Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2010

Shitbucks

[κλικ στη φωτογραφία για μεγέθυνση]

5 σχόλια:

  1. μανα μου ρε, μα εν εσχολίασε κανένας ακόμα;;; άτε να σου σχολιάσω εγώ μιας και ακόμα εν εκοιμήθηκα. το μωρό αππαρεύκει, άρα θωρώ μας να ξενυχτούμε. πάντως ο παρέας μπορούσε κάλλιστα να σιυψει να μετρήσει τα πλακάκια στην τουαλέττα αντι να θωρεί την φάτσα του. έτω άρεσε του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @she demon
    Να shύψει; Με spicy diarrhea; Bad idea!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μμ... σαννα και άρεσε μου η ιδέα του καθρέφτη. Μεγεθυντικός κιόλας να φκάλουμε και κανένα φρύδι.. μια χαρά θα μου άρεσκε να βλέπω την φάτσα μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμ... σαννα και άρεσε μου η ιδέα του καθρέφτη. Μεγεθυντικός κιόλας να φκάλουμε και κανένα φρύδι.. μια χαρά θα μου άρεσκε να βλέπω την φάτσα μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμ... σαννα και άρεσε μου η ιδέα του καθρέφτη. Μεγεθυντικός κιόλας να φκάλουμε και κανένα φρύδι.. μια χαρά θα μου άρεσκε να βλέπω την φάτσα μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...