Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Όταν ο Πανούσης συνάντησε τη Μενεγάκη

11 σχόλια:

  1. Παρακαλώ μεν βάλλετε βίντεο με ενδιαφέρον τίτλους πουπάνω διότι δεν έχω acces να τα βλέπω. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Αχάπαρη
    Είμαστεν ανοικτοί ως αργά, περάστε αργότερα. Εκ της διευθύνσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Invictus
    περάστε αργότερα να δείτε το επόμενο ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρες Ινβικτους. Μα πόσο μου αρέσκει ο Πανούσης! Τις ευτζιές μου να σιεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε μα επήρες με για αθκιασερήν? Εν θωρείς πόσο σκληρά δουλέφκω? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Mana
    Εννα συγκρατηθώ...εν υπόσχουμαι τίποτε όμως!

    @Αππωμένη
    Πανούσης rulez!

    @Αχάπαρη
    Εν που θωρώ τζαι λαλώ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το λοιπόν. εν εβρίσκω το μήνυμα μου που άφησα στο προηγούμενο ποστ και ενευρίασα. και είπα σου πριν

    πότε επήες εσύ στο Ζύγι;;;;;;;;; αααααααααααατσ είδες που σε παρακολουθώ;;; πρόσεχε. μουαχαχαχα.

    αλλά σοβαρά. που επήεν το κομεντ μου; ωεο;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @postbabylon
    Πριν από σας, για σας. Ποιότητα - εξυπηρέτησις - εμπιστοσύνη

    @she demon
    Ζύγι;;; Τί λαλείς βρα; Πίνεις ληγμένα; Έθελα να πάω Ζύγι γιατί έταξα του μωρού να το πάρω να πιάει βότσαλα αλλά δεν. Έshει που τα πέρσι να πάω Ζύγι mind you τζαι τωρά που το λαλείς επεθύμησα ψάρι που το Captain's Table!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γιε μου. τζήνη η οδός εν στο Ζύγι, και η φωτό εν πόξω που συγκεκριμένο σπίτι που περνώ όποτε πάω τζιαμέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @she demon
    Καλάν μάμμα μεν φωνάζεις. Ο παπάς γιατί εν εσχόλασεν ακόμα; Δουλεύκει όβερτταϊμ σήμερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...