Σάββατο, 23 Οκτωβρίου 2010

Requirements

8 σχόλια:

  1. Ωραία τα κόμικς που βάζεις!
    Btw, πόσο κούσβος μπορεί να εν κάποιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Mathitudin
    Αν κρινω που όσους εγνώρισα στα 10 χρόνια που δουλεύκω, τούτος εν που τους καλούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου ινβικτους…

    είμαστε στο ίδιο επάγγελμα … κάποιες φόρες αναρωτούμε ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο… πόσους ΙΤ είδες να χάνουν εύκολα την υπομονή τους … εγώ πολύ λίγους …
    Μερικές φορές νομίζω πρώτα κάνουμε ψυχανάλυση στους χρήστες και μετά οτιδήποτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως, οι ΙΤ είσαστε ίλαρα πλάσματα με χιούμορ!
    Φαντάζουμε με τα windows εμάθετε να έσιετε υπομονή! Που τζιαμέ τζαι τζει εν σας εκνευρίζει τίποτε!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τηλεφωνά πελάτης σε αντιπροσωπεία κινητού:
    "γεια σας προσπαθω να παρω τηλεφωνο και δε μπορω"
    "γεια σας, μήπως δεν έχει σήμα το κινητό σας από εκεί που είσαστε?"
    "ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΗ?ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟ φορτιζα! μη προσπαθεις να με δουλεψεις, 30 χρονια μηχανολογος μηχανικός είμαι!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Γειά σου συνάδελφε! Τούτον που λαλείς με τους ΙΤδες τζαι την υπομονή μπορεί να έshει τζαι βάση...εγώ πάντως έχω υπομονή του κάμηλου :|

    @Blog Skepseon
    Εν έτυχε να δουλέψεις ποττέ με VAX VMS αλόπως...τζιαμέ να δείς υπομονή!!!

    @maria
    χαχαχαχα
    αν πούμε να αρχίσουμε με ιστορίες με χρήστες, γράφουμε βιβλίο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. lol

    μαρία, εγώ ήταν να τον ρωτήσω πόθθεν τηλεφωνά τζιαι ήταν να αντιληφθεί ότι μιλά που το κινητό που προσπαθεί να καταγγείλει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααχ, εθύμησες μου τον Ζαχαρία ( http://www.dotnetzone.gr/cs/blogs/zaxarias/ )

    Ατέλειωτο γέλιο οι κατά καιρόν αχάπαροι πελάτες (στην αρχή, ώσπου να χρειαστεί να υλοποιήσεις τζείνα που σου ζητούν :P)

    Btw διαβάζω σε καιρό, αλλά σήμερα επήρα το θάρρος να σου γράψω. Keep χώνινγκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...