ και θέλω να αποφύγω τα παθήματα σας, διότι είμαι μόνη μου κι εν καταλάβω τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στέλλω τη συμπαράστασή μου σε όλους όσοι κτίζουν και τους εύχομαι καλό κουράγιο. επίσης δηλώνω ότι προτιμώ να πάω κολυμπώντας στην Κόπα Καμπάνα, παρά να μπω ξανά σε αυτή τη διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @homo anisorropus
    Ώσπου είσαι με το χτίσιμον; Αννένι να το επισπεύσω νακκουρίν

    @Mana
    Εγώ προτιμώ να διασχίσω το σινικό τοίχος καβάτζιην παρά να ξαναμπώ σε τούντην διαδικασία που την αρκήν (αν τζαι αν θα το εξανάκαμνα -που δεν πρόκειται- θα είχα την πείρα να αποφύγω καμπόσα πράματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είτε αγοράσεις είτε κτίσεις έσhει τα συν τζαι τα πλην του. Mεν μαραζώνετε, ότι κάμεις καλόν ένει, φτάνει να κάμεις κάτι. Έσhει που δυστυχώς εν μπορούν τζαι μια ζωήν εν στο ενοίκιο τζαι σύρνουν τα λεφτά τους στο λάκκο.

    Πράγματι :
    "Αλλά σε αυτό το σημείο εφτάσαμε, η ευγένεια και η ανθρωπιά να μας κάνουν τόσην εντύπωση κι έχουμε να το λέμε."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Κκουλλάς
    Φίλε ξέρω το ότι έσhει τζαι τα συν του τζαι τα πλην του. Ήταν συνειδητή επιλογή μας να χτίσουμε αντί να γοράσουμεν έτοιμο γιατί εθέλαμεν να το κάμουμεν όπως ακριβώς το εφανταζούμαστεν τζαι να έχουμεν άποψη τζαι στα υλικά τζαι σε ούλλα. Συν του ότι εθέλαμεν ξύλινο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ετελείωσα με τα τούβλα. Και τα σχόλια σας με άγχωσαν ακόμα πιο πολύ, διότι εγώ επήγα κι εσχεδίασα το σπίτι και τώρα απλά πάω και βλέπω το, χωρίς να καταλάβω τίποτε εννοείται, πού δυσκολέυεστε ακριβώς και προτιμάτε να πάτε κολυμπώντας στην Κόπα Καμπάνα ή να διασχίσετε το σινικό τοίχος καβάτζιην? Εγώ πότε ακριβώς πρέπει να αγχωθώ και να δυσκολευτώ? Ή η άγνοια μου και το γεγονός ότι κάνει ότι θέλει ο εργολάβος που τον εμπιστευκουμαι αφού είναι η δουλειά του κι εγώ επαναλαμβάνω είμαι ασχέτου, θα με αφήσουν να συνεχίσω να κοιμούμαι τον ύπνο του δικαίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φεγγαροντυμένη,

    μερικά general rules που την εμπειρίαν μου:

    1. ΜΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΚΕΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑ
    2. ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟ ΣΕ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ (ΤΟΝΙΖΩ ΤΟ ΠΡΙΝ) ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    3. ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΔΙΟΥΝ ΜΙΑΝ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΖΗΤΗΣΕΣ ΝΑ ΚΑΜΟΥΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΠΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ Η ΤΙΜΗ. ΠΑΝΤΑ.
    4. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΟΥΜΕΝ ΛΕΦΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΑΣΟΥΜΕΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΡΩΝΝΟΥΜΕ (common sense τούτον αλλά ξέρω πολλή κόσμον που έφαεν κλάππες)
    5. ΠΡΙΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ 3 ΦΟΡΕΣ. ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ
    6. ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΗ. ΨΑΞΙΜΟ ΘΕΛΕΙ
    7. ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΠΤΩΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ. ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΖΑΙ ΠΟΥΝ ΣΟΥ "ΕΝΤΑΞΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΟΥΜΕΝ" ΖΗΤΑ ΤΟ ΓΡΑΠΤΩΣ (ΕΠΙΣΤΟΛΗ/ΦΑΞ/EMAIL ΟΤΙ ΕΝ ΠΙΟ ΒΟΛΙΚΟ)
    8. ΠΛΗΡΩΝΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ (ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ). ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ "ΘΑ ΓΙΝΕΙ". ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΥΛΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρκέφκοντας που το τελευταίον, ΓΡΑΣΠΤΩΣ ούλλα! Επίσης, κάμετε ότι μπορείτε για θέματα υγρασίας!!!
    Γ΄' αυτόν τζι εγώ, αν έκτιζα πάλε τωρά, θα επροτίμουν ξύλινον σπίτι!
    Φίλε Ινβίκτους, εν γεγονός, ότι δύσκολα βρίσκει τωρά σωστούς τζιαι επαγγελματίες αθθρώπους, ειδικά στο κτίσιμον ενός σπιθκιού, αλλά τζιαι σε άλλους τομείς. Τζι εμέναν αρέσκει μου να τους διαφημίζω τούτους...Τελευταίαν φοράν που έτυχεν, ήταν άμαν έμεινα μιαν εφτομάαν στο νοσοκομείον τζιαι ούλλοι /ούλλα ήταν άψογα. Που τες καθαρίστριες ως τες νοσοκόμες, γιατρούς, ακτινοθεραπευτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέρεις τι λένε; άμα δεν χτίσεις και δεν παντρέψεις κόρη δεν ξέρεις τι σημαίνει ζόριν. Εγώ δεν πάντρεψα κόρη, άλλωστε δεν έχω κόρη για να την παντρέψω. αλλά έχτισα. Και γέρασα μέσα 10 χρόνια μέσα σε 2 (καλά υπερβολές, αλλά είναι κάτι που δεν θα ήθελα να περάσω ποτέ ξανά). Επομένως σε νιώθω ταμάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. άνθρωποι με ιστορία.
    άνθρωποι με άποψη.
    άνθρωποι απλοί τζαι δουλευταράδες.

    σαν να τζαι πάει να εκλέιψει τούτο το είδος ή εν η ιδέα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...