Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Η μέρα επήεν του κώλου

Η χτεσινή μέρα που λες επήεν του κώλου. Κυριολεκτικά.
Είπαμεν για το HNPCC τζαι το DNA κλπ να μεν επαναλαμβανόμαστε...είχα ραντεβού εχτές για να πάω να με βιάσει εξετάσει ο γιατρός. Να κάμω την λεγόμενην "reference" κωλο-εξέταση όπως μου εξηγήσαν τζαι στο Ινστιτούτο Νευρολογίας τζαι Γενετικής.

Σε ιδιώτη γιατρό τούντη φορά (έχω τους παραπάνω εμπιστοσύνη τους ιδιώτες όσο νάναι). Έχρισα που πάνω ως κάτω τη μάνα μου υπεύθυνη για να κανονίσει το ραντεβού με το γιατρό (μιας τζαι εν τζαι δικός της γιατρός) τζαι να με ενημερώσει για την ημερομηνία τζαι την ώρα. Την περασμένην εφτομάν τούτον. Πιάννει με τηλέφωνον ο γιατρός:

(Γ=γιατρός, Ι=Invictus)

Γ: Ναι ο Invictus;
Ι: Ο ίδιος
Γ: Invictus μου καλημέρα, ο Δρ. Γιατρίδης είμαι τί κάμνεις, είσαι καλά;
Ι: Καλά γιατρέ, εσείς;
Γ: Καλά τζι εγώ. Είπεν μου η μάμμα σου για να κανονίσουμε ραντεβού για την κωλονοσκόπηση
Ι: Ναι...
Γ: Είπεν μου τζαι για τα προβλήματα που αντιμετώπισες την τελευταία φορά που εν εμπόρεσε ο γιατρός να δει ολόκληρο το έντερο τζαι εχρειάστηκε βαριούχος και...και....
Ι: Ναι...
Γ: Εσκέφτουμουν κατά πόσον να εκάμναμεν την εξέταση με αναισθησιολόγο τζαι είπα να σε ρωτήσω πρώτα
Ι: Να με τζοιμήσεις δηλαδή; Ολική αναισθησία;
Γ: Εεεε...όι ακριβώς ολική αναισθησία αλλά εννα είσαι σε πιο βαθιά καταστολή. Απλά το φάρματο τάδε που εννα χρησιμοποιήσουμε εν μπορώ να το δώσω εγώ, πρέπει να το δώσει αναισθησιολόγος. Για να μεν σε ταλαιπωρήσουμε τζαι να μπορέσουμε να το δούμε ολόκληρο. Διότι ξέρεις, ο βαριούχος έννεν πολλά accurate εξέταση τζαι έshει λεπτομέρειες που εν τες δείχνει...
Ι: Ε ξέρω γιατρέ; Εσύ ξέρεις καλλύττερα!
Γ: Ε, ότι θέλεις! Εγώ οφείλω να σε ρωτήσω
Ι: Να το κάμουμεν έτσι. Να κάμουμεν ολοκληρωμένην την εξέταση
Γ: ΟΚ. Την Δευτέρα (εχτές that is) το πρωϊ η ώρα 8 να είσαι δαμέ.
Ι: ΟΚ γιατρέ

Εν σου κρύβω ότι κλείνοντας το τηλέφωνο μιαν αγωνία ένιωσα την. Εν με επροβλημάτιζε η αναισθησία, επροτιμούσα για να είμαι ειλικρινής. Να μεν νιώθω τίποτε. Με να πονώ με τίποτε. Διότι μεν νομίζεις, οι γιατροί μπορεί να σου λαλούν "I'll be gentle, I won't hurt you" αλλά όσον το εννοεί ο μιτσής που μάshεται να πείσει τη μητσιά του να της τον βάλει που πίσω, άλλον τόσο το εννοεί τζι ο γιατρός! Τζαι ο γιατρός του νοσοκομείου ακολουθεί τη μέθοδο ττακ-τζαι-μέσα. Κάτσε ρε γιατρέ...λάου-λάου...βάλε νάκκον συναίσθημαν...

Ένεγουεϊ. Είπεν μου ο γιατρός να πάω να κάμω ένα καρδιογράφημα τζαι κάτι αναλύσεις αίματος (εχρειάζουνταν για την αναισθησία I guess). Πάμεν στο γιατρό για το καρδιογράφημα. Έρκεται μια νοσοκόμα (Βουλγάρα or Ρουμάνα or Ρωσσίδα) τζαι λαλεί μου "έλα μαζί μου" τζαι παίρνει με στο δωμάτιο που εν ο καρδιογράφος. Βάλλει με να ξαπλώσω τζαι κολλά μου τα μασκαραλλίκκια πας τον τίτσιρον. Χαλάρωσε λαλεί μου τζαι ξεκινά το μηχάνημαν. Σε κάποια φάση θωρώ την που σαντανώννεται τζαι λαλεί μου "κάτι λέει εδώ, πρέπει να το δεί ο γιατρός" τζαι φεύκει.

Πού πάεις ολάν;
Τί λέει εδώ;
Τζαι γιατί πρέπει να το δεί ο γιατρός;
Μεν μας αγχώννεις woman!

Έρκεται ο γιατρός τζαι δείχνει του την οθόνην. Ήταν ζερομένον το ρολόϊν του καρδιογράφου. Εσικκίρτησεν τζι ο γιατρός, εσικκήρτησα τζι εγώ.

"Ε βάλε σιόρ μιαν ώραν ότι νάναι, κόφτει μας τί ώραν εννα γράψει πας το ρηππόρτ;" λαλεί της.
Πάλε καλά. Φκαίννει το ρηππόρτ, άππαρος ακαλλίκωτος ο δικός σου. Κάμνουμεν τζαι τες αναλύσεις μας, πόμπα τζαι τζίνες.

Εν τω μεταξύ, ο γιατρός ήταν κάθετος που την περασμένην εφτομάν: "τούντην εφτομάδαν να μεν φάεις χόρτα, ούτε φρούτα, ούτε φρέσκους χυμούς. Καθόλου φυτικές ίνες, για να καθαρίσει το έντερο καλά"

Κάτσε ρε γιατρέ...δαμέ κάμνω τόσον promotion της χορτοφαγίας τζαι της ωμοφαγίας τζαι εσύ λαλείς μου κομμένα τα χόρτα τζαι τα φρούτα; Με τί μούτρα θα φκώ αύριον στην μπλογκο-κοινωνία εγώ;

Τί να κάμουμεν όμως ντήαρ; Οι εντολές του γιατρού εν εντολές. Πρέπει να σου πώ ότι επέρασα ζόρικην εφτομάδαν. Εθώρουν τα χόρτα τζαι τα φρούτα (ειδικά τα φρούτα) τζαι ετρέχαν τα σάλια μου. Τζαι δώστου μακαρόνια τζαι ρύζια τζαι κρέατα. Έλυσα.

Τζαι έρκεται η Δευτέρα που λες τζαι πάμεν για την εξέταση. Πάμεν τζιαμέ 8 παρά τζαι περιμένουμεν να μας φωνάξουν. Έρκεται η νοσοκόμα (η Βουλγάρα or Ρουμάνα or Ρωσσίδα) τζαι λαλεί μου να πάω μαζί της. Εγώ επερίμενα πόξω που το δωμάτιο που έγραφεν πόξω "ΕΝΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ" αλλά τούτη επήρεν με στο χειρουργείο. Λόγω της αναισθησίας μάλλον. Πάμεν τζιαμέ πόξω που το χειρουργείο τζαι λαλεί μου να μπώ μέσα. Πάω να μπώ τζαι τραβά με πίσω

"Περίμενε! Πού πάεις;" λαλεί μου
"Ε, μέσα" λαλώ της (αφού τωρά μου είπες να μπώ μέσα! duh!)
"Ε πρέπει πρώτα να βάλεις αυτά" λαλεί μου τζαι δείχνει μου ποτζίντα σακκουλλούθκια που βάλλουν πας τα παπούτσια τους (μάλλον είshεν δαχτυλικά αποτυπώματα μες το χειρουργείο τζαι εν εθέλαν να τα τσαλαπατήσω πριν να έρτουν οι εμπειρογνώμονες της εγκληματολογικής υπηρεσίας του ΤΑΕ Αρχηγείου - τούντους τύπους πρέπει ναν Α5 μέγεθος οι business cards τους)
Βάλλει μου τα σακκουλλούθκια τζαι λαλεί μου να μπώ μέσα.
Κουντώ την πόρταν να ανοίξει τζαι πάω να μπώ μέσα τζαι σταματά με ο γιατρός

"Πού πάεις έτσι;" λαλεί μου..."να φκάλεις τα ρούχα σου που τη μέση τζαι κάτω τζαι ύστερα να μπείς μέσα"
Φκάλλω τα ρούχα μου που τη μέση τζαι κάτω, τυλίουμαι έναν σεντόνιν που μου εδώκαν τζαι μπαίννω μέσα. Ππέφτω πας το κρεβάτιν τζιαμέ, συστήννει μου ο γιατρός τον αναισθησιολόγο. Ακολουθεί ο εξής διάλογος:

(Α=αναισθησιολόγος, Γ=γιατρός, Ι=Invictus)

Γ (προς τον αναισθησιολόγο): Ο Invictus εν πας τα κκοππιούτερ που ασχολείται
Α: Εν καλά! Εγώ είπα τους τζαι εβάλαν μου μες τα φέϊβοριτς μου τζήνα που θέλω να μεν τα γυρεύκω τζαι βρίσκω τα ευκολίαν
Ι: ...

(εν το μεταξύ ο αναισθησιολόγος σαν μιλά τρυπά με, τζαι βάλλει τα φάρμακα)

Γ: Πάντως αν χαλάσει το κκομπιούτερ καμιάν ημέραν εννα μεν ξέρω τί να κάμω...εν μεγάλη ευκολία να περνάς τους ασθενείς, τα ραντεβού, τα στοιχεία κλπ κλπ
Ι: Ε ναι σίουρα, πού να μάshεσαι τωρά με καρτέλλες τζαι πελλάρες...
Γ: Ναι ναι, μεγάλη ευκολία
Ι: .....







(αννοίω τα μμάθκια μου)
Γ: Επήαμεν μια χαρά. Είδαμεν το ούλλον τζαι ήταν καθαρόν (επρόσεξα ότι εκράταν τζαι μιαν κασέττα του βίτεο σαν μου εμίλαν, εν ξέρω αν γράφουν τη διαδικασία σε VHS. Την Τετάρτην που εννα πάω να τον ρωτήσω αλόπως να μου την δώκει να την κάμω rip να την βάλω μες το youtube *NOT*)
Ι: Αχα. Τζαι τωρά πότε ξανά; Του χρόνου;
Γ: Ε κοίτα αν δεν υπήρχεν το ιστορικό μπλα μπλα μπλα ήταν να σου πώ ύστερα που 2 χρόνια αλλά καλλύττερα να το κάμνουμεν κάθε χρόνο να είσαι καλυμμένος.
Ι: Καλάν γιατρέ. Θέκκιου.

Φεύκουμεν, πάμεν που την μάνα μου να τσιμπήσουμεν κατιτίς τζαι ύστερα έσσω.
Έπλωσα πας τον καναπέν σαν το λέshιν τζι έκοψα τζι έναν κουρίν.
Με τούτα τζαι με τζίνα, επήεν η Δευτέρα. Τζι επήεν του κώλου. Literally.

32 σχόλια:

  1. "Εγώ είπα τους τζαι εβάλαν μου μες τα φέϊβοριτς μου τζήνα που θέλω να μεν τα γυρεύκω τζαι βρίσκω τα ευκολίαν" - LOL


    Κάθουμαι τζιαι θωρώ το fragment-fragment τζιαι φίρνουμαι.

    τωρά μαθαίνω ότι είσαι homophogic... καλά τζιαι μπόρεις.
    :]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Invictus χρεντ, μπορεί να επήεν του κώλου η μέρα, αλλά τουλάχιστον τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Μεν μιλάς καθόλου! Μπράβο ντήαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία εμπειρία η κολονοσκόπηση. μόνο όσοι το δοκίμασαν ξέρουν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. E μπορείς να κηρύξεις την 11η οκτωβρίου ως επίσημη κωλομερα τζιαι να ζητήσεις να γίνει αργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ατε τον γιόν μου ελειψες μιαν ημέρα τζιαι εφάνην ο τόπος σου!

    μασιαλλα, πάντα τεθκια. πτου πτου!

    Τζιαι εγω επηα για παρομοια εξέταση, τζιαι μολις μου είπεν να τα κατεβάσω τζιαι να πάρω ποζα εσκεφτηκα για τον γιατρον "whats a good job worth if you only get to work with the assholes" τζιαι επιασεν με νευρικο γελλιο τζιαι εν εμπορουν να σταματησω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ήξερα ότι κάτι σωβαρό επαίχτηκε. γίνεται μια μέρα χωρίς 5,6 αναρτήσεις;
    congrats για τα καλά αποτελέσματα και εύχομαι πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. omg, man. Εν πειράζει, κωλόμερα, αλλά τουλάχιστον έφυεν σου η έννοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πήγε του κώλου αλλά ευτυχώς ήταν καλά τα νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Sike
    homophogic? Προς στιγμή ενόμισα ελάλες "homophobic" τζαι εξιππάστηκα lol
    Είπαμεν...δοκιμάζω την ωμοφαγία, εν εγίνηκα ωμοφάγος (yet). Αλλά αφού τζαι τούτος ο γιατρός εν με αφήνει ν' αγιάσω :|

    @Αππωμένη
    Εν μιλώ. Αλλά έshει που τα χτες που κλάννω :ζ

    @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Ναι ναι, λαλώ να το καθιερώσω χαχαχα

    @homo anisorropus
    Τέλος κωλό, όλα κωλά

    @Αχάπαρη
    Αν κηρύξω την 11η Οκτωβρίου ως επίσημη "κωλόμερα" τότε εννα πρέπει να κηρύξω τζαι την 10η Οκτωβρίου ως επίσημη "σκατόμερα" αν με πιάνς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @postbabylon
    Είπα του γιατρού εχτές ότι εν κωλοδουλειά που κάμνει τζι εγέλασεν. Εγώ εσοβαρομίλουν όμως :|

    @Mana
    Εν γίνεται όντως, άτε τζι εστοιβαστήκαν τα drafts

    @Defiance
    Ναι, έφυεν μια έννοια που είχα που τον τζαιρόν του DNA τεστ

    @Rania
    Χαλάλιν η μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΩΛΟσόρισες φίλε ευτυχώς που πήγαν όλα κωλά λαλείς τζι εσύ !!!
    Πολλά παραστατικός , αναμένουμεν το videoclip-not

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κκουλλάς
    Εννα πρέπει να βάλω ποτζίντο μωσαϊκόν που βάλλουν στην τηλεόραση για να χώσω τον κώλο μου, άμπα τζαι καταλάβουν μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. lol άμαν φοάσαι ότι εννα σε αναγνωρίσει κόσμος που το κώλο......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. άσχετε ινβίκτους, άσχετε. τα σακουλάκια που σ εβαλε η γιατρέσσα να φορέσεις, λέγονται ποδονάρια και δε σ αφήνουν να μπεις στο χειρουργείο χωρίς αυτά για να μην εισάγονται βακτηρίδια, σκόνες και λοιπά πράματα (ξέρεις τι σκατό κυκλοφορεί στα πατώματα??) στο άσηπτο μέρος του χειρουργείου.
    μη νομίζεις, κ με ενα μπαμπούτσ μεσα να πες, θα γεμις ο τοπος κωλοβακτηρίδια.
    περαστικά κ εύχομαι σε κάθε εξέταση τα αποτελέσματα να εν πομπα παντα.
    δεν εχουν ολοι blu ray αγαπητέ ινβίκτους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @maria
    Όσες φορές εχρειάστηκε να μπώ σε χειρουργείο εμπήκα ππέσοντας, πρώτη φορά έμπαιννα παρπατητός. Εμάθαμεν τζαι τα "ποδονάρκα"!

    @Sike
    Εκεί στο νότο
    εκεί μου κλήρωσε ο έρωτας το λόττο
    λα λα λα λα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειδες ειδες, καθε μερα κατι μαθαινς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @maria
    Το σημαντικό είναι να μαθαίνς δίχως να παθαίνς! Αλλιώς κλάφτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μάνα μου ρεεεεεεεεεεεεεε...εν μπορείς να φανταστείς πόσο εχαρήκαμεν μαζί σου!! όι για το κωλο-ατβεντιαρ. για τα αποτελέσματα. είδες, σαν εν σε ξέρουμεν νοιαζούμαστε σε. άτε πίσω στα χορτούθκια σου τωρά που τα εστερήθηκες τζαι τα ποσςτ που τα εστερηθήκαμεν εμείς..φιλιά βρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. gia post colonspopic gas exw na sou sistisw ena gadjetaki:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δηλαδή αν είπες εσύ "επήε η μέρα του κώλου"εμείς που πάμε για γυναικολογικές εξετάσεις τι πρέπει να πούμε?
    "Επήε η μέρα του....!!!!" :Ρ Ξημαρισμένηηηη!!!

    Όπως και να έχει,χαιρόμαστε που είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Rain Tears
    Θα μπορούσες κάλλιστα να πεις "επήεν η μέρα του πούττου" (εν μας αρέσκουν οι λογοκρισίες) :Ρ
    Θέκκιου btw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τζαι δώστου μακαρόνια τζαι ρύζια τζαι κρέατα.

    Ούφφου...παραπάνω έννα με πείραζεν τούτον παρά ούλλο το υπόλοιπον...ειδικά με την αναισθησία...

    Μπράβο για τα καλά αποτελέσματα, πάντα τέθκοια!

    Τζαι καλά μας ξεμπερδέματα ούλλους που τους γιατρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Moonlight
    "Μακριά τζι αγαπημένοι" όσον αφορά τους γιατρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έννεν περίεργο που όπου συστηθείς και πεις το επάγγελμα σου ο καθένας θα έβρει κάτι σχετικό να σε ρωτήσει ή να σου πει;

    Χαίρομαι που επήαν ούλλα καλά.
    Το κοινωνικό σου έργο συνεχίζεται, γιατί άλλο να πάεις πρώτη φορά για κωλονοσκόπηση και άλλο να έχεις θκιαβάσει Ινβίκτους πρώτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Leni
    Αν προγραμματίζεις κωλονοσκόπηση πάντως let me know να σου εξηγήσω 2-3 πράματα όσον αφορά τα "φάρμακα" της προετοιμασίας (τα καθαρτικά that is). Έχω καλά ττίψ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να χτυπήσω ξύλο εν εχρειάστηκε ακόμα (ποτζείνη)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Leni
    *ττακ*
    *ττακ*

    εύχομαι σου να μεν την χρειαστείς ποττέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...