Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Safety first!






























28 σχόλια:

  1. Άνκαι γνωστά μου τα πιο πολλά είδα τζαι άλλα που δεν είχα δει. Πραγματικά κουφά.
    Τον Κινέζο ρε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Κκουλλάς
    Αννέν τζίνον με το στόχο που εννοείς, εν Κορεάτης! χαχαχα
    Ο καλλύττερος εν ο μαυρής με το κράνος ασφαλείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού ξέρεις έχω μια βίδα με τους Κινέζους (τζαι τους "Κινέζους") , ε... είδα τον Κινέζον !!

    Να σου πω την αλήθκειαν τζι εγώ για τον μαυρήν ήταν να πω αλλά εν είπα για να μεν φανώ ρατσιστής !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νομίζω εν επικινδυνα πράματα τούτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Κκουλλάς
    Έshεις τζι εσύ βίδαν με τους Κινέζους α; Ειδικά τζίνους με τα ποδήλατα έρκεται μου να τους τσιλλήσω κάθε φοράν! Έshει καμπόσους έτσι τζι αλλιώς, 5-10 λλιόττεροι ήντα διαφοράν εννα κάμουν; χαχαχα

    @Αχάπαρη
    Μα αφού προσέχουν τα πλάσματα σιόρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tzeino me tes skaloshies pou kalamia eida to live sthn Bambay... efien h kkelle mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίες φάσεις. Άρεσέν μου τζιαι μέναν ο "έγχρωμος" με το κράνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Itsmylife
    Τζίνος εν ο πιο safe που ούλλους. Τζαι να ππέσει τίποτε πάνω του, πού να νώσει με τζίντον μάλλουρον ούλλον; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://www.coool-stuff.com/wp-content/uploads/2008/04/caption10.jpg

    Αφιερωμένο στον Itsmylife

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κκουλλάς
    Αρέσκει μου που επόζαρεν τζιόλας να τον φωτογραφήσουν! Τον γέριμον ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. she demon = post pou na xanapais bye bye bombay please piase mou ena magniti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @she demon
    Άλλοι λέσιν τζαι πολέσιν τζι ο στραός τζι που πονεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. She
    πήαινε Λαική Γειτονιά κόρη μου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει, ο μαυρής με το κράνος εν θεός, απλά θεός! Προσκυνώ!

    Επίσης να σημειώσω ότι με εξαίρεση μια φωτογραφία, ουλλοι οι...προσεχτικοί ήταν άντρες. όι πως υπονοώ τίποτις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Αππωμένη
    Φιρί-φιρί το πααααςςςςς
    λα λα λα λα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και μετα νομίζω πως κάνω επικίνδυνο επάγγελμα...
    αλλα θα συμφωνήσω με την αππωμενη. όλοι ειν άντρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @maria
    Οι γυναίκες μάλλον εκτελούσαν (τραπεζικά) χρέη φωτογράφου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. she demon = AT KOULLAS. pouloun sti laiki geitonia magnites pou tin bombay? pou na grafi pano welcome to bombay??? an pouloun pe mou to tze efia tora vouriti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Τζαμαϊκανός με το κράνος εν όλα τα λεφτά. Τουλάχιστο το μαλλί εν ασφαλές :Ρ
    "Ρε πελλέ, το μαλλί μου τζαι τα μμάθκια σου ρεε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Leni
    Το μαλλίν τζαι τα μμάθκια σας χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντα είχα το απορία ποιος κάθεται τζιαι μαζεύκει τούτες τις φωτογραφίες τζιαι προωθεί τες ποδά ποτζεί! Ινβίκτε, εσύ που όλα τα ξέρεις, πε μου πλιζ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάτσε να δημοσιεύσω αλλό'να σχόλιο για να μου έρτει τζιαι η απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Eólica
    Μεταξύ αθκ...εεεε ερευνητών υπάρχει απόλυτως εχεμύθεια. Δεν γνωρίζω/δεν απαντώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Eólica
    Μεταξύ αθκ...εεεε ερευνητών υπάρχει απόλυτως εχεμύθεια. Δεν γνωρίζω/δεν απαντώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...