Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010

Bye bye walkman...


Τέλος εποχής λοιπόν για το θρυλικό Walkman της Sony! (Mishare, το walkman εν το iPod του τζαιρού μας).

Η Sony ανακοίνωσε ότι σταματά την παραγωγή του φορητού κασετόφωνου Walkman, το οποίο έγραψε ιστορία στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και μετρά μέχρι σήμερα περίπου 220 εκατομμύρια πωλήσεις!

Μετά την απόσυρση της συσκευής που την αμερικανική τζαι την ευρωπαϊκή αγορά, η συσκευή θα εξαφανιστεί τζαι που τα ιαπωνικά καταστήματα όταν εξαντληθεί το στοκ που έχουν τωρά. Η Sony ανακοίνωσε ότι οι του Απριλίου ήταν οι τελευταίες.

Το όνομα Walkman δεν θα "πεθάνει" εντελώς μιας τζαι συνεχίζει να εμφανίζεται σε φορητές συσκευές ψηφιακής μουσικής αλλά τζαι στην ομώνυμη σειρά κινητών τηλεφώνων της Sony Ericsson.

Το πρώτο κασετόφωνο Walkman έκανε ντεμπούτο στην αγορά εν έτει 1979. Δημιουργός του ήταν ο Ναμπουτόσι Κιχάρα, μηχανικός στο τμήμα ήχου της Sony. O τότε πρόεδρος της εταιρείας Ακίο Μορίτα είshεν ζητήσει που τον Mαντολίνο Κιχάρα να σχεδιάσει μια συσκευή για να την παίρνει μαζί του όταν εταξίδευκεν για να ακούει τες αγαπημένες του όπερες.

Εν πιστεύκω να υπάρχει 30ρης που στην εφηβεία του να μεν είshεν walkman...εν υπήρχαν iPod τότε άλλωστε, πού ήταν να παίζει τες κασέττες των Modern Talking τζαι των Roxette;

20 σχόλια:

  1. μεταβαβυλώνιος κορασίδα26 Οκτωβρίου 2010 - 4:31 μ.μ.

    Οταν το εδημιουργησεν ο γιαπονέζος εδειξεν το τουσ συναδερφουσ τοθ τζιαι ελαλουσαν μετα μεταξζ ν τους, Μα ινναμπουτοσιει ο Κιχάρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλιστα, επήαν τα βίντεο, επήαν τα floppy discs, και τωρά τα Walkman. Αισθάνεται και κανένας άλλος 1000 χρονών όξα μόνον εγώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η είδηση δεν είναι ότι σταμάτησε η παραγωγή του walkman. Είδηση είναι ότι ακόμα τα παρήγαγαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Defiance, τζιαι εγώ αισθάνουμαι 1000 χρονών. Εξήχασες το Ατάρι στη λίστα:)

    Αππωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ω!! ναι και το ατάρι! Επαίζαμε ατάρι με την γιαγιά μου με τις ώρες! Ακόμα μια 1000χρόνη εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάνα μου το walkman μουυυ...
    Εν πειράζει όμως. Τουλάχιστον τα ipod εν μασούν. Ενώ τα walkman αν πουν να μασήσουν ... κασhιανίζουν τες κασέττες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι ρε forbiddenid, αλλά εμένα άρεσκε μου να πιάνω ένα μολύβι τζιαι να ξεμπλέκω τις κασέτες. ήταν ποσκόλιο
    ασε που άμαν εχαλούσαν έκαμνες τες παιχνίδι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω πάντως το έχω ακόμη, ασχετα αν δεν λειτουργει πια!

    Που μπορει και να λειτουργεί αλλα να μην το εχω δοκιμασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρε μα είστε σοβαροί; κλαίμε το walkman τη στιγμή που υπάρχει το ipod; δεν πάμε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mana εν τα νιάτα μας που κλαίμε κι όχι το walkman! αλλού μας τρώει τζι αλλού κνιθούμαστεν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελύσαν κασέττες τζαι κασέττες μέσα σε τζείνον το Walkman. Έχω το ακόμα αλλά εν έχω κασέττες για να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελύσαν κασέττες τζαι κασέττες μέσα σε τζείνον το Walkman. Έχω το ακόμα αλλά εν έχω κασέττες για να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελύσαν κασέττες τζαι κασέττες μέσα σε τζείνον το Walkman. Έχω το ακόμα αλλά εν έχω κασέττες για να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είμαι σίγουρη ότι δε σκεφτήκαμε το walkman μας εδώ και χρόοοοοονια και πρέπει να βρίσκεται κάπου πετάμενο σκονισμένο και στο βάθος κάποιου ντουλαπιού. Αλλά it's the end of an era.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @μεταβαβυλώνιος κορασίδα
    Κάπου σε έχω απωλέσει...

    @Defiance
    Εν είσαι ο μοναδικός που νιώθει μαθουσάλας φίλε μου! Συμπάσχω!

    @Anti-Christos
    Είshεν ζήτηση! Τζαι μάλιστα η Sony κατ' εξαίρεση θα συνεχίσει για λλίο την παραγωγή στην Κίνα τζαι γενικά την Άπω Ανατολή όπου υπάρχει ακόμα αρκετή ζήτηση!

    @Αππωμένη
    Ατάρι!!! Ταξιδεύκεις με τουλάχιστον 20-25 χρόνια πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Prasinada
    Τελικά εμαζευτήκαμεν πολλοί 1000χρονοι δαμέ α; ΚΑΠΗ ένα πράμα!

    @forbiddenid
    Έκοφκες το κομμάτι της μασημένης κασέττας (αν εξεμπλέκετουν that is) τζαι εκόλλας την ξανά. Βέβαια έχανες το μισό ρεφραίν αλλά δε βαριέσαι!

    @Αππωμένη
    χαχαχαχα εννα με κάμεις να πάω στο πατρικό μου να ανακατώσω να έβρω walkman, κασέττες μασημένες τζαι μολύβια να ποσκολιστώ

    @CouCoula
    Έχω τζι εγώ μιαν υποψία ότι στο παιδικό μου δωμάτιο μπορεί να διασώζεται κανένα walkman σε κανένα συρτάρι. Θα το ψάξω!

    @Mana
    Εν τα νιάτα μας που κλαίμεν νομίζω, εν καλά που λαλεί ο Νίκος!

    @misharos
    Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θα 'ρθεις!

    @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Μάλλον έτσι είναι!

    @Arahni
    Έχω την κασέττα του Lambada, να σου τη φέρω να το τεστάρεις; :D

    @tinkerbell
    It's the end of an era ναι! Μελαγχολικό αν το σκεφτείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. I agree με Αντί-Χρίστο..το νέο είναι ότι κυκλοφορεί ακόμη! (Εγώ είμαι 25 οπόταν δεν συμπάσχω!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Rania
    Εσύ θεωρείσαι έφηβη ακόμα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...