Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010

Εγχώριος παντούφλα

Εν Κούλουρη τη 10η Νοεμβρίου 1894

Προς το Σεβαστόν και Αξιότιμον Αρχηγείον Χωροφυλακής
Αθήναζε


Έχω την τιμήν να φέρω εις γνώσιν υμών τα κάτωθι:
 

Χθες περί λύχνων αφάς, καιροφυλακτήσας λάθρα και υπούλως, συνέλαβον ζεύγος ερωτομανές, αποτελούμενον εκ μιας εγχωρίου νεάνιδος και ενός αλλοφύλου άρρενος εις στάσιν απρεπή, αλλά λόγω του δημοτικού σκότους και ελλείψει ιδιωτικού φαναρίου εις χείρας μου, απέδρασαν και εξακολουθούν απέδρα, αφήσαντες ακουσίως εις τον τόπον του εγκλήματος, τα τεκμήρια της ανόμου πράξεώς των, την τε γυναικείαν σκελέαν, την εγχώριον παντούφλαν και τον πίλον του αλλοφύλου άρρενος, άτινα συνέλαβον άνευ αντιστάσεως τινός.
 

Ο ανήρ διετέλει ενταύθα εξ Αθηνών προσωρινώς και επί συστάσει, εις πανδοχείον και απέδρα περί το λυκαυγές, κρυφίως και υπούλως, δια του πορθμείου.
 

Αύριον θα επωφεληθώ της ενταύθα παγκοσμίου ζωοπανηγύρεως και θέλω προβάλλει την εγχώριον παντούφλαν εις τους πόδας των γυναικών προς αναγνώρισιν της ενόχου οικοδεσποτίσσης, ταύτης κηρυχθείσης εις άγνοιαν.
 

Την σκελέαν κρατώ ως πειστήριον.

Ευπειθέστατος ο Αναφέρων Αστυνόμος
Μιχάλης Ζουλαχμάκης
Ενωμοτάρχης

12 σχόλια:

  1. she demon = invicte θελω την βοήθεια σου. εσύ που τα βρίσκεις ούλλα στο ιντερνετ, ψάχνω να έβρω εικόνα που τρενούι με βαγονάκια, να το κάμω ημερολόγιο τάξης. ξέρεις να γράψω τις μέρες της εβδομάδας στα βαγόνια. αν δώκεις πάνω σε κανένα, στείλε το που τα μέρη μου. είδες προβλήματα που έχουμεν εμείς οι δάσκαλοι;; χαΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @she demon
    Πρόσεχε να μεν shήσεις κανέναν κλατσό εσύ!

    http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/358855/358855,1264977625,16/stock-vector-train-and-wagon-alternatives-with-different-cartoon-characters-45673156.jpg

    άτε τζαι μεν τα θέλεις ούλλα λουφκιά καθαρισμένα, κάμε τζι εσύ τίποτε! :P

    @ρίτσα
    Τζι εγώ τζίνην υποψιάζουμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. she demon = μα ήντα να κάμω τζαι εγώ τίποτε άμαν έχω έτσι διαμάντι ΙΤ-BLOG-παρέα σαν εσένα; σλουρπ σλουρπ. (είδες γλύψιμο). τίποτε πιο cute εν σου βρίσκεται;; η αλήθεια ένει έχει κανένα δίωρο που μάχουμαι αλλά εν ηβρα κάτι να μου αρέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @she demon
    Είσαι τζαι ιδιότροπη εν κανούν τ' άλλα ούλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. she demon = ego idiotropi????? piperi sto stoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dirty Σταχτοπούτα!! Χαχαχαχα εφίρτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι εν το "εγχώριον παντούφλαν"??? υποψιάζομαι... η κλάτσα;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσοι δάσκαλοι τζαι καθηγητές θκιεβάζουν το μπλόγκ σιόρ, εν μπορεί κανένας να μας εξηγήσει τί εν η εγχώριος παντούφλα; Εν έχουμεν κανένα φιλόλογο πρόχειρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ θέλω ένα μέτρο που το κολλάς στον τοίχο και βλέπεις πόσο ψήλωσαν τα μωρά, μιας και παίρνεις παραγγελίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Mana
    Έshει στο mothercare. Αν δεν θέλεις να ξοθκιαστείς, έshει τζαι στο jumbo.
    Άλλος ρε κοπέλλια! Βάρτε τωρά που γυρίζει! Ούλα τα νούμερα κερτίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εθύμισες μου μιαν ανακοίνωση που είχα δει πριν πάρα πολύ καιρό. Ανάρτησα την στο μπλογκ μου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...