Τρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010

Betty


Blonde Betty, Black Betty, Brown Berry, Fun Betty, Auburn Betty, Malibu Betty...no Ugly Betty!
Σήμερα σου έχω προϊόν ομορφιάς!
Ξέρεις...έξυπνο, πρακτικό και προπαντώς χρήσιμο προϊόν...απ'  αυτά που σε έχω συνηθίσει!

"Τρίχα από μουνί τραβάει καράβι" είχε πει ο μέγιστος Χάρυ Κλύνν. Τί να την κάνεις την τρίχα όμως αμα είναι...άβαφτη;!
Εδώ είμαι σου λέω και σου έχω τη λύση. Βαφές για τις τρίχες down there. H Betty Beauty σου λύνει τα χέρια και σου βάφει το μουνί! Για την ακρίβεια, δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε γυναίκες...υπάρχει και η αντρική έκδοση των προϊόντων.

Είπες τίποτα;

13 σχόλια:

  1. Εντυπωσιάζει με το ρισερτς που κάμνεις κατα καιρούς!
    Τούτα τα περιέργα τζαι παραξενα αρέσκουν μου να τα θκιαβάζω! Γλυτώνεις με που πολλήν κόπο τζαι ψάξιμο!

    Προχτές επήα περίπτερο τζαι έππεσε το μάτι μου στις σερβιέτες! Εθυμήθηκα σε
    τζαι εφαντάστηκα τον περιπτερά να μου λαλεί αν εν παντόφλες που ψάχνεις έσιει τζαι έξω! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Blog Skepseon
    Ε αμαν σε γλυτώνω που κόπο τζαι ψάξιμο εν καλά! Έψαχνες pubic hair βαφή δηλαδή; χαχαχα
    Εφαντάστηκες να πάεις στο περίπτερο να πιάσεις σερβιέτες τζαι να σου πεί ο περιπτεράς "έχουμεν τζαι παντοφλούες always αν ενδιαφέρεσαι" τζαι να τραβήσει πάνω τζαι το λάπτοπ να σου δείξει το oilaomon.blogspot.com για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάμε κυρία μου ένα brazilian να ξεμπερδεύεις από βαφές και από χτενίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμ.. Να ανησυχήσω που βρίσκω το Fun Betty exciting??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Mana
    Θκιό ππαλλιές ήβρες τη λύση

    @Τσαρτελλούι
    Προσοχή μόνο στα λευκά εσώρουχα. Πολύ φωσφοριζέ το Fun Betty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα μόνο μπραζίλιαν..κάνε λέιζερ ή φωτόλυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @homo anisorropus
    Η φωτόλυση τζαι το λέϊζερ εν διαφορετικά πράματα; Εξηγάτε μας τζι εμάς τους άσχετους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. she demon = typically vark na kamo log in os sinithos. to loipon. esis oi antres diladis, inta betty protimate?? giati xero oi kipreoi antres protimoun, NO BETTY kai p...i kounni pou laloumen. sosto??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @she demon
    Ορθός και πληρώνεται! Υπάρχει δεύτερος; Πάμεν για το fullhouse τζαι μιαν εξάδα μπύρες προσφορά του σωματείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Σκουλουκούιν
    Το "ίντα τζαιρούς εφτάσαμεν" εν ντεμοντέ...πλέον λαλούμεν "όι λαομόν"

    @she demon
    Ήνταλος καταλάβεται ότι εν επήες ποττέ σου σε τόμπο(υ)λα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...