Τετάρτη, 8 Σεπτεμβρίου 2010

Everything happens for a reason


Everything in life happens for a reason.
Τα πάντα στη ζωή μας γίνονται για κάποιο σκοπό.

Τούτη εν μια φράση που λαλώ πολλά συχνά. Τζαι προχωρόντας ένα βήμα πάρακατω λαλώ ότι τα πάντα γίνονται για κάποιο καλό σκοπό...ότι γίνεται, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταλήγει σε κάτι καλό. Τούτος εν ένας πολλά βασικός άξονας στη δική μου κοσμοθεωρία τζαι στον τρόπο που αντιμετωπίζω τες καταστάσεις στη ζωή μου. Από ανέκαθεν ήμουν αισιόδοξο άτομο, που μιτσής εθώρουν το ποτήρι μισογεμάτο αντί μισοάδειο τζαι τούτη η ατάκα (αν την πιστέψεις) βοηθά πολλά σε μια θετική στάση απέναντι στα προβλήματα/προκλήσεις/δοκιμασίες της καθημερινότητας.

Θα μπορούσε να μου πεί κάποιος "καλάν ρε Ινβίκτους, οι πολέμοι που γίνουνται τζαι σκοτώννουνται τόσοι αθώοι εν για καλό που γίνουνται"; Αν τζια ο πόλεμος έννεν το καλλύττερο παράδειγμα, θα μπορούσε να πεί κάποιος ότι καμιά φορά σκοτώννουνται πάρα πολλοί αθώοι για καλό σκοπό...για να κερδίσει την ελευθερία του ένας λαός για παράδειγμα. Πολλές φορές βέβαια σκοτώννονται αθώοι άδικα των αδίκων. Είπαμεν, ο πόλεμος έννεν το καλλύττερο παράδειγμα. Σηκώννει πολλύν ανάλυση τούτη η "έξτρα" κουβέντα (το ότι ούλλα καταλήγουν σε κάτι καλό) πάντως. Το πόϊντ μου είναι ότι πιστεύκοντας τον τίτλο τούντου ποστ, παύουμε να σκεφτούμαστε μίζερα, παύουμε να κλαίμε τη μοίρα μας σε κάθε αναποθκιά που μας τυγχαίνει τζαι μπορούμε να δούμε το άσπρο (ή έστω το γκρίζο) όταν όλα μοιάζουν μαύρα κι άραχνα.

Τα πάντα γίνονται για κάποιο λόγο λοιπόν. Τζαι τούτος ο λόγος δεν μας φανερώννεται πάντα αμέσως. Μπορεί να τον μάθουμε μέρες, μήνες, χρόνια μετά. Μπορεί τζαι να μεν τον μάθουμε ποττέ ίσως γιατί έτσι πρέπει. Γι' αυτό ποττέ εν βασανίζω το μυαλό μου για να έβρω τον λόγο που έγινε κάτι (καλό ή κακό). Αν τον μάθω καλώς, αν όχι δεν με απασχολεί.

Όταν ήταν έγκυος η γυναίκα μου, η "αναμενόμενη ημερομηνία τοκετού" ήταν προς το τέλος της πρώτης εβδομάδας του Δεκέβρη. Ήταν λλίο μετά τα μέσα του Νιόβρη όταν "εσπάσαν τα νερά". Άϊστον πελάν, ήταν μόλις είχαμεν φάει τζαι πού να βουράς τωρά πρησμένος στην κλινική...
Έπιασα τηλέφωνο στην κλινική τζαι απάντησεν το η γραμματέας του γυναικολόγου μας. Ο γιατρός ήταν σε ένα συνέδριο στο εξωτερικό αλλά ήμουν σίουρος ότι ήταν η μέρα που επέστρεφε Κύπρο...ήξερα ότι επέστρεφε ξημερώματα οπόταν θα ήταν ήδη στο γραφείο του (ήταν αργά το απόγευμα). Αμ δε! Ο γιατρός ήταν στο εξωτερικό τζαι επέστρεφε Κύπρο την επομένη το πρωϊ. Έμοιαζε σαν κάποιος να μας κάμνει πλάκα. Η γυναίκα μου περιττόν να πω ότι ήταν μες τον πανικό. Εγώ ήμουν ψύχραιμος (everything happens for a reason, remember?)

Επιάσαμεν τα συνακλίκκια μας τζαι βουρ για την κλινική. Η ώρα ήταν 7:20 το απόγευμα. Ο γιατρός είshεν αφήσει αντικαταστάτη για τες μέρες που θα έλειπε. Εμπήκαμεν στην "αίθουσα τοκετού", ήρτεν ο αναπληρωτής γυναικολόγος, ο αναισθησιολόγος κλπ, εκάμαμεν τα επισκληρίδια κλπ τζαι επεριμέναμεν να γεννήσουμεν.

Έπιασα τηλέφωνο το γιατρό μας στο κινητό. Απάντησεν το η γυναίκα του τζαι είπεν μου ότι "ο γιατρός δεν μπορεί να μιλήσει τωρά". Είπα της να τελιώννει τζαι να μου τον δώκει γιατί ήταν επείγον. Έπεισα την. Απάντησεν το ο γιατρός τζαι ερώτησεν με τί συμβαίνει. "Εσπάσαν τα νερά" λαλώ του. "Oh shit" λαλεί μου. Είπεν μου "έρκουμαι" τζαι έκλεισεν το τηλέφωνο. Ήταν στην Πράγα.

Οι ώρες επερνούσαν, η διαστολή εν επολλύνησκεν τζαι αναμέναμεν. Ο γιατρός μας ήρτεν ξημερώματα στην κλινική. Ήρτεν ολόϊσια που το αεροδρόμιο με τη βαλίτσα μες το δωμάτιο. Η γυναίκα μου έπνασεν μόλις τον είδεν. Ετσιέκκαρεν την κατάσταση, είπεν μας ότι έχουμεν ακόμα λλίες ώρες περιθώριο τζαι ότι ήταν να πάει σπίτι να πάρει τα πράματα του τζαι νάρτει. Εγεννήσαμεν μετά που 2 ώρες περίπου. Στο σύνολο η αναμονή μας εκράτησε 13 ώρες.

Εν έψαξα να βρώ το λόγο που ήταν έτσι άναποδον το timing μας. Να γεννηθεί το μωρό 2+ εβδομάδες πιο νωρίς με το γιατρό να λείπει εκτός Κύπρου κλπ. Η απάντηση ήρτεν που μόνη της μερικές μέρες μετά. Η κόρη μου εγεννήθηκε στο Ιπποκράτειο. Λλίες μέρες μετά που εφκήκαμε που την κλινική, επροέκυψε το γνωστό θέμα με τη λεγεωνέλλα που εστοίχισε τη ζωή σε 3 αγγελούδια και εταλαιπώρησε αφάνταστα άλλα 10.

Υπήρχε λόγος τελικά που εσπάσαν πιο νωρίς τα νερά τζι ας έλειπε ο γιατρός μας. Το timing μας τελικά δεν ήταν κακό. Τα πάντα γίνονται για κάποιο λόγο. Το λόγο δεν τον μαθαίνουμε πάντα.

23 σχόλια:

  1. Άρεσε μου η ιστορία σου. Είμαι κι εγώ αισιόδοξος και σπάνια γκρινιάζω για τα ανάποδα, πάντα βρίσκω κάτι θετικό σε μιαν αναποθκιάν. Διαφωνώ όμως με το ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Πιστεύω στην τύχη, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος που γίνονται τα πράγματα, καλά ή κακά, και δυσκολεύομαι να βρω ένα καλό λόγο για τον οποίο πέθαναν τα 3 βρέφη στην κλινική που αναφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Αν σου πω ότι ένα που τζίνα τα μωρά εβρέθηκε να παλεύκει με τη λεγεωνέλλα (δεν ξέρω αν τελικά τα κατάφερε) επειδή η μάνα του έκαμε προγραμματισμένη καισαρική τζαι εγέννησε πιο νωρίς για να μεν χάσει το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς εννα το πιστέψεις;
    Που τζιαμέ τζαι τζι, η ουσία είναι να προσπαθούμε να βλέπουμε τα θετικά στα πάντα. Ακόμα τζαι στες πιο μεγάλες συμφορές. Έννεν πάντα εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σίγουρα δεν είναι πάντα εύκολο, μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις είναι αδύνατο. Όσο για το πρώτο που λες, το πιστεύω, αλλά αν εννοείς ότι τιμωρήθηκε η συγκεκριμένη μάνα θα διαφωνήσω. Αλλά επειδή η συζήτηση κινδυνεύει να γίνει θεολογική, κάτι που πρέπει να αποφεύγουμε, καλύτερα να δούμε την ουσία της ανάρτησής σου, η οποία με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Πρέπει να αντιμετωπίζουμε τη ζωή θετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Δεν το είπα για να πω ότι τιμωρήθηκε η συγκεκριμένη μάνα. Το βρίσκω όμως τραγικό που μια μάνα σκέφτηκε και ενήργησε με τέτοιο τρόπο. Δεν το είδα ποτέ σαν τιμωρία ή κάτι.
    Πιστεύω στο Θεό (ξέρω ότι έχεις διαφορετική αντίληψη επί του θέματος και το σέβομαι απόλυτα) αλλά επικεντρώνομαι στην έννοια της ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ. Ο καθένας μπορεί να προσθέσει και την έννοια Θεός/ανώτερη δύναμη ανάλογα με το τί πιστεύει και αν πιστεύει. Η ουσία, επαναλαμβάνω είναι η θετική στάση απέναντι σε όσα μας συμβαίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ενδιαφέρον είναι ότι τελικά η φιλοσοφία και η στάση απέναντι στα γεγονότα της ζωής δεν πηγάζει από το αν πιστεύεις ή όχι. Κάνεις ό,τι περνά από το χέρι σου πρώτα και μετά στηρίζεσαι ή στο Θεό ή στην τύχη για τα υπόλοιπα. Η ουσία είναι η ίδια νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ για το πρέπει να έχουμεν θετικήν άποψην για ούλλα. Πολλά δύσκολα εμπόδια βρέθουνται στον δρόμον του κάθε νου, πολλές φορές αξεπέραστα. Πρέπει, για να έσιει δύναμην ο οποιοσδήποτε να τα περνά, να έσιει πίστην, υπομονήν τζιαι επιμονήν. Τζιαι βοηθά αφάνταστα το σκεπτικόν ότι ούλλα συμβαίνουν για έναν λόγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ζωή μας είναι γεμάτη από συμπτώσεις..
    Being at the right place at the right time or even being at the wrong place at a totally wrong time!
    Υπάρχει τύχη, υπάρχει ατυχία, υπάρχει η ώρα η κακή...
    'Ετσι πάει, και σίγουρα πρέπει να είμαστε θετικά σκεπτώμενοι.
    Α, και για να μην ξεχάσω:
    "κάθε εμπόδιο...σίγουρα για καλό":)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Invictus, συμμερίζουμαι την αποψη του Ποδηλάτη. Τα πάντα είναι τυχαία, και είναι καλό να βλέπουμε τη θετική πλευρά των πραγμάτων.

    Εγώ πιστεύω σε τούτο: http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo

    Πολλά ωραία η ιστορία σου! Και να χαίρεσαι την κόρη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ μαζί σου ... αν αποδεχθούμε το καρδιογράφημα «καλού» και «κακού» ως φυσιολογικό , τότε έχουμε μεγάλες πιθανότητες να είμαστε ευτυχισμένοι και να αντιμετωπίζουμε ψύχραιμα τις καταστάσεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσηκώστηκε η τρίχα μου ίσια πάνω στο τέλος...!
    To "everything happens for a reason" τζιαι το "it's all a matter of timing" εν οι 2 κοσμοθεωρίες μου. Που την ημέρα που τις υιοθέτησα, είδα πως έγινα πολλά πιο αισιόδοξη, όπως το 'πες. Τωρά αν είναι απλά παρηορκά τζιαι τα reasons βρίσκουμεν τα εμείς για να νιώσουμε καλύτερα, εν ξέρω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το έγραψα και το έχασα φτου. Λοιπόν έλεγα ότι ως Πολυάνα που είμαι συστήνω το παιχνίδι της χαράς. στην αρχή το παίζεις, στη συνέχεια σου έρχεται αυθόρμητα. και βρίσκεις κάτι αισιόδοξο ακόμη και στα πιο άσχημα πράγματα.
    αλίμονο όμως υπάρχουν πράγματα που όσο και να ψάχνεις δεν βρίσκεις ότι έγιναν για κάποιο σκοπό, ή ότι έχουν κάτι αισιόδοξο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλά ωραία η ιστορία σου. Πιστεύκω και εγώ ότι πρέπει πάντα να βλέπουμε τη θετικη πλευρά μιας κατάστασης. Για εμένα τούτον εν το ίδιο πράμα με το να πιστεύκεις σε ένα θεό ή να πιστεύκεις ότι ακόμα και τα κακά συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Βοηθά σε να είσαι ψύχραιμος και αισιόδοξος και να αντιμετωπίσεις πιο εύκολα ένα πρόβλημα. Εν ζήτημα κοσμοθεώρησης. Εγώ προσωπικά εν πιστεύκω ούτε σε θεό, ούτε στο "everything happens for a reason". Πιστεύκω στο "shit happens, get over it", στον εαυτό μου και την επιμονή μου. Έμαθα να προσθέτω χιούμορ για να ηρεμήσω μετά που μιαν αναποθκιάν και θυμό για να πιάσω δύναμη και να πεισμώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Itsmylife
    Έπιασες το νόημαν πλήρως φίλε μου

    @ΦΑΟΥΣΑ
    "Επαναλαμβανόμενη σύμπτωσις παύει να είναι σύμπτωσις". Και συμφωνώ επίσης ότι "κάθε εμπόδιο εν για καλό", γι' αυτό άλλωστε λέω ότι τελικά ίσως όλα να γίνονται για κάποιο καλό σκοπό. Όσο δύσκολο (ή αδύνατο) μας είναι να το κατανοήσουμε πολλές φορές. Ο σκοπός τούτος άλλωστε εν μας φανερώνεται πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αππωμένη
    Ευχαριστώ :) Να χαίρεσαι κι εσύ τα παιδιά σου (αν έχεις) κι αν δεν έχεις σου εύχομαι σύντομα να νιώσεις την ευτυχία του να είσαι γονιός!
    Το βίντεο θα το δω μετά, δεν έχω youtube εδώ

    @ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σωστός

    @forbiddenid
    Μπορεί ναν απλά παρηορκά, δουλεύκει όμως! Χαίρομαι που συμφωνούν οι κοσμοθεωρίες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Mana
    Για κάποια πράγματα δεν ψάχνεις. Απλά πιστεύεις.

    @Defiance
    Το κλειδί είναι να έβρεις τζίνο το μηχανισμό (ή την κοσμοθεωρία αν θέλεις) που σε βοηθά να βλέπεις τες καταστάσεις που παρουσιάζουνται στη ζωή σου μέσα από θετικό πρίσμα. Για να είσαι ψύχραιμος τζαι όσο το δυνατόν πιο σωστός στες αποφάσεις σου. Το "everything happens for a reason" βοηθά για πολλούς λόγους. Τουλάχιστον εμένα.
    Α! Τζαι πολλά σημαντικό το χιούμορ επίσης. Εν τζαι για μένα σημαντικό βέλος στη φαρέτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν έχω σχόλια. πραγματικά. και εγώ έτσι πιστεύω. κάθε εμπόδιο για καλό. και ο Θεός κλείνει πόρτες αλλά ανοίγει καμαρόπορτες λέει η μαμά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @she demon
    Έτσι όπως τα λαλείς ντήαρ.

    P.S: Τζαι ήρτεν ο γιατρός που τα εξωτερικά τζαι ούτε ένα μαγνήτη εν μας έφερε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η τρίχα κάγκελο λέμε! Εγώ πάντως το πιστεύω πως όλα γίνονται για κάποιο σκοπό και σπανίως κάτι είναι απλώς 'τυχαίο'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @tinkerbell
    Δεν είναι δυνατόν να είναι όλα "τυχαία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ρίτσα
    Είναι όντως. Εν μια προσωπική εμπειρία (από τις πολλές) που είναι ζωντανό παράδειγμα της κοσμοθεωρίας μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ασπάζομαι την κοσμοθεωρία σου Invictus..Τζαι τα πιο αshιμα πράματα σε τούτον το κόσμο γίνουνται για ενα σκοπό (στο τέλος καλό, ασχέτος αν κάποιες φορές εν γίνεται φανερό).. Ακόμα τζαι η ιστορία με τα 3 μωρά στην κλινική. Τραγικό. Ακόμα σκέφτουμαι το τζαι πονώ για τους γονείς. Εν έshει να κάμει με τύχη, με κακοτυχία, με τιμωρία με το αν είσαι καλός ή κακός. Ή ακόμα τζαι αν κάτι γίνεται καθαρά που ανθρώπινο λάθος.

    Η κάθε κατάσταση που έshει σχέση με ζωή,με θάνατο, με χαρά, τζαι με λύπη, άσχετα αν μας επιρεάζει θετικά ή αρνητικά, πιστεύκω ότι συμβαίνει για ένα σκοπό beyond της ανθρώπινης νοημοσύνης τζαι αντίληψης όσον άshιμο ή μοιρολατρικό τζαι αν ακούεται..Άγνωστες οι βουλές του Θεού (Θεός=όπως τον αντιλαμβανεται ο καθένας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Virtual Dreamer
    Μιλούμεν την ίδια γλώσσα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...