Παρασκευή, 2 Ιουλίου 2010

Όχι στο στρώσιμο του κρεβατιού!


Μάλιστα...αυτή είναι έρευνα! Άκου ντήαρ τί ανακαλύψαν οι Εγγλέζοι...

Σύμφωνα λοιπόν με τους Βρετανούς, το άστρωτο κρεβάτι κάνει καλό στην υγεία μας.. Η μελέτη του Πανεπιστημίου του Kingston υποστηρίζει πως, ενώ ένα άστρωτο κρεβάτι μπορεί να είναι δείγμα ακαταστασίας, παράλληλα δεν αποτελεί πόλο έλξης για τα μικρόβια της σκόνης που δημιουργούν άσθμα και αλλεργίες, αφού δεν παρέχει τις ιδανικές συνθήκες ζέστης και υγρασίας που.. χρειάζονται για να επιβιώσουν.

Ένα κρεβάτι μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό σπίτι για 1,5 εκατ. μικρόβια, τα οποία δεν ξεπερνούν το 1 χιλιοστό σε μήκος. Η τροφή τους είναι το ανθρώπινο δέρμα, ενώ εκλύουν πολλά αλλεργιογόνα, τα οποία εισπνέει ο άνθρωπος, όταν κοιμάται.

«Γνωρίζουμε ότι τα ακάρεα της σκόνης μπορούν να επιβιώσουν απλά και μόνο παίρνοντας νερό από την ατμόσφαιρα, χρησιμοποιώντας τους μικροσκοπικούς υποδοχείς που βρίσκονται στο εξωτερικό του σώματός τους. Όταν αφήνουμε το κρεβάτι άστρωτο, τα επίπεδα υγρασίας των σεντονιών μειώνονται και τα ακάρεα αφυδατώνονται σε βαθμό που τα σκοτώνει.» δηλώνει ο ερευνητής Dr. Stephen

Άντρες του κόσμου ενωθείτε και αντισταθείτε στο στρώσιμο του κρεβατιού! Κάντε το για την υγεία σας!

11 σχόλια:

  1. en na t afiko astrota simera epd to laloun oi egglezoi!oti ko4ei o nous tous!!!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι από τις έρευνες που με ενθουσιάζουν. η τελευταία φορά που έστρωσα, πρέπει να ήταν όταν ήμουν στρατό. α ναι. δεν πήγα στρατό, ούτε και έστρωσα ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πλέον άσκοπη σπατάλη χρόνου και ενέργειας. Να στρώσεις το κρεβάτι μόλις ξυπνήσεις, το οποίο κατά 99% εν θα το δει κανένας στρωμένο ώσπου να το ξεστρώσεις για να ξανακοιμηθείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα τζιαι εγώ εν γιαυτό που δεν στρώνω ποτέ. Εχω το σαν αρχή.
    Τούτον το ποστ εν μια καταξίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποτέ δεν στρώνω, δεν ξέρω τι κόλλημα έχω. Από μικρή ελέγα της μάνας μου "γιατί να στρώσω, αφού πόψε εννά ππέσω πάλαι;". Και η μάνα μου απαντούσε "γιατί τρως; αφού πόψε εννά πεινάσεις πάλαι."!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Epitelous! Mia erevna pu me katalaveni....Invictus bori na men ime antras alla mazi su ston agona gia ta astrota krevatia....TA TSALAKKOMENA SENTONIA RULE!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χάτε τωρά
    ούλλοι οι ενοχικοί άστρωτοι θα σε ευχαριστούν - τζαι τους εγγλέζους

    εγώ εν είμαι ενοχική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Neerie
    Ενοχική εν είσαι...άστρωτη είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Prixtis
    Ε αφού είπαμεν...εν θέμα υγείας! χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...