Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

Εν σέκκα η βερτίνα

Πιάννω την πάσα της Neerie , του Μισιαρού τζαι των άλλων που εκαλέσαν ανώνυμα τζαι γράφω τζι εγώ τα 10 πράματα που αγαπώ. Τζαι εφόσον μιλούμεν για πράματα, εν θα αναφέρω πρόσωπα. Τη γυναίκα μου, την κόρη μου, τες οικογένειες μας , τους φίλους τζαι τους ανθρώπους που νιώθουμεν κοντά μας κλπ εννοείται ότι αγαπούμεν. Εν εκτός λίστας τούτοι όμως, είπαμεν μιλούμεν για πράματα τωρά. Πάμεν...

  1. Να βρέshει έξω τζι εγώ να είμαι μέσα τζαι να δουλεύκω ή ακόμα καλλύττερα να είμαι σκουλλισμένος μες το κρεβάτι
  2. Τη μυρωθκιά του βρεμένου χώματος
  3. Τη μελαγχολία που σου προκαλούν κάποια τραγούδια
  4. Τα σενάρια τζαι τες ιστορίες που πλάθω μες το μυαλό μου
  5. Το χιούμορ
  6. Τα βιβλία
  7. Το καλό φαγητό. Τα κουτσιά που ανάφερεν ο Διάσπορος, με γλυστιρία, σκόρτο, λάϊν αρκετόν να κολυμπούν μέσα, καμπόσον λεμόνι τζαι μισόν ψουμίν εν all time favorite
  8. Την αίσθηση ότι είπα/έκαμα κάτι που έκαμεν κάποιον να νιώσει καλλύττερα, να ξηάσει τα προβλήματα του, να αλλάξει διάθεση
  9. Το ίντερνετ. Φαίνεται άλλωστε
  10. Ένα συγκεκριμένο φλυτζάνι στο οποίο πίννω τον καφέ μου τζαι το οποίον έχω το 25 χρόνια τωρά. Χαρισμένο που ένα αγαπημένο πρόσωπο τζαι γεμάτο αναμνήσεις

Όσοι εν εκάμετε ήδη τη λίστα σας, the keyboard is yours.

      13 σχόλια:

      1. mana mou invicte mou...
        aresan mou oi agapes sou.
        thelw koutsia. epethimisa ta polla.

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      2. Νόμισα ότι το ποστ σου ήταν περί πιλόττας.:)

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      3. @ρίτσα
        Καρτερούμεν τα...πούντα;

        @postbabylon
        Κουτσιά φρέσκα να διευκρινήσουμεν!

        @Ina
        Το τερπνόν μετά του οφελίμου. Ευκαιρία να δούμεν τζαι πόσοι κατέχουν που πιλόττα ;)

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      4. δυσλεκτική σπήκιγκ. Εθκιάβαζα βιτρίνα αντί βερτίνα. Αλόπως ούτε τωρά εν το είπα σωστά.

        Τζι εννα κάμω πως ξέρω τι σημαίνει.

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      5. @Sike
        Ευτυχώς που εν εμίλησα για κόζια!

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      6. τζι εγώ έπαθα το ίδιο με τη Sike
        τζι αν δεν το επαραδέχετουν εν θα το επαραδέχουμουν ούτε εγώ

        τελικά ννάμπον η βερτίνα?

        τζαι αρέσκει μου τζι εμέναν να σκουλλίζουμαι τζαι να βρέσιει έξω...
        αλλά τα κουτσιά, γιαξ!!

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      7. @Sike, Neerie και λοιποί δυσλεκτικοί
        Το πόστ αφορά λίστα με 10 (ΔΕΚΑ) πράματα που αγαπώ. Άρα η βερτίνα είναι...;

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      8. @postbabylon
        Η βερτίνα εν το δεκάριν. Το δέκα το καρό εν η "βερίνα η καλή" (οι άλλες εν παττάλικες)

        @Αχάπαρη
        Με την ταshήν να τρέshει

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      9. mix me tashin? ennen leukosiatiki touth:-D

        ΑπάντησηΔιαγραφή
      10. @postbabylon
        Εν είμαι original Λευκωσιάτης. Είμαι απόδημος Σκαλιώτης :D

        ΑπάντησηΔιαγραφή

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...