Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010

Άκου γιατράκο...

Το αν θα πεθάνει ο ασθενής τζαι το πότε εννα πεθάνει εν θα το αποφασίσεις εσύ οπόταν μεν μου το παίζεις Θεός...
Πόσο σκληρός άνθρωπος μπορεί να είσαι για να πεις σε ένα νέο 30 χρονών ότι ως δαμέ ήταν τζι ότι εννα πεθάνει; Μπροστά στη μάνα του τζαι τη γενέκα του;
Πόσον πέτρινη εν η καρκιά σου για να τους πεις ωμά, ψυχρά τζι ανέκφραστα ότι εν έshει ελπίδες τζι ότι εν έshει θεραπεία;
Κανένας μας εν ξέρει αν θα δει το φως του Ήλιου αύριον το πρωί...ακούεις; Κανένας!
Τζαι δεν με ενδιαφέρουν ποσώς οι παγκόσμιες στατιστικές σου τζαι τα νουμερούθκια σου...τζίνα να τα βάλεις τζιαμέ που ξέρεις!
Με τη βοήθεια του Θεού, εννα γινεί τζαι τούντην φορά το θαύμα όπως εγίνηκεν τζαι την πρώτη φορά τζαι εννα τα καταφέρουμεν!
Φέυκουμεν τζαι πάμεν έξω. Τζιαμέ που έshει γιατρούς με αρτζιήθκια τζι όι αρτζιήθκια γιατρούς!
Τζαι  που εννάρτω πίσω θάρτω να σε έβρω τζαι να σου πω θκιο κουβέντες...
Στο μεταξύ, άνοιξε κανένα βιβλίο ψυχολογίας τζαι προσπάθα να χωρέσεις στο στενό μυαλουδάκι σου ότι η ελπίδα εν τζίνη που διά δύναμη του άρρωστου να παλέψει για να νικήσει την αρρώσκιαν που τον τρώει. Άμαν του στερείς την ελπίδα πώς περιμένεις να το παλέψει;
Ο Γιατρός οφείλει να το παλεύκει ως την τελευταία στιγμή. Για τον κάθε ασθενή του ξεχωριστά. Τζαι ΠΑΝΤΑ υπάρχει ελπίδα. Αλλά είπαμεν...ο Γιατρός...

προσευχηθείτε για μας people...

Υ.Γ: δεν είμαι εγώ ο άρρωστος, αλλά ο άρρωστος είναι πολύ κοντινό μου πρόσωπο. Υποσχέθηκα να είμαι δίπλα του μέχρι να γίνει καλά και δεν έχω αθετήσει υπόσχεση ποτέ μου...

35 σχόλια:

  1. δεν σε γνωρίζουμε προσωπικά, αλλά θεώρησε πως αν χρειαστείς οτιδήποτε θα είμαστε εκεί. πληθυντικός οικογενειακός κατά το πληθυντικός ευγενείας :)

    εύχομαι και προσεύχομαι να πάνε όλα καλά. Με τόση θέληση που κρύβεις σίγουρα θα πάνε καλά.

    ο Θεός μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ti na sou po re file? Se stirizoume ki emeis ap'tin plevra mas kai makari na borousame na kanoume perissotera! Valte ta dynata sas! Kai otan gyriseis me to kalo, tha sinomotisoun oloi oi bloggers enantion tou "giatrou" kai den tha xerei apo pou tou irthe...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Mana
    Να 'σαι καλά Mana. Οι προσευχές σας διούν μου δύναμη

    @Pasxalina
    Ας μεν αρκέψω με τους "γιατρούς" γιατί έχω ράμματα για μεγάαααααλη γούνα! Να 'σαι καλά πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Μάνα έσσιει δίκαιο. Η οικογένεια σου δαμέ μπορεί να μεν σε ξέρει προσωπικά αλλά είναι η οικογένεια σου. Κάθε μέρα μαθαίνουν κάτι μικρό που σένα μέσα που τα ποστς σου τζαί κάθε μέρα μαθαίνεις εσύ κάτι για εμάς μέσο που τα δικά μας..
    Τα γιατριλίκκια τζαί τα μουσκουρούθκια τους νομίζω οι παραπάνω εζήσαμεν τα που πρώτο σσιέρι. Προσωπικά εστοίχησε μου την υγεία της σπονδυλικής μου στηλης πάνω στα πιο τρυφερά μου χρόνια, τζαί τωρά την υγεία των ποθκιών μου, αιτία να χάσω τον πρώτο χρόνο του πανεπηστιμίου. Άδιάφορα ζώα που όπως είπες τζαί εσύ παίζουν το Θεοί. Εν εχουν την ταπεινότητα να κατεβάσουν τον εαυτό τους στο επίπεδο μας. Εν ξέρουν όμως ότι τζαί να εθέλαν εν θα εμπορούσαν να ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ το άχρηστο τους κορμί στο επίπεδο το δικό μας. Δύναμη, επιμονή τζαί καλή διάθεση πανω που ούλλα. Με ξιάννεις ότι τζαί οι δυσκολίες εν μες τη ζωή. Όπως δεχούμαστε τα καλά χωρίς παράπονο, πρέπει να δεχούμαστε τζαί τα κακά γιατί εν που τον ίδιο τόπο που έρκουνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι να πάνε όλα καλά ειλικρινά σας το εύχομαι. Πηγαίνετε στο εξωτερικό αφού εδώ δυστυχώς η ανθρωπιά, ακόμα και στον κάποτε ιερό χώρο της Ιατρικής, άρχισε να εκλείπει. Είναι κρίμα πάντως γιατροί να μην δίνουν ψυχική δύναμη στους ασθενείς τους, διότι συνήθως αυτή η δύναμη μαζί με την πίστη είναι που κάνουν το θαύμα. Ελπίζω το θαύμα να γίνει για σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η σκέψη μου είναι μαζί σας. Δεν τους εμάθαν στη σχολή ότι εκτός από άριστος τεχνοκράτης, πρέπει να έχεις και ενσυναίσθηση;

    Κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε κουμπάρε να συνεχίσεις να σκέφτεσαι θετικά τζιαι εννα γίνει το θαύμα είμαι σίουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Απολ Ταρτ Ταταν
    Σ' ευχαριστώ φίλε. Εύχομαι κι εσύ να ξεπεράσεις τα προβλήματα σου και να είσαι πάντα καλά στην υγεία σου. Ξέρω ότι τζαι οι δυσκολίες εν μες τη ζωή. Εshει πολλήν τζαιρόν που βασανιούμαστεν με τούντην δοκιμασία. Εν χάννω την πίστη τζαι τες ελπίδες μου όμως. Υποσχέθηκα στον άρρωστο ότι θα γινεί καλά τζι ότι θα πάμε ψάρεμα. Τζαι το καλάμιν έχω το έτοιμο

    @Tranzy
    Μερικοί "γιατροί" έχουν ξεχάσει την έννοια ανθρωπιά. Έχουν ξεχάσει ότι αυτό που κάνουν (θα έπρεπε να είναι) λειτούργημα κι όχι απλό επάγγελμα.
    Ένας από τους "καλούς γιατρούς" που έχουμε εδώ είχε πεί στη μάνα μου πριν κάποια χρόνια όταν αυτή ήταν καθοδόν προς το χειρουργείο για να χειρουργηθεί (ξανά) για καρκίνο το εξής: "το ξέρεις ότι μπορεί και να μην σηκωθείς από το χειρουργικό κρεβάτι..."
    Η μάνα μου ρώτησε: "είναι κουβέντα αυτή να μου την πείς τώρα; Που μπαίνω στο χειρουργείο;". Βέβαια η μάνα μου δεν έμεινε ως εκει... Συμπλήρωσε λέγοντας "έχω μωρά και πρέπει να ζήσω. Και θα ζήσω. Και θα έρθω να σε βρω στο γραφείο σου μετά την εγχείρηση".
    Κι όταν πήγε και τον βρήκε στο γραφείο του και του είπε "βλέπεις; Είμαι καλά" ο "γιατρός" απάντησε με όλο τον κυνισμό που μπορούσε να μαζέψει: "μη χαίρεσαι ακόμα...περίμενε να βγουν τα αποτελέσματα της βιοψίας"

    Αυτοί είναι οι "γιατροί" μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ina
    Πολλά πράγματα δεν τους έμαθαν στη σχολή. Να 'σαι καλά

    @Αχάπαρη
    Τζαι να θέλω να μεν σκέφτουμαι θετικά εν μπορώ, εν το shιαshήν μου τέθκιον! Θέκκιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι άχρηστοι!!!
    τζιαι τζείνου της μάνας σου πρέπει να μας πεις το όνομάν του!!!

    ο Θεός μαζί σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέρω ότι δεν είναι της παρούσης, αλλά θα σου το πω. Όταν έπαθα το ανεύρισμα και με πήραν σηκωτό στην κλινική για εγχείρηση ανοιχτής καρδίας, όλοι ήξεραν ότι θα πεθάνω.

    Εγώ δεν το είχα συνειδητοποιήσει. Τους ρώτησα: "Σοβαρά, θα πεθάνω;" και κανένας δεν μου απάντησε. Είχα μπροστά μου γονείς, συγγενείς, νοσοκόμες και απλώς με κοίταζαν. Δεν μου είπαν ούτε ένα "Μην φοβάσαι, όλα θα πάνε καλά" για παρηγοριά. Απλώς κοίταζαν.

    Σκέφτηκα ότι είναι πολύ μαλάκες που δεν μου λένε τουλάχιστον μισό ψέμα να "ποσπαστώ" τουλάχιστον με την ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά.

    Λίγο πριν με κοιμήσουν στο χειρουργείο, ρώτησα τον χειρουργό: "Θα πεθάνω;" και μου είπε: "Όχι" Δεν τον πίστεψα.

    Τελικά ζω. Αλλά δεν ξέρω πόσο χάρηκαν μ' αυτό...

    Θαύματα συμβαίνουν! όλα τα καλά σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακούω κάτι τεθκια τζιαι πιάννουν με τα ίχλιχλι μου.
    Ζαττιν ο καθε κουρουπεττος παει με τες λίρες του παπά του τζιαι σπουδάζει γιατρός, αλλά στες σπουδες εν μαθαίνει αθρωπιάν.

    Ψυσιήν τζιαι νευρον φίλε Ινβίκτους. Πέμπω σου ένα μεγάλο κύμα θετικής ενέργειας που την Κρυοχώρα τζιαι να θυμάσαι το πλάμαν μπορει να θεραπευσει ΟΥΛΛΑ.

    Ειμαστεν δαμέ εμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύχομαι ότι καλύτερο μέσα από την ψυχή μου...

    όσο για τους γιατρούς πώς σου φαίνεται να λένε σε ένα άνθρωπο ότι:
    "για τη δική σου ασθένεια έχει να ανακαλυφθεί φάρμακο εδώ και 30 χρόνια" ;;;

    ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @all
    μπήκε Υ.Γ. στο ποστ το οποίο απ΄ ότι φαίνεται ήταν λίγο παραπλανητικό. Τα ίδια θα έλεγα πάντως κι αν ήμουν εγώ ο ασθενής, η ουσία δεν αλλάζει

    @Sike
    Θέκκιου φρέντ. Μεν ζητάς ονόματα, άστο. Να μεν ανοίξουμεν τους ασκούς του Αιόλου...

    @Anti-Christos
    Θαύματα συμβαίνουν φίλε. Το ξέρεις από πρώτο χέρι. Να 'σαι καλά, είσαι από τα παραδείγματα που έχω στο μυαλό μου όλο αυτό το διάστημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @postbabylon
    Έχω τους πολλά φυλάμενα...μιαν μέρα θα τα πούμεν πιο αναλυτικά για τους "γιατρούς". Να 'σαι καλά ντήαρ. Πέμπε μας θετική ενέργειαν που τζιπάνω ψηλά

    @Ανώνυμος (11:21 π.μ.)
    Σ' ευχαριστώ μέσα από τη ψυχή μου.
    Προσπαθώ να μαζέψω όση δύναμη μπορώ για να βοηθήσω τον άρρωστο μου να γίνει καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Invictus φρεντ, είπες τα εσύ μόνος σου. Η ελπίδα διά δύναμη. Μεν ακούτε τους γιατρούς, ειδικά τους συγκεκριμένους.
    Άμαν έχεις θέληση τα πάντα γίνουνται.
    Να είσαι κοντά στον άνθρωπο σου, να του διάς δύναμη, τζιαι ούλλα θα παν καλά.

    Καλή δύναμη σε ούλλους σας.

    (του παππού μου εδώκαν του 6 μήνες ζωή. Έζησε 12 χρόνια, επειδή έθελεν το)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Αππωμένη
    Θέκκιου φρεντ. Δύναμην έχω πολλήν. Τζαι πίστην. Εννα τα καταφέρουμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όπως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν και καλοί και άχρηστοι, έτσι και με τους γιατούς. Απλώς σε αυτή την περίπτωση είναι πιο προφανές γιατί επηρεάζουν και τις ζωές των άλλων ανθρώπων καθοριστικά.
    Όμως καλύτερα να μη γενικευούμε -τώρα θα μου πεις ο καθένας κρίνει από τις εμπειρίες του και θα έχεις και δίκιο- όχι επειδή το παίζω ξερόλας, αλλά επειδή έχω μεγάλη εμπειρία από γιατρούς, λόγω ενός αριθμού ασθενειών και θανάτων στην οικογένεια. Όταν έχασα ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο πριν από 4 χρόνια μετά από χρόνια καρδιολογική πάθηση εκτίμησα -κι εγώ τότε για πρώτη φορά- τους γιατρούς. Ήμασταν όμως τυχεροί γιατί όσοι ήταν γύρω του αντιμετώπιζαν το επάγγελμα πραγματικά ως λειτούργημα από την αρχή, δοκίμασαν τα πάντα και μας στήριξαν ψυχολογικά όλους, και τον ασθενή και τους γύρω του, χωρίς ωστόσο να παύουν να είναι και ειλικρινείς. Και να φανταστείς μιλώ για γιατρούς του δημόσιου τομέα. Αλλά ήταν πολύ προσεκτικοί κάθε φορά όταν είχαμε εξελίξεις.
    Οπότε ευχομαι να σας αναλάβει τελικά γιατρός αντάξιος του δικού σου ανθρώπου, ικανός και καλός άνθρωπος. Γιατί υπάρχουν και τέτοιοι!
    Και εύχομαι κουράγιο, καλή δύναμη και ό,τι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Aurora
    Δεν γενικεύω προς Θεού! Ούτε βάλλω ούλλους τους γιατρούς στο ίδιο καζάνι. Γι' αυτό λέω γιατρούς και "γιατρούς". Έχασα τζι εγώ αγαπημένα πρόσωπα τζαι είχα τζι εγώ πάμπολλες εμπειρίες με γιατρούς (τζαι "γιατρούς"). Τζαι ναι, υπάρχουν καλοί γιατροί (ακόμα τζαι στο δημόσιο) αλλά υπάρχουν τζαι γιατροί οι οποίοι πόρρω απέχουν που την έννοια που είshεν κατά νου ο Ιπποκράτης.
    Σ' ευχαριστώ. Από τα βάθη της ψυχής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ναι, ξέρω ότι δεν γενικεύεις. Προφανώς πέσατε σε περίπτωση ανακοίνωσης στην ψύχρα.
    Εύχομαι να τον/την αναλάβουν αξιόλογοι Ανθρωποι και ταυτοχρονα επαγγελματίες.
    χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι αχαΐρευτος γιατρός ρε γμτ! Επιμονή και υπομονή ρε φίλε και όλα θα περάσουν. Όπως είπε και η μάνα, είμαστε όλοι δίπλα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Aurora
    Πέσαμε σε πολλές περιπτωσάρες "γιατρών" άσε...

    @Defiance
    Να 'σαι καλά φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά, στη γαϊδουριά τους Κυπραίους (μορφωμένους και μη) δε μας πιάνει κανένας! Όσο για τους γιατρούς μας, πριν 2 μήνες έβγαλαν στο ΓΝΛ κοντινό μου πρόσωπο με καρκίνο στους πνεύμονες (χωρίς βιοψία τωρά, που "εμπειρία" και μόνο) και ότι θα είναι σχολασμένος σε 1-2 μήνες. Τελικά ο όγκος ήταν καλοήθης και ο άνθρωπος είναι τώρα μια χαρά. Περαστικά φίλε μου, you can beat this!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Ανώνυμος (2:04 μ.μ.)
    Να 'σαι καλά φίλε/η

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και αντίστοιχα με τοθ Ανώνυμου πάνω είπαν γνωστής μας πριν το καλοκαίρι ότι ο όγκος της έννεν τίποτε και να ξαναπάει μετά το Σεπτάβρη και η γυναίκα επήεν Ελλάδα, αφαίρεσεν τον, ήταν κακοήθης, κάμνει ακτινοθεραπείες κλπ...Κατά τα άλλα εν ήταν τίποτε.

    Εν σε πολλά και διάφορα επίπεδα που υπάρχουν "γιατροί", γιατρόι και Γιατροί.

    Το σημαντικό εν ότι είμαστε μαζί σας, και ευχόμαστε κάθε μέρα όλα να παν καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Moonlight
    Ξέρω το ότι "εισαστεν μαζί μας" τζι ας μεν γνωριζούματεν...τζι ας μεν υπάρχει παρά μόνο virtual επαφή. Οι κουβέντες σας ούλλους διούν μου απίστευτη δύναμη τζαι κουράγιο. Ευχαριστώ σας που καρκιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου το καλύτερο!
    Υ.Γ. Ρίξε μια ματιά ... http://www.openschoolofreiki.gr/drastiriotites/kliniki.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Χριστιάνα
    Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστιάνα. Το έχω υπόψιν μου το Ρέϊκι, θα του ρίξω μια ματιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. δεν προσεύχομαι εδώ και πολύ καιρό. Απόψε θα το κάνω.
    Ολες οι προσευχές του κόσμου μαζί και πάνω από όλα η δική σου αφοσίωση, το πείσμα σου και η δύναμη της ψυχής σου θα κάνουν τη διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Virtual Dreamer
    Σ' ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου. Οι προσευχές σας μας δίνουν δύναμη

    @CouCoula
    Σ' ευχαριστώ Coula. Με τόση ενέργεια που μου δίνετε πώς μπορούμε να μην τα καταφέρουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Neraida
    Να 'σαι καλά :) Ο Θεός να σας έχει όλους καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...