Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

Τί μας λέει η φωτογραφία...


Λοιπόν παιδάκια...δέτε προσεκτικά τη φωτογραφία τζαι πέτε μου ποιο είναι το μήνυμα που βγαίνει από αυτήν...

Mana: Εγω! Εγώ! Να πώ εγώ;

Invictus: Κάποιος άλλος; Anybody? Sike παιδί μου;

Sike: *sigh*

Mana: Εγω! Εγώ! Να πώ εγώ; Ξέρω το ξέρω το!

Invictus: Πέ μας Mana...

Mana: Είναι σχετικά με μια πρόσφατη έρευνα που....

Invictus: Είσαι εκτός θέματος Mana!! Άλλος;

she demon: το πέος που φαίνεται στο background είναι σαν τζίνο του Ναπολέοντα που είshεν φυλάμενο πουκάστο κρεβάτι τζίνος ο τύπος;

Invictus: Εξεκίνησες καλά αλλά στο τέλος έκαμες τα αιδοία

she demon: Α; Τί λαλείς γιε μου;

Invictus: Έκαμες λάθος λέμεν. Έκαμες τα πούττους που λαλούμεν!

she demon: Αν ήταν σωστό δηλαδή ήταν να τα κάμω πέη;

Invictus: Στο θέμα μας! Άλλος;

Rain Tears: Αιδοία; Πέη; Μα πούντο σεξοπόστ τζι εγώ εν το βρίσκω;

Invictus: Rain Tears έshεις απάντηση για το θέμα που συζητούμε;

Rain Tears: Ποιό θέμα;

Invictus: Ουυυυυ...Άλλος;

Sike: *sigh*

postbabylon:  μισο-naked photobomb?

Invictus: Όι ακριβώς

Αχάπαρη: Ήνναμπον να γινεί με τζίντην μιξ την ενισχυμένη;

Sike: Μα ήταν μέλιν α! Μέλιν!

she demon: Ποιός έβαλε μέλι; Αλλάξετε τα σεντόνια ύστερα;

Rain Tears: Πάλε μιλάτε για σεξ τζι εγώ έκοψα έξω;

Mana: Έshει ποιο ωραίο πράμα;

Coula: Δεν υπάρχει λέμε! Φιλούρες!!

Invictus: Κοπέλλες! Συναχτείτε τζαι συγκεντρωθείτε στο θέμα μας!

Μισιαρός: Ωραίον μωρόν η νεαρή πάντως

AntiChristos: Ρεπορτάζ του πούτσου!

Invictus: ΤΟ ΘΕΜΑΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ (ΩΡΑΙΟΝ) ΜΩΡΟΝ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΕΞ!

Neerie: Εν κανένα καινούριο βλογοπαίγνιο; Ελπίζω να μέννεν σαν τζίνο της she γιατί βαρκούμαι!

Invictus: Όι έννεν βλογοπαίγνιο. Ψάχνουμε το νόημα που κρύβεται στη φωτογραφία

Sike: Η μπάρρα που γράφει το "To be announced" εν ζαβή. Βαρκ να την ισιώσω

Invictus: *sigh*

Νυχτερινός Ποδηλάτης: η ρεπόρτερ θυμίζει μου έντονα μια που έκανε φωνητικά σε ένα ερασιτεχνικό συγκρότημα που άνοιξε μια συναυλία πριν 20 χρόνια στο παλιό ΓΣΠ

Invictus: Άλλος;

Κκουλλάς: Εν κοντά σε παραλία για ναν ο άλλος με τον ττόρο. Το νόημα εν ότι εν κάπου παραλιακά;

Itsmylife: Παραλίαν φίλε μου με λουκανικούϊν, παστουρμούϊν τζαι ζιβάναν!

Sike: Λυshιώ το λουκανικούϊν!

Invictus: Τζι εγώ!

Invictus: Άλλος;

Κκουλλάς: Δηλαδή έννεν σε παραλία;

Itsmylife: Κάμνουμεν το τζαι στο βουνόν το λουκανικούϊν μας εν έshει πρόβλημαν. Πουκάστα πεύκα!

Sike: Λυshιώ το λουκανικούϊν είπα το;

Εννα ξημερωθούμεν απότι τα θωρώ τα πράματα οπόταν παρετάτε τζι εν έshετε υπόθεσιν! Δεν παρακολουθείτε προσεκτικά το μπλόγκ τζαι θα αναγκαστώ να λάβω μέτρα!
Το λοιπόν...
Όσοι εστιάσετε στον τύπο στο background που εν τυλιμένος τον ττόρο, είσασταν σε καλό δρόμο.
Τζίνον που δεν αντιλήφθηκεν κανένας είναι ότι ο εν λόγο τύπος θκιεβάζει το μπλόγκ μου! Εν που δαμέ που ήβρεν την ιδέα για το συγκεκριμένο ττόρο...

she demon: Δηλαδή εν ένας που τους τακτικούς;

postbabylon: Εγώ λαλώ εν ο Νυχτερινός Ποδηλάτης!

Rain Tears: Μόνο ο AntiChristos θα μπορούσε να κάμει κάτι τέτοιο!

Invictus: Μεν αρκέψετε...

Sike: *sigh*

25 σχόλια:

  1. χαχαχαχα

    Δεν υπάρχει λέμε!!!

    αχαχαχαχα

    φιλιά πολλάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα φοβερός :p
    έσιει τζι'αλλον που φορεί τζίντον ττόρο στα δεξιά.
    πσ: εν ωραίο μωρό αλήθκεια :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έγραψες. για άλλη μια φορά έγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχαχχαχα!
    Νάσαι καλά ρε φίλε. Έν θα το πιστέψεις αλλά τρέχουν κόμα τα μμάθκια μου που το γέλιον! Έμαθές μας αλόπως καλά τούτον τον τζιαρόν ποτ τα μπλοκκαρίσματα...Πελλαμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η δεύτερη ανάγνωση εν πιο φιρμός!
    χαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @CouCoula
    Ποιός δεν υπάρχει; Ας το συζητήσουμε αχαχαχαχα

    @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Σήκου πάνω τζι εν σφογγαρισμένα!

    @misharos
    Εν τζαι τζίνος ρήτερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Mana
    Μα είδες γραμματούθκια; Είshεν chance να μεν πεταχτείς ίσια πάνω να απαντήσεις πρώτη; :P

    @Itsmylife
    Με τον τζαιρόν μαθαίνουμεν ο ένας τον άλλον, έτσι ένι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xaxaxaxaxa έφυρες μας πάλε!! Τελικά το σεξοκείμενο που στο καλό είναι???? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλά μιλούμε, εψυχολόγησές τους ούλλους! πολλά original. εγώ ηθοποιία στα μπλογκς πρώτη φορά βλέπω

    εγώ εφύρτηκα στην πρώτη ατάκα του ποδηλάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έφαες τζιαι τον Μισιαρόν εσύ στην ψυχολόγηση των μπλόγκερς!!
    (πρέπει να ανησυχήσω που εγώ εν εμφανίζουμαι σε τούτο το σκετς;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ρίτσα
    Μπλογκοποιία! Άρεσε μου ο όρος

    @Eólica
    Να μεν ανησυχήσεις. Τούτον ήταν το τρέϊλερ. Θα ακολουθήσουν υπερπαραγωγές με πιο πολλούς πρωταγωνιστές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπορεί να είχα μία ατάκα μόνο, αλλά ήταν η καλύτερη! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Anti-Christos
    Μπορεί να είχες κι άλλες και να της έκοψε το ΕΣΡ! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχαχαχαχααα....
    Πολλά καλόν.
    Εν που τούτα τα ποστ που αραιά γράφονται αλλά εν κεντήματα.
    Υποτίμησες μας λλίον βέβαια φίλε αλλά δεν θα είσhε τόσο χάζιν η ιστορία διαφορετικά!!!
    Εμέναν άρεσεν μου ο ρόλος του Itsmylife - ατού ο Γαβρίλης που λαλούμεν -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τελικά πού εννά φαμεν τα λουκανικούθκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελικά πού εννά φαμεν τα λουκανικούθκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Κκουλλάς
    Θέμαν υποτίμησης εν υπάρχει φίλε. Για να έshει χάζιν η υπόθεση χρειάζεται νάκκον αλατοπίπερον, νάκκον υπερβολήν. Ελπίζω να μεν με παρεξηγάτε

    @Itsmylife
    Τζιαμέ που εννα πιούμεν τη ζιβάνα χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε εισαγωγικά η "υποτίμηση", έγραψα λάθος λέξην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εν παρεγηγούμεν, καρτερούμεν...
    (την επόμενη μπλογκερο-ιστορία, άντζαι νομίζω εν η Μάνα ποννά εμπνευστεί πάλαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Κκουλλάς
    Η Mana εν "μάνα" πας τούτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εν τις ανακρίσεις που βαρκούμαι
    τα παιγνίθκια αρέσκουν μου

    την αλλη φορά να παίξω κάποιον άλλον?

    (τζαι ΛοΛ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...