Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

Τράβα μου μιαν ίσιαν

- Γραμμή ρε! Τράβα μου μιαν ίσιαν γραμμήν.
- Ε φερ τη ρίγα
- Εν έχω ρίγα! Έshεις εσύ;
- Όι εν έχω
- Ούτε συ έshεις; Ε τζαι ήνναμπον να κάμουμεν τωρά; Πώς θα τραβήσουμεν ίσιαν γραμμήν;
- Ρώτα τον Invictus

Invictus: Constrained Ball ολάν μα πού εν που ζιείτε! Κύριε ελέησον πιον μαζί σας!


Μάλιστα φίλε μου, Constrained Ball. Τούτη εν η λύση. Εύκολα κι απλά. Κορεάτικες πατέντες.
Ο Giha Woo (θέλω πολλά να ακούσω κάποιον να του φωνάζει που μακριά τούντου τύπου: Γκίχα Γούυυυυυυυυυ, πού είσαιιιιιιιιιιιιιιιιι) που λες εσχεδίασεν τούντο γραμμο-τραβηχτικό gadget το οποίο εφαρμόζει σε οποιαδήποτε πέννα ή μολύβι (ναι she demon, τζαι σε φλομάστερ μπορεί να εφαρμόσει!) το οποίον ονόμασε Constrained Ball τζαι το οποίο σε βοηθά να τραβάς ίσιες γραμμές.


Το εκπληκτικό τούντο gadget, δεν περιορίζεται μόνο στες ίσιες γραμμές όμως! Διαθέτει τζαι LCD οθονούα στην οποία αναγράφεται η απόσταση, ούτως ώστε να μπορείς να μετρήσεις διαστάσεις εύκολα και γρήγορα!
Έshει λάθος;



7 σχόλια:

  1. Άμα ποστάρεις έτσι πράματα, να γράφεις τζαι πόθθεν τα γοράζουμε :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Leni
    Αμαν μπείς στη σελίδα του δημιουργού, έshει link για επικοινωνία. E μα τζι εσύ θέλεις τα ούλλα κουτσιά (φρέσκα με το σκόρτο τζαι τη γλυστιρίδα) καθαρισμένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να κάμνουμεν τη δουλειά, για να μεν την κάμνουμεν. Είδες που θέλεις τζαι'σύ τα κουτσιά σου με τη γλυστρίδα τζαι το σκόρτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σκέφτομαι πότε ήταν η τελευταία φορά που χρειάστηκε να τραβήσω ίσια γραμμή. να ήταν στο λύκειο ή στο πανεπιστήμιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Itsmylife
    Είπαμεν, το μιλήμετρο μου στες λεωφόρους του ίττερνετ εκατέγραψεν πολλά μίλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...