Τετάρτη, 16 Ιουνίου 2010

Να θυμηθώ να...

...λούσω τα λεμόνια!

22 σχόλια:

  1. το κιτρικό οξύ έγινε λεμόντουζο! α χαχαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Να δείς που τζαι η μπανιέρα έshει να κάμει με acid τζαι εν το ξέρουμεν! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που το χρησιμοποιούμε τούτο το πράμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Mana
    Μα στο ντούsh των λεμονιών, πού αλλού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κάποιοι πιο τολμηροί ψυθιρίζεται, τα κάνουν και αφρόλουτρο τα λεμόνια τους!

    @Mana στα φαγητά και γλυκά σαν υποκατάστατο λεμονιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη ξεχάσεις να τους βάλεις και μαλακτική!

    αχαχαχα

    ειστε τρελοι εσεις οι κυπριοι!

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Coula
    Ακόμη δεν είδες τίποτα!
    Καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Invictus
    εν στο Μάρκετινγκ της Carnation που δουλεύκεις? !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Κκουλλάς
    χαχαχαχαχα. Εν είμαι του μάρκετιγκ φίλε, είμαι του IT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κουβέντα για τους ΙΤ ΚΚουλά γιατί θίγονται με το παραμικρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έτσι εξηγείται η αδκιασερ..είσαι του ΙΤ..εσείς τζαι εμείς τζαι ο κόσμος μας..της αδκιασεροσύνης δατ ις..καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έθελα να 'ξερα τί διαφοράν θα είshετε που τους Amisch αν δεν υπήρχε το ΙΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωχ μωρό μου, έθιξα σε..απολογούμαι. η αλήθεια είναι εγώ που είμαι καρα-άσχετη από τεχνολογία θα ήμουν χαμένη χωρίς εσένα και όλους τους άλλους ΙΤαδες...σορυ για το οφενς, να σε κεράσω μιλούι να μερώσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @she demon
    Μηλούϊ; Προτιμώ χρυσόμηλα ή κανένα ροδάκινο γλυτζιήν (σαν εμένα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλέ! έτσι το λένε στον τόπο μου το κιτρικό οξύ.λεμόντουζο,και το βάζουν στα γλυκά κουταλιού.φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μιλουι...ας ιν γλυφιντζούριν..εν το ελάλες μιλούιν που ήσουν μωρό; εντάξει είμαστε φίλοι πάλε; εμερώσαμεν; εν θα σου ξαναπώ τίποτε περί αδκιασεροσύνης προμις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μιλούιν το λέγαμε κι εμείς. αλλού το λένε πίππιλλον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μηλούϊν λαλούν το οι Λευκωσιάτες. Εγώ -Σκαλιώτης γαρ- ελάλουν το πίππιλλον!

    P.S: εν τζαι παρεξηγώ μεν αγχώννεσαι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. όι, γιατί να αγχωθώ; είναι το ίδιο χαζά τζαι τα θκυό.
    οκ, το πίππιλλος λλίον παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εν για την she demon που επήεννεν το P.S. I should have diefkrinisize

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...