Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010

Εσύ τί συλλέγεις ντήαρ;

Όσους "δημιουργείται" χνούδιν μες το αρφάλιν τους να σηκώσουν shέριν.
Τελιώννετε αφήστε τες αντροπάες τζαι μεν παίζετε πελλόν! Εν μεταξύ μας...
Α μπράβο! Καμπόσοι θωρώ...

Όσοι συνάουν τζίντο χνούδιν τζαι κάμνουν το μαππούες να αφήκουν το shέριν τους πάνω. Οι άλλοι να το κατεβάσουν.
Μάλιστα...μα μόνον τόσοι;!

Όσοι συνάουν το χνούδιν που το αρφάλιν τους, κάμνουν το μαππούες τζαι ΔΕΝ το αποχωρίζουνται εύκολα να αφήκουν το shέριν τους πάνω. Οι άλλοι να το κατεβάσουν.
Μάλιστα...3 άτομα μόνον;!

Όσοι συνάουν το χνούδιν που το αρφάλιν τους, κάμνουν το μαππούες τζαι φυλάουν το σε ποτσούθκια (της μαρμελάδας), αρχειοθετημένο χρονολογικά να αφήκουν το shέριν τους πάνω. Οι υπόλοιποι να το κατεβάσουν.
Αχα!!!! 1 μόνον!!!! Πουλλούϊν μου!!!! Ώστε εσύ είσαι ο Graham Barker;

Τί;;;; Εν ξέρετε ποιός εν ο Graham Barker;;;;; Κκάμον ππήπολ, μεν με απογοητεύκετε!!!!!

*deep breath*

Ο Graham Barker που λέτε ντήαρς, κατέχει μια θέση στο Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες για τη μεγαλύτερη συλλογή (που σημαίνει ότι έshει τζι άλλους σαν τούτον) navel fluff (ναι ναι, τζήνα τα χνούθκια που μαζεύκουνται μες το αρφάλιν σας!).Κλείστε το στόμα σας να μεν μπει κανένα χνούδι μέσα...



Ο Graham λοιπόν, μαζέυκει τούντα χνούθκια που το 1984, τα τελευταία 26 (!!!) χρόνια δηλαδή.
Τζαι όποιος τον ρωτά "Why?", απαντά του "Why not?". Αποστομωτική απάντηση εν μπορείς να πεις.
Τζαι εν τα μαζεύκει απλώς. Έshει τα μες τα ποτσούθκια, αρχειοθετημένα και ταξινομημένα. Με τα labels τους, με τα ούλλα τους όπως κάθε συλλογή που σέβεται τον εαυτό της άλλωστε...


Τωρά δικαιούστε να αναφωνήσετε ΌΙ ΛΑΟΜΟΝ!

P.S: Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει το full story κλίκ [δαμέ]

22 σχόλια:

  1. εν μπορώ να τον κοντράρω γιατί μαζεύκει τα η κόρη μου (1χρ) μόλις με δει στον καναπέ. πάνω φανέλλα, έξω μπαλίτσα με χνουδούιν. πολλά καλή φάση ο παρέας!!! να ' σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νυχτερινέ Ποδηλάτη
    Μα πού να τον κοντράρεις; Έshει 26 χρόνια που τα συνάει τούτος!! Σκέφτου ράφκια που εγέμωσεν με ποτσούθκια χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο ένας άντρας θα μπορούσε να είναι τόσο αθκειασερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Mana
    Είδαμε τζαι τη γυναίκα που συλλέγει το αίμα της περιόδου της... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι λαλεί ολάν ο άνθρωπος?
    Ε όι λαομόν ναι!
    Προσωπικά ανεκάτσιασα τζαι λλίον που είδα τες φώτο.

    "Είδαμε τζαι τη γυναίκα που συλλέγει το αίμα της περιόδου της"
    Έκαμες ποστ σχετικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Κκουλλάς
    http://oilaomon.blogspot.com/2010/06/blog-post_08.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ξέρω γιατί εμένα μου φαίνεται πιο σιχαμερό αυτό από την συλλογή του αίματος της περιόδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. pppeeee...
    nomizw touton mono se antres symvainei, na sinaete xnoudin mes to arfalin tous. Nomizw stes gynaikes peftei epeidh en eshei trixoues na to egklovisoun mesa:-D

    kata ta alla oi laomon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πρόσεξε πώς αλλάσσει χρώμα το χνούδι με τον καιρό....

    γιακς.

    το συγκεκριμένο σπορ εν το είχα υπόψην μου... είχα την περισυλλογή ζούρων διά της τριβής του δέρματος και το πλάσιμο τους σε μίνι κεφτεδάκια πριν την εκτίναξή τους από τις άκρες των δακτύλων.

    άτε ίνβικτε, σύναξε λλίο χνουδούι να πνάσει τζιαι νάκκον το κκίπορτ σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να το κάμω μελό το ποστ?

    "Εγώ συλλέγω αποτυχίες..." (με ύφος δραματικό τζαι το χέρι στο μέτωπο, η παλάμη να κοιτάζει προς τα έξω)


    Ίνβικτε, για ακόμα μια φορά ΓΙΑΞ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Sike
    Tο χρώμα έννεν αναλόγως των ρούχων που φορά ο παίχτης που φκαίνει?

    Tζαι πάρακάτω που γράφεις, εσημάδκιαζες τζαι το τηγάνι με τα κεφτεδάκια σου ?!!! Αχαχαχαχαχααααα
    .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κκουλλά, δηλαδή εφόρεν το ίδιο χρώμα για 5-6 χρόνια; :D

    γαι το πάρακάτω όι, αφήννω τα τζιαι ππέφτουν πας τα ρούχα μου τζιαι άμα συναχτούν πολλά σμίω τα τζιαι κάμνω πλαστησίνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορεί, εν λλίοι ανθρώποι που εν κολλημένοι με συγκεκριμένα χρώματα στα ρούχα τους κατά τζιαιρούς ? Ούλλοι μας νομίζω πάνω κάτω.

    Α, κάμνεις το ακόμα δηλαδή ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. giax...εν μπορώ να διανοηθώ να μου τζήζουν μες το αρφάλι, έστω να το ανακατώνω μόνη μου..οί να συνάω τζε χνούδι!! εν πολλά ευαίσθητο σημείο. σηκώνεται η τρίχα μου!!! (τζε μεν μου κάμεις σχόλιο τωρά πως εν ξημαρισμένο το αρφάλι μου...είδες πόσο σε ξέρω...γιατί εν πεντακάθαρο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @she demon
    Καλάν καλάν...έννεν ανάγκη να το "ανακατώνεις". Πιάννε τα χνούθκια με τη τσιμπίδα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ, εδώ μέσα η Κυπριακή με περνάει σε επίπεδο πολύ δύσκολο!!!!

    Εχω παρα πολλες άγνωστες λέξεις!

    Ο Κλέφτης ειναι εδώ να βάλει ενα χεράκι;

    Λοιπόν αν μου εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει 'αρφάλιν' ίσως να έχω καταλάβει τουλάχιστον την αναρτηση!

    (Μήπως αφαλός;;;)

    Μου αρέσουν πολύ τα κυπριακά, εχω βαλει στοιχημα να τα μαθω, πάει και τελείωσε.

    Περιμενω απαντηση για να επανελθω!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Coula
    Καλως ήρθες απ' τα μέρη μας Coula!
    Λοιπόν, σωστά κατάλαβες αρφάλιν=αφαλός. Χνούθκια=χνούδια.
    Άλλες άγνωστες λέξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ποτσούθκια
    αθκειασερός
    ανεκάτσιασα
    ζούρων
    πλαστησίνη

    Αυτες μόνο από τα σχόλια!

    Την αναρτηση δεν την υπολογιζω γιατι το ρεζουμε το επιασα!

    Και παω στην επομενη!

    Καλως σε βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Coula
    έχουμε και λέμε:

    ποτσούθκια=μπουκαλάκια

    αθκειασερός=ο έχων πολύ ελεύθερο χρόνο

    ανεκάτσιασα=αηδίασα

    ζούρων=βρωμιών

    πλαστησίνη=πλαστελίνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εν θα ήθελα ποττέ να τζίσω ή να τα μυριστώ! Ούτε τους πίνακες, ούτε τα ποτσούθκια! Εγώ είπα γιαξ? Όι?
    Γιαααξξ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Blog Skepseon
    Εν καλή τζαι η συλλογή γραμματοσήμων, έννεν ανάγκη να συλλέγουμεν χνούθκια που το αρφάλιν μας! Γιαξ ώστε α; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...