Δευτέρα, 3 Μαΐου 2010

Για να μεν χρωστούμεν μετά θάνατον

Ντριν-ντριν παίζει το μόπαϊλ
Άγνωστος αριθμός αλλά υποψιάζουμε πόθθεν ένι...γνώριμο νούμερο

Κ:κορού που τηλεφωνά, Ε:εγώ

Κ: Ναι καλημέρα σας μπορώ να μιλήσω με τον κύριο Ινβίκτους;
Ε: Ο ίδιος (προφανώς, αφού πιάννεις με πας το μόπαϊλ πόσες φορές να το πούμεν!)
Κ: Κύριε Ινβίκτους γειά σας, από Μαρφίν Λαϊκή παίρνω...
Ε: (εν τους χρωστώ, ήνναμπου θέλουν τωρά;!)
Κ: Εν σχετικά με μια ενημέρωση για το όριο του τρεχούμενου σας...
Ε: (ο τρεχούμενος μου για πρώτη φορά στα χρονικά εν well-above zero, τί εν το πρόβλημαν τζαι θέλω ενημέρωση;!)
Κ: Είναι για ένα νέο πακέτο (η λέξη "πακέτο" ή "πακέτο προσφορών" ακούεται μου πολλά φοητσιάρικη αμαν την ακούω που τραπεζίτη εν ξέρω γιατί...) που ονομάζεται "credit life" όπου με μόνο 6 ευρώ το χρόνο (μα μόνο; βάλε 5-6 νά 'χουμεν!) ασφαλίζεται το ποσό του overdraft σας κι έτσι σε περίπτωση -ο μη γένειτω- θανάτου σας (άκκα τη γλώσσα σου ώστι να φκάλει γαίμαν woman!!!!) να πληρώσει η τράπεζα το overdraft αν είναι κάτω από μηδέν ο λογαριασμός ή αν είναι πάνω από μηδέν να δώσει το ποσό στην οικογένεια σας. Θα σας ενδιέφερε να το προσθέσουμε;
Ε: (I take my time να χτυπήσω το ξύλο του γραφείου τζαι να "κουνηθώ από τη θέση μου")...
Κ: Δεν χρειάζεται να υπογράψετε τίποτε, αρκεί η επιβεβαίωση σας προφορικά σε τούντο τηλεφώνημα. Όταν σας στείλουμε μετά στο σπίτι το συμβόλαιο έχετε 1 μήνα περιθώριο να το μελετήσετε κι αν αλλάξετε γνώμη να μας ειδοποιήσετε να το ακυρώσουμε χωρίς καμιά επιβάρυνση
Ε: Άσε να το σκεφτώ και να ξαναμιλήσουμε
Κ: Θέλετε να σας καλέσουμε μιαν άλλη μέρα;
Ε: Όι έννεν ανάγκη. Αν είναι περνώ εγώ που το υποκατάστημα με το οποίο συνεργάζομαι (μεν το δέσεις σε ψηλό μαντήλι)
Κ: Εντάξει, καλή σας μέρα
Ε: (ζωή σε λόγου μας) Καλημέρα


Αγαπητή Μαρφίν Λαϊκή, άμαν γύρω τζαι πάω τόσον εγώ (εκ των πραγμάτων) όσον τζαι η οικογένεια μου θα έχουμεν γραμμένο στα αρχίδια (οι άντρες)/παλιά μας τα παπούτσια (οι γυναίκες) τόσο το overdraft όσο τζαι εσάς γενικότερα. Συνεπώς τα 6 ευρώ το χρόνο λέω να τα φυλάξω για τα έξοδα της κηδείας (του overdraft).

Ζωή σε λόγου μας, θάνατος στα επιτόκια!

7 σχόλια:

  1. Θα ήθελα με κάποιο τρόπο να εξασφαλίσω την οικογένεια και στις τράπεζες όταη αφήσω το μάταιο κόσμο να αφήσω μόνο χρέη. μα πολλά χρέη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πριν λιον τζερον εσκεφτηκα πώς εν θα καταφέρω ποττέ να πάει το ακαουντ μου πάνω που το μηδέν. έτσι αποφάσισα να τρώω συνέχεια ούλλον το οβερτραφτ ώσπου να πεθάνω. ε, μετά πόθθεν εν να τα πιάσει η τράπεζα; έτω τελικά που εσκεφτήκαν τζε οι τράπεζες πως έσιη πολλούς έξυπνους σαν εμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν θα γράψω τη διαθήκη μου θα βάλω ειδική πρόνοια για τες τράπεζες. Θα διαβάζει ας πούμε ο δικηγόρος (ο Anti-Christos για παράδειγμα):

    "Στη αγαπητή τράπεζα (fill-in the name) αφήνω το overdraft του τρεχούμενου συμπεριλαμβανομένου του ποσού πέραν αυτού και το χρέος των πιστωτικών καρτών. Θα σας άφηνα και τ' αρχίδια μου αλλά τελικά αποφάσισα να γίνω δωρητής οργάνων"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχαχαχαχα...εν παιζεσαι (Θα σας άφηνα και τ' αρχίδια μου αλλά τελικά αποφάσισα να γίνω δωρητής οργάνων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε: (ζωή σε λόγου μας)

    αααχαχαχαχχααχ εγω εφιρτηκα δαμε

    αν ειχα φεησπουκ θα εκαμνα γκρουπ «μαζική αποχώρηση από τη Λαϊκή τώρα», εννοώντας την τράπεζα, όχι την αγορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Sike
    Έχω τζι εγώ πολλά issues γενικώς με τες τράπεζες όι μόνο με τη Λαϊκή. Ο πιο ανυπόθετος όμως τραπεζίτης που εγνώρισα εν ένας τύπος σε μια συνεργατική ο οποίος είshεν "πένναν" (εν έτσι που το λαλούν το νύshιν που αφήννουν κάποιοι στο μιτσήν τους δάχτυλον?) αλλά όι στο μιτσήν δάχτυλον...στο 4ο (παράμεσος Ι think) !!! Τζαι μόνον στο ένα shιέρι. How lame is that????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. That's not lame, that's htijion.
    Εν για να κνίθει την κκελλέν του, προφανώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...