Τρίτη, 3 Αυγούστου 2010

Άλλαξε σταθμό!

Έναν λεπτό να έβρω το ράδιον!



8 σχόλια:

  1. :):) ήταν να αυτοκτονίσω αν είχα έτσι αυτοκίνητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Art8sally
    Γιατί; Αφού έshει τα ούλλα, εν λήφκεται τίποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το αυτοκίνητό μου εν έτσι αλλά από τη θέση του οδηγού και πίσω. έτσι το κατάντησαν οι κόρες. ο,τι θέλεις βρίσκεις μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμέναν εν το σπίτι μου έτσι!!! Αυτά παθαίνεις άμαν μεινίσκεις με το Αρκούδιν. Έλεος πιον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εν με την γιουχου που εν κολλημένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ίντα γιατί μόνο που το βλέπω πιάνει με το άγχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΜΤ έφαεν τζαι τα περιπτερούθκια 1,5 Χ 1,5 της Αθήνας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παναγία μου κι εμένα προκαλεί μου άγχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...