Πέμπτη, 13 Μαΐου 2010

Οι καλοί λοαρκασμοί κάμνουν τους καλούς φίλους

10 σχόλια:

  1. axaxaxa!!! μα που τα βρίσκεις!!!! οι καλοί λογαριασμοί, κάνουν τους καλούς ξαδέρφους!!! την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχαχα, εγύρεφκα το.... κορυφή ο αντρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμαλλώσασιν τ' ανήψια???
    Χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ η Μάνα δηλώνω ότι ουδεμία σχέση θέλω να έχω με τον διευθυντή μου, εκτός αν μου δώσει αύξηση 200%.
    Μάστρε αν δκιαβάζεις το blog του Ινβίκτους ξέρεις ότι κατά βάθος σε πάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @she demon
    Έτο βρίσκω τα τζαι μοιράζουμαι τα μαζί σας! Καλημέρα!

    @Neerie
    Τί εγύρευκες; Την αγγελία οξά τον ξάδελφο; χεχεχε

    @Itsmylife
    Εshήσαν τα κλατσό τους!

    @Mana
    Μάστρε της Μάνας, αν δκιαβάζεις το blog του Ινβίκτους τζαι εν προτίθεσαι να δώκεις το 200% της Μάνας, διάς μου το εμέναν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παλιόν τζαι καλόν !!

    Εδάνεισεν ο Ανδρέας το αυτοκίνητο του Τάσου να κάμει μια δουλει. Ο Τάσος έφερεν του πίσω δίχως μοχλό ταχυτήτων επειδή ήταν τζαι πασιής τζαι δυνάμενος τζι εποβαρούσεν πάνω του συνηθισμένος που την τρέιλαν που οδήγαν. Ο Ανδρέας εζήτησεν του Τάσου να του το σάσει, ο Τάσος αρνήθηκεν τζι εσhίσαν τα δευτέρκα τους.
    Απλόν ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Κκουλλάς
    χαχαχαχα εν έξερα το φούλ ιστορικό της κουβέντας φίλε! "Απλόν..." όντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Κκουλλάς έφερεν το πίσω χωρίς μοχλόν ταχυτήτων, ναι αλλά για άλλον λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νυχτερινέ Ποδηλάτη ξέρεις παραπάνω λεπτομέρειες βλέπω...ενημέρωσε μας τζι εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...