Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Atheists

10 σχόλια:

  1. χεεχχε καλό! αυτό θέλουμε όλοι τελικά... να παίζουμε τους έξυπνους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Ε αφού είμαστεν οι καλλύττεροι που ούλλους! Σε ούλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ίντα πρόβλημα ρε. που τη μια λες δέχομαι τα πάντα σέβομαι όλες τις απόψεις χωρίς προκατάληψη. που την άλλη λες έτσι δε θα γίνονταν συζητήσεις και συγκρούσεις που συνήθως βοηθούν να βελτιωθούν τα πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Παύλος κύκλος φίλε μου! Παύλος κύκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να συνεχίσω την κουβέντα σας , κάτι σαν το
    "Εγώ φίλε μου δύο πράματα μισώ, το ρατσισμό τζαι ....
    τους μαύρους "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Κκουλλάς
    Τζι άμαν του πουν τζαι τίποτε η απάντηση εν έτοιμη: "εν τζαι φταίω εγώ, ΤΖΙΝΟΙ εν μαύροι!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα που εν οι γεναίτζες; κάμνουν τες σαλάτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Έπιας τον λόον που το keyboard μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "τζι άμαν του πουν τζαι τίποτε η απάντηση εν έτοιμη: "εν τζαι φταίω εγώ, ΤΖΙΝΟΙ εν μαύροι!"

    ΑΧΑΧΑΑΧΧ...Καλός !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...