Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2010

Έλα να ραπάρουμε

12 σχόλια:

  1. χαχαχα! πού τα βρίσκεις! εν παίζεται το χιούμορ των αδελφών μας ελλήνων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι ένι...αφού 2 πράματα χρειάζεσαι για να κάμεις ραπ συγκρότημα: ένα χοντρό κι ένα πουτανάκι. Έννεν έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί προσβλήτικο Νεκατομένη;;;;
    Αν θέλεις να προσβληθείς ρίξε μια ματιά στην ελληνική σκηνή αυτή τη στιγμή και πες μας ΠΙΟ ραπ συγκρότημα (εκτός από going through) δεν αποτελείται από ένα χοντρό και μια playmate που "τραγουδἀ" 2 λέξεις. Τουλάχιστον αυτός/αυτή που έβαλε την αγγελία αναγνωρίζει την κατάσταση, προβληματίζεται και προσπαθεί να προβληματίσει και άλλους με ένα διασκεδαστικο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hahahaha εξεφύγαμε άσχημα, αλλά δαμέ που εφτάσαμε τί να περιμένουμε;; Το οτι λείπουν και 3 κομματούθκια που σημαίνει οτι ασχοληθήκαν εστω 3 ανθρώποι.. εν αρκετά αστείο ρε νεκατωμένη μου. Σορρυ δηλαδή, αλλα.. τραβά τα ο κ**** τους! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. koita ego t vrisko prosvlitiko gia to xaraktirismo pu dinei sta atoma...dn milisa gia tin piotita tis mousikis pu mporei na parax8ei ite apo ena xontro ite apo ena adinato....!!dn nmz na exi o ka8e enas dikeoma na xaraktirizei tin ka8e mia "putanaki" i ton opiodipote "xontro"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προσβλητικό όντως, αλλα δε το και που την άλλη πλευρά..

    δεν απευθύνεται σε κάποιον συγκεκριμένο, εν αγγελία! Τούτος που το έκαμε πρέπει να έχει χαμηλό IQ ή έκαμε το για το χάζι ή για να προσελκύσει ανθρώπους με συγκεκριμένα μυαλά και να τους χρησιμοποιήσει όπως θέλει..

    αλλά αμαν το δείς μες το δρόμο εν θα χαμογελάσεις πηλέ μου; Δέ τι εσκεφτήκαν!! Μάλλον.. δέ πόσα εν εσκεφτήκαν! Ούτε προσβολές καταλάβουν ούτε τίποτε.. αρνί πασιή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κάποιο να τους γράφει στοίχους θέλουν για να προσφερθώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συμφωνώ με την νεκατομένη..ποιος θα πάρει τηλέφωνο και θα πει «ναι γεια σας, είμαι ο χοντρός, ναι ναι, είμαι που τα καλά χοντρός, με δείκτη μάζας 150..ναι,ναι, ξέρω να τραγουδώ...στο μπανιο» ή το αντίστιχο «ναι, είμαι το πουτανάκι, τουτέστιν μικρή πουτάνα, αλλά κάνω μεγάλα κόλπα»..μάλλον η αγγελία είναι μαϊμού και εν τοιάυτη περιπτώση, ναι είναι αστεία γιατί δείχνει που καταντήσαμε....ππππιιιιιιιιιι, επολλολόησα σήμερα. ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ (ινβικτους μου, εν θα σου πω εν η τελευταία μου μέρα σήμερα, όχι, όχι εν θα σου το πω, γιατί μετά θα με πεις αδκιασερή...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ έθελα να έξερα ποιοι εν οι 3 που εκόψαν τες λουριούες - χοντροί ή πουτανάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...