Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Μα καλάν, ήνναμπον να τον κάμεις τόοοοσον δίσκον;

Πρόσφατα εθυμήθηκα τα περιοδικά για computers που εγόραζα τον τζαιρόν που ήμουν μιτσής. Όσον αφορά κυπριακά περιοδικά μόνον το PC Κυπριακό υπήρχε την τότε εποχή τζαι εγόραζα το ανελλειπώς. Θυμούμαι ότι εθώρουν τα PCs που είχαν μέσα τζαι επορώννουμουν. Κάθε τεύχος έβαλλα τζι έναν μοντέλλον στο μάτι (το top της εποχής).
Θυμούμαι επίσης ότι έναν PC που είχα στο μάτι για πολλήν τζαιρόν τζαι έθελα το πολλά (αλλά ήταν απλησίαστο λόγω τιμής) ήταν έναν NEC 386 DX. Πύραυλος μιλούμεν αλλά είπαμεν, απλησίαστο οικονομικά! Τελικά εβολεύτηκα με έναν DMAC 386 SX το οποίον "έτρεχε" με την εκπληκτική ταχύτητα των 25 MHz! Όταν επήαμεν στο μαχαζίν για να το κλείσουμεν (το PC σιόρ, όι το μαχαζίν!) θυμούμαι ότι εθκιάλεξα το μοντέλλον που είshεν 20 ολόκληρα ΜΒ σκληρό δίσκο. Ο πωλητής εγύρισε τζαι ερώτησεν με απορημένος: "μα καλάν, ήνναμπον να τον κάμεις τόοοοσον δίσκον;". Πέ τζι εσύ!!!

Τζαι μιας τζαι έκαμα ένα μίνι technology trip down memory lane, πάμεν να δούμεν σχετικές διαφημίσεις της τότε εποχής...














21 σχόλια:

  1. Τότε που λες συνότζαιρε, ήθελα ένα που τούτο
    "DMAC 386 SX " (θυμάσαι που ο ΔMAC εσπονσάρισκε το ΑΠΟΕΛ ?)
    αλλά μετά έπιασα μια Ηonda Chaly μοτιφαρισμένη,
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Κκουλλάς
    Θρυλικόν το DMAC! Θυμούμαι ναι που έναν (πανσέληνο) φεγγάριν εσπονσάρισκε το ΑΠΟΕΛ (αν τζαι δεν είμαι αποελίστας) χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ εν κατέχω [πολλά που κομπιούτερ, αλλά πάλε τι μου εθύμησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wow, τι μας εθύμησες τωρά! Το πρώτο μας κομπιούτερ ήταν ένα Amstrad 1512 που έμπαινες που DOS τζαι μόλις εσχόλανα που το δημοτικό επήενα να παίξω. Όσο για τις δισκέττες, έχω τες ακόμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αππωμένη
    Παλιές καλές εποχές! Εγεράσαμεν αλόπως :|

    @Arahni
    Είπα να μεν το πάρω πολλά πίσω στο Amstrad το CPC64 που εδούλευκεν με κασέττες του ραδίου, εν είshεν καν DOS (αλλά Basic) τζαι που για να κάμουμεν copy τα παιχνίθκια εθέλαμεν ράδιον "διπλοκάσεττον"!

    P.S: έσσω της μάνας μου πρέπει να έχω τζι εγώ καταχωνιασμένες καμπόσες δισκέττες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α μάνα μου Arahni, ναιαιιαι!!! Με τα DOS τζιαι τις δισκέτες με την τρύπα στη μέση:) Ου ζάβαλι μου:)
    Τζιαι ο εκτυπωτής με τις κόλλες τις συνεχόμενες που είχαν τρυπούες δεξιά τζιαι αριστερά:)

    ....Invictus, αλόπως εγεράσαμεν όντως:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτή είναι κατακρίβειαν η παλαιολιθική εποχή των κομπιούτερς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Σκουλουκούιν
    Τούτη κατ' ακρίβειαν εν η νεολιθική εποχή των κομπιούτερς...αν δεις την παλαιολιθική εννα λαωθείς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εμάς το πρώτο μας κομπιούτερ ήταν DMAC 386. Είχε και 486, αλλά θεωρήθηκε πέραν των αναγκών μας χεχε. Θυμούμαι και τις δισκέτες τις τεράστιες με την τρύπα στη μέση, λέγονταν soft disks ή κάτι τέτοιο? Και στο σχολείο κάναμε DOS, BASIC και PASCAL. OH MY GOD, νιώθω Μαθουσάλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Stalo
    Κοίτα να δείς σουξέ που είχαν τα DMAC κύριε μου! χεχεχε
    Οι δισκέτες οι τεράστιες με την τρύπα στη μέση ήταν οι δισκέτες των 5 1/4 ιντζών τζαι το floppy drive είshεν τζαι το κλασσικόν "κλαππίν" που έπρεπεν να το κάμεις κάτω για να θκιεβάσει τη δισκέτα (τζαι να κάμει τζίντον υπέροχο κούρρου-κούρρου ήχο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τζαι εμάς το πρώτο μας κομπιούτερ ήταν ντος και στο σχολέιο εμάθεναν μας τα κκομμάντς!

    Στο πάλιο μου εργαστήριο είχαμε ενα μήχανημα απο τα σέβεντις, το οποίο αναγκάστηκα να το χρησιμοποιήσω σε κάποια φάση. Έκαμνα σέιβ πάνω στο φλόπι ντισκ με το "κλαππίν", έπιανα το φλόπι και επίαινα σε άλλο κομπιούτερ και εμετέφερα που το φλόπι σε μια πιο σύγχρονη δισκέττα. Μετά έπιανα την δισκέττα και επίαινα σε άλλο κομπιούτερ για να στέιλω τα φάιλς με η-μέιλ στον εαυτό μου γιατί έχω Μακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλάν έχω μιαν απορία. Τι εβάλλετε σε 20 mb; Δαμέ έχουμεν 1ΤΒ external τζιαι όσον τζιαι χωρεί ταινίες τραούθκια φωτογραφίες παιχνίθκια κλπ
    Άσχετον αλλά θυμούμαι που ήμουν δημοτικό ( πριν 5 χρόνια) στες εκδρομές έπερνα CD-Player τζιαι ολόκληρη στοίβη με CDs!
    Τωρά ipod που χωρεί 1000 τραούθκια. Άρα 62,5 CD :/ OMG ασπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mishare,
    Μα πως ήταν να βάλουμε τραγούδια και ταινίες πάνω στο pc? Τα Cd μόλις είχαν πρωτοβγεί, τα περισσότερα pc δέχονταν μόνο τα μεγάλα floppy disks, ενώ τα πιο advanced δέχονταν και τις μεγάλες και τις μικρές δισκέτες. Τα dvd και το internet ήταν όνειρα επιστημονικής φαντασίας τότε...Άτε να βάζαμε κανένα document!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Prasinada
    "Story the pain" που λαλούν τζι οι αμερικάνοι!

    @misharos
    Σε 20MB...χμμμμ...έχουμε και λέμε...
    Στα 20ΜΒ που είχα τότε διαθέσιμα είχα (τούτα που αθθυμούμαι βασικά):

    - DOS 5.0 (το οποίον αναβάθμισα μετά σε DOS 6.22)
    - Windows 3.1
    - Το Crime Wave (παιχνίδιν της εποχής)
    - Το PC Globe (πρόγραμμα γεωγραφίας)
    - Tetris
    - Το Leisure Suit Larry 1 κκούχχου κκούχχου

    τζαι καμπόοοοοσον διαθέσιμο χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Stalo
    Διακρίνω χάσμα γενεών με το μισιαρούδιν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εγω ενθυμούμαι που μας μάθαιναν τη LOGO. Τίποτ αλλο δε πρόκαμαν να μας μάθουν στο σχολειό, όλα τα άλλα τα μαθαμε μοναχοι μας..
    όταν άρχισε να κυκλοφορεί ευρέως το ίντερνετ, τότε πήρα μπρος κ εγώ..
    είχα ένα μόντεμ με τη τρομερή γραμμή των 200Κβιτ κ χαιρομουν.. με συνδεση PSTN κ ερχόταν ένας λογαριασμός βαρύς κ ασήκωτος κ με βρίζανε γιατί νόμιζαν ότι έβλεπα τσόντες βραδιάτικα..
    επίσης ενθυμούμαι τις δισκέττες. είχα μια και την είχα σα τα μάτια μ.. κ τώρα τα 16 γιγα που εχω στο φλασακι δε μου φτάνουν ούτε για τις εργασίες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @maria
    Logo! Εκάμναμεν την στο σχολείο θυμούμαι...εγράφαμεν προγραμματούθκια για να σχεδιάζουμεν σχήματα τζαι πελλάρες.
    200Kbps μόντεμ ήταν πύραυλος...εγώ εξεκίνησα να σκαρουπώ μες το ίττερνετ με 2800bps μόντεμ (2Kbps δηλαδή)!

    @Defiance
    Η apple εγαμούσε τζι έδερνε εξ από ανέκαθεν. Εν είχα ποττέ apple αλλά πάντα υποκλίνουμουν στη μεγαλοφυΐα του Jobs

    @Blog Skepseon
    cls χαχαχα
    που τζαιρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "(το PC σιόρ, όι το μαχαζίν!)" LOL

    Τζι αλλόνα: "που ήμουν δημοτικό ( πριν 5 χρόνια)" ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ έσσιει κόσμο δλδ που μπορεί να ισχυριστεί τούντο πράμα with a straight face XAXAXAXAXAX

    ΓΙΑ ΝΑ ΦΙΡΤΕΊ ΤΈΛΕΙΑ Ο ΜΙΣΙΑΡΌΣ:
    εγώ επήαιννα να σπουδάσω αγγλία τζι ελαλούσαν μου ότι τζειμέσα τα κομπιούτερ έχουν μάους τζι εφαντάζουμουν το ότι θα ήταν όπως το πατλιδι της ραπτομηχανής που το πατάς με το πόιν για να γράφεις....
    χαααααααχααααααΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...