Δευτέρα, 19 Ιουλίου 2010

Διάφανη ομορφιά

6 σχόλια:

  1. Απίστευτη ομορφιά! Πρώτη μου φορά βλέπω έτσι πράμα! Σίγουρα δεν είναι photoshop?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Δεν είναι photoshop φίλε! Είναι η Glasswing Butterfly (Greta Oto) η οποία συναντάται κυρίως στην Κεντική Αμερική και το Μεξικό. Έβαλα μερικές ακόμα φωτογραφίες γιατί είναι πραγματικά απίστευτη ομορφιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. adaptation. φαντάζομαι είναι έτσι διάφανη για να μην είναι εύκολη λεία για πουλιά. πανέμορφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου θυμίζει κάτι εύθραυστα άτομα που έχω συναντήσει. φοβούσουν να τους μιλήσεις λες και θα σπάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου θυμίζει κάτι εύθραυστα άτομα που έχω συναντήσει. φοβούσουν να τους μιλήσεις λες και θα σπάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...