Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

Test answers

Τί λάθος ήβραν δαμέ δηλαδή; Αφού εν κάτω-κάτω που υπογράφεις


Expand θελεις, expand θα έχεις!


Που μιτσήν τζαι που πελλόν...


Wasn't that explanation clear enough?


Απλή και περιεκτική απάντηση. Χωρίς περιττά στοιχεία


Who let the dogs elephants out?


Και μετά ήρθαν οι...δεινόσαυροι!


Tetris rulez!


Άμαν εν ερωτήσεις True/False τζαι αμαν το True εν το "Α" τζαι το False εν το "Β", πρέπει να είσαι πολλά καμμάς να απαντήσεις σε ούλλα "C"!


Εν είδα να του κόψει πόντους ο καθηγητής πάντως...

8 σχόλια:

  1. άρεσε μου πολλά το e x p a n d. ρώτησα κι εγώ μια φορά στο μάθημα της επιστήμης να μου πουν ένα θηλαστικό που πετά και η Μ. μού απάντησε "γυναίκα πιλότος"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Γυναίκα πιλότος" χαχαχαχαχα. Πολλά δυνατό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχα!! πλησιάζουν τα μαργαριτάρια του Λευτεράκη μου τούτες οι απαντήσεις!!! καλό μήηηηηηηηηηηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @she demon
    Άφηκες μας πολλά ανενημέρωτους με το Λευτεράκη τζαι την Άνκρη! Φτού σου!
    Καλώς να μας μπει ο μήνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άρεσε μου το ice. σύντομη απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποδηλάτη
    βασικά εν η πιλόττα


    που λες, ο ελέφαντας τζαι ο δεινόσαυρος έχουν κάτι special ρε παιδί μου... μιλούμε για καλλιτεχνικό τζαι πολλά ευρηματικό μυαλό

    btw, LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Neerie
    Nαι αλλά ποιά πιλόττα; Τσάκκα-τσάκκα; Παλαριστή; Έshει σημασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Neerie ρόλλινγκ ον δε φλόορ λάφινγκ!

    @Invictus προτιμώ την παλαριστήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...