Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

Sitting on top of the world

21 σχόλια:

  1. Πόσες αναρτήσεις κάνεις τη μέρα;;;

    ελεοςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανάρτηση μπήκε 00:02 μαρή! Άλλαξε η μέρα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχα

    Ναι καλά!!!

    δουλειες αλλες δεν εχεις εσυ;;;;

    Καλά εγω καθομαι και βαμπιριαζω, εσυ;

    ελεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν σου πώ ότι δουλεύω θα με πιστέψεις; Κι όμως δουλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, δουλευεις το κόσμο!!

    Τι δουλειά είναι αυτή που σου επιτρέπει να μπλογκάρεις κάθε τέταρτο;

    Να την κάνω κι εγώ αν ειναι! Και να ειμαι πασάς να καθομαι και να βλέπω τον κόσμο απο ψηλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσε ένα βιογραφικό και να δω που θα σε βολέψω χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπα, προτιμώ να δουελευω να βγαζω και την δημιουργικοτητα μου και την ενεργεια μου, κι οχι να κάααααααθομαι!

    Αν και το βιογραφικό μου θα το θελαν πολλοι...

    :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχαχα

    Ποτάκι βρε!!!

    Τι καφεδακι μου τσαμπουνας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μήπως θέλετε να σας αφήσουμε μόνους; :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Pasxalina
    Μα ούτε να δουλέψει το πλάσμαν εν μπορεί πιον σιόρ! τς τς τς
    Καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με πρόλαβε η Cούλα. Πόσες αναρτήσεις την ημέρα; μέχρι να σου βάλουμε σχόλιο τσουπ έρχεται η άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερούδια! Μόλις μου δώσατε ιδέα για πόστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Mana
    Αναρτήσεις πολλές. Σας θέλω σε εγγρήγορση!

    @Pasxalina
    Αναμένουμε πόστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλα ρε καλημέρα,
    κάθεσαι τζει πάνω ακόμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Κκουλλάς
    Εβούττησα πιλέ! Πού να μείνω τζιπάνω ρε; Έκατσα τζι εγώ ο φτωχός να πνάσω νακκουρίν τζια επελλάναν την κκελλέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. α μάνα μου ρε Invictus! Σε νιώθω! Δουλeεύκεις άγριες ώρες, πάς να πνάσεις νάκκον τσιε πελλανίσκουσε.. I know the feeling dude!

    Εψές εδούλευκες που σπίτι όξα ήσουν δουλειά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Μισταρκός
    Εδούλευκα που σπίτι ρε. Εν μας κανούν τα άλλα ούλλα, κάμνουμεν τζαι freelancing μη χέσω (τζαι παν εις της Αχάπαρης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. eto anagia m enje mporei kapios na kamei t kalo mes touto t blog, amesos na t pume a8kiasero! en kanei pou mas dia plirofories pantos idos (apo skata mexri kai gia nisia k platies) laloume to je a8kiasero!!!ipame o an8ropos en polipleuros oi apla a8kiaseros!!!:P poli kalimera:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @nekat0meni
    Πέ τα ρε νεκατομένη! Πέ τα!
    Αν δεν ήταν τούντο μπλόγκ ήταν να ξέρετε ήνταλος ήταν τα πρώτα σκατά της Σούρης του Ττομ Κκρούς; Όι πέτε μου, ήταν να ξέρετε;

    Υ.Γ: υποθέτω ότι πρέπει να τα αφήκεις να στεγνώσουν τα σκατά για να πιάννει καλά η πογιά πάνω. Εδοκίμασεν το κανένας να μας διαφωτίσει;

    Καλημέρες! Πάμεν να προγευματίσουμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...