Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010

Notes Left Behind

Λίγο πριν τα έκτα γενέθλια της η Elena Desserich (που βλέπετε στη φωτογραφία) διεγνώστηκε με καρκίνο στον εγκέφαλο. Οι γιατροί της έδωσαν μόλις 135 ήμερες ζωής. Τελικά το κοριτσάκι έζησε 255 ημέρες, στα μέσα του 2007.

Όταν οι γιατοί διέγνωσαν τον καρκίνο, η μικρούλα Elena άρχισε να ζωγραφίζει σε χαρτιά καρδούλες και να γράφει παντού πόσο πολύ αγαπά τους γονείς και την αδελφή της. Τις ζωγραφιές αυτές τις έβαζε σε σφραγισμένους φάκελους και τους έκρυβε σε διάφορα μέρη μέσα στο σπίτι: ανάμεσα σε CD, σε ράφια, σε συρτάρια, σε ντουλάπες...
Μετά τον θάνατο της οι γονείς της, Brooke και Keith βρήκαν τα εκατοντάδες μηνύματα-σημειώσεις που έκρυψε η Elena σε όλο το σπίτι.

Η ιστορία της Elena έχει γίνει βιβλίο με τίτλο "Notes Left Behind". Δείτε το παρακάτω σχετικό βίντεο καθώς και μερικές από τις ζωγραφιές που άφησε πίσω του αυτό το αγγελούδι:



8 σχόλια:

  1. Καλημέρα, δεν ξέρω τι να πω εκτός από το τετριμμένο ότι δεν στεκόμαστε ένα λεπτό να κοιτάξουμε γύρω μας και να εκτιμήσουμε ό, τι έχουμε. Χθες βρέθηκα με μια από τις κολλητές μου, έχει καρκίνο και δεν έχει κλείσει καν τα 30.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χριστίνα και καλωσόρισες.
    Το λάθος μας είναι ότι δεν ζούμε τις στιγμές...δεν εκτιμούμε τα απλά κι ασήμαντα της ζωής και καταπιανόμαστε με χίλια άλλα δυο. Το άλλο λυπηρό είναι η προκατάληψη και η φοβία που υπάρχει για τον καρκίνο. Διάβαζα κάπου ότι περισσότερο μας φοβίζει η λέξη "καρκίνος" παρά η αρρώστια αυτή καθεαυτή. Είναι αλήθεια αυτό δυστυχώς. Υπάρχει (κακώς) μεγάλος φόβος για τη συγκεκριμένη λέξη. Ακόμα και στα νοσοκομεία δεν την προφέρουν. Θα αναφερθώ εκτενέστερα σε κάποια φάση επί του θέματος. Δεν μου είναι άγνωση έννοια ο καρκίνος. Τον έχω ζήσει, όχι εγώ προσωπικά αλλά πολύ-πολύ κοντινά μου πρόσωπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mένω άφωνη...Να ναι καλά τα μωρά μας Invictus μου και τίποτε άλλο...εκλαμούρισες μας πάλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΓΕΙΑ μόνο. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Ο λόγος που έγραψα για τη συγκεκριμένη ιστορία είναι για να δούμε την τεράστια δύναμη που είχε αυτή η ψυχούλα και να παραδειγματιστούμε κι εμείς. Να δίνουμε απλόχερα την ΑΓΑΠΗ μας ξεχνώντας τα όποια προβλήματα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μάνα μου το μωρό...
    η ψυχούλα του ήταν γεμάτη αγάπη
    τζαι τούτον ήταν το τελευταίο που ήθελε να αφήσει στους δικούς της, παρόλο τον πόνο της

    έτσι για να παίρνουμε παράδειγμα...
    λέω εγώ τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Δεν ζούμε τις στιγμές"...
    Έσιεις απόλυτον δίκαιον φίλε μου.
    Το πιο σημαντικόν στον κόσμον τούτον εν τα μωρά μας τζιαι η υγεία τους. Τζιαι μεις πολλές φορές τραυματίζουμεν τα, ψυχικά, προσπαθώντας να πετύχουμεν τα πιο πολλά για μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι πολύ συγκηνιτικό ινβίκτους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...