Σάββατο, 15 Μαΐου 2010

Λάκης Παπαδόπουλος & Δημήτρης Μητροπάνος - Για να σ' εκδικηθώ






Για να σε εκδικηθώ
σου σκίζω τις φωτογραφίες
κι εσύ όπως και εγώ
κομμάτια στις γωνιές και στις πλατείες
τα γράμματά σου καίω
μέσα στον πυρετό μου
και σβήνω το όνομά σου
μαζί με το δικό μου

Για να σε εκδικηθώ
πετάω ενθύμια και δώρα
κι εσύ όπως και εγώ
θρύψαλα και σκουπίδια τώρα
τις ζωγραφιές σου σκίζω
τα πόστερ που αγαπούσες
και βάφω τις κουρτίνες
στο χρώμα που μισούσες

Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές
αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ
Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές
αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ

Για να σε εκδικηθώ
πετάω ενθύμια και δώρα
κι εσύ όπως και εγώ
θρύψαλα και σκουπίδια τώρα
τις ζωγραφιές σου σκίζω
τα πόστερ που αγαπούσες
και βάφω τις κουρτίνες
στο χρώμα που μισούσες

Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές
αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ
Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές
αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ

6 σχόλια:

  1. είναι το αγαπημένο μου τραγούδι. Αυτό και το Ησυχα Βράδια. Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπούμε Λάκη Παπαδόπουλο.
    Το ultimate τραγούδι χωρισμού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμμ σιγά την εκδίκση έβαψε τες κουρτίνες. λες και δεν θα πάει ο άλλος να αγοράσει καινούριες... κάψε μάνα μου το αυτοκίνητο, γκρέμισε το σπίτι, πυροβόλα τον άλλο αν θέλεις να κάμεις κάτι δυνατό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @she demon
    Αγαπημένο ε; Κι εμένα από τα αγαπημένα μου. Θυμίζει μου έντονα τα φοιτιτικά μου χρόνια

    @Τσαρτελλούι
    Αγαπημένο τραγούδι όχι απαραίτητα για χωρισμό. Αγαπάμε Λάκη Παπαδόπουλο λέμε!!!

    @Mana
    Ήρεμα μάνα...εν άφηκες τίποτε στον τόπο του!

    @φουρτουνιασμένη ψυχή
    Αγαπημένο και διαχρονικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που τ' αγαπημένα μου τζιαι μέναν. Σηκώνεται η τρίχα μου άμαν μπάινει μέσα ο Μητροπάνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...