Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

Τούτο μάλιστα...είναι τηλεπαιχνίδι !!

7 σχόλια:

  1. Έλεος. Αλήθκεια εν πολλά πελλοί οι Ιάπωνες :p Γυρέψετε τζιαι για άλλα τέθκια "τηλεπαιχνίθκια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @mishiaros
    Εννα μου πείς εμένα για τα γιαπωνέζικα τα τηλεπαιχνίθκια; Έκαμα διατριβή πας τούτα! χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥγνώμη δηλαδίς....κλάνει του μες τα μούτρα με κάθε λάθος απάντηση; Ο τύπος έσιει τον πόρτον έτοιμον δηλαδή; Πόσα φασόλια έφαεν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευτυχώς ποον τζιαι το σπόιλερ της εόλικας, να ξέρω να μεν το δω... φακκούν μου οι γιαπωνέζοι σε τούντα θέματα. Απόυ την μαλθακία εννα την σκεφτούν.


    "αν δεν με κερατώνει η μνήμη μου" ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ σήμερα το είδα (παλιό ποστ περί πεθαμένων). Αφόν σε προλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Axaxaxaxaaaa...
    Μα είσαι τέλεια γάρος ρε πελλέ.
    Τους ξημαρισμένους , ήντα στο τέλος που "φιλά" τον κώλον του άλλου..,χτιτζιόν
    Όσπου εν αβολίδωτα εν καλά, καμιά γεμάτη να μεν φύει τζαι θα βουρούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έλα να σου πω το μισό άντεξα να δω διότι νόμισα ότι θα ξεράσει ο τυπάς. What's wrong with Japanese dude??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Eólica
    Εν τζαι τούτον έναν ταλέντον. Εν λλίο πράμα να τον έshεις (τον πόρτον that is) stand-by ανά πάσα στιγμή;

    @Sike
    Εν είδα ούτε σπόϊλερ, ούτε ριμς 19ρκα, ούτε εξώσ(τ) αγωνιστικόν.
    Ποιός επέθανεν είπαμεν; Επειδή μέσα-μέσα κερατώνει με η μνήμη μου (αλλά είμαστεν σε open relationship τζαι εν το κάμνουμεν θέμα)

    @Κκουλλάς
    Μα είες παιχνίδιν φίλε μου; Όι σαν τα νερόβραστα που μας δείχνουν δακάτω!

    @Pasxalina
    Οι γιαπωνέζοι εν πολλά δυνατοί πας τα "τηλεπαιχνίδια". Έχω πολλά βίντεο υπόψιν μου αλλά τα παραπάνω εν R-rated χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...