Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2010

Περί μεγέθους, ελαστικότητας και ισονομίας

(πρώην) Άγαλμα Μακαρίου Γ' εντός της Αρχιεπισκοπής - ύψος: 10 μέτρα
"Εν πολλά ψηλό και δεν συνάδει με το χαρακτήρα της εντός-των-τειχών πόλης". Τάδε έφη Ττόμης Ββού

(soon to be) Νέος Καθεδρικός Ναός Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου - ύψος: 26 μέτρα
"Εν μια χαρά τζαι το ύψος του τζαι ούλλα τζαι μια χαρά συνάδει με το χαρακτήρα της εντός-των-τειχών πόλης. Μεν ακούετε τους αρχιτέκτονες τζαι τους πολιτικούς μηχανικούς τζαι εν πελλάρες που λαλούσιν. Ακούτε μου εμέναν που ξέρω καλλύττερα". Τάδε έφη Ττόμης Ββού

Έθελα να 'ξερα πόσος εν ο συντελεστής δόμησης στην εντός-των-τειχών Λευκωσία τζαι πόσο εν το ανώτατο ύψος που δικαιούσαι να χτίσεις. Στην περιοχή που μινήσκω πάντως (τζαι τζιαμέ που έχτισα προσφάτως) ο συντελεστής δόμησης εν 90% τζαι το ανώτατο ύψος εν 8 μέτρα και 30 εκατοστά.

Ας μου λύσουν λοιπόν τες απορίες μου τόσον ο Ττόμης Ββού όσον και τα υπόλοιπα κομματόσκυλλα που εψηφίσαν υπέρ της ανέγερσης του εκτρώματος στην μοναδική γωνιά της Λευκωσίας που κρατά ακόμα την όποια πολιτιστική κληρονομιά έshει τούτη η πόλη:
  • Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν πολεοδομικοί κανονισμοι; 
  • Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν συντελεστές και όρια; 
  • Η νομοθεσία εφαρμόζεται καθολικά ή επιλεκτικά; 
  • Είμαστε όλοι ίσοι έναντι του νόμου ή κάποιοι είναι υπεράνω;

7 σχόλια:

  1. @Εράνισμας
    Το ξέρω φίλε. Τα ερωτήματα μου έτσι κι αλλιώς είναι ρητορικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Ττόμης Ββού αθθυμίζει μου τον Σομόζα. Άμαν δεις ήντα μπου κάμενι τζιαι ήνταν μπου λαλεί, σηκώνουνται οι τρίσιες της τζιεφαλής σου. Για μέναν εν το άκρον άωτον του βιομήχανου, επιχειρηματία, συμφεροντολόγου Κυπραίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι κανονισμοί υπάρχουν για να προσαρμόζονται στα γούστα και τις απαιτήσεις ορισμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eshis dikaio. kapote geloume kamnoyme tzai lio xazi me ton arxiepiskopo alla wres wres paratrava to

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και να δείτε ότι θα το κτίσει σε χρόνο ρεκόρ, πριν το 2012 εννοείται που θα έχουμε την προεδρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδί μου δεν άκουσες που θέλει μεγάλη εκκλησία λέει για να χωρεί μέσα τους επισήμους; Έγραφα κι εγώ σήμερα για το ίδιο θέμα διότι έπιασε με ο πέλλαρος μόλις το άκουσα. Εν κανεί που εν χάλια, γέριμο, απεριποίητο το κέντρο, θέλει να μου στήσει και καθεδρικό ο άλλος, χωρίς να υπολογίζει κανέναν και τίποτα. Σκέφτου που τη μια η Διαστημική Πλατεία Ελευθερίας και που την άλλη ο Διαστημικός Καθεδρικός Ναός! Κανεί πιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...