Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

Simple. Effective. Brilliant.

9 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα φίλε από την αγαπημένη μου Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Defiance
    Νομίζω any colour will work! χεχεχε

    @bear
    Καλώς τον :)
    Καλωσόρισες στο μπλογκ φίλε. Λοιπόν, δεν ξέρω πώς τα πας με τα κυπριακά (διότι το μπλογκ είναι τίγκα στα κυπριακά χαχαχα) αλλά αν δυσκολεύεσαι να σου στείλω την Coula που έχει γίνει expert!

    Υ.Γ: αυτά που σου είπα στο 10-1 τα εννοώ. Μπράβο σου και μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι αρκούδοι. Είναι πολλοί που τους χρειάζονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν φίλε μου. Πρέπει να ξέρεις ότι λατρεύω την πολυαγαπημένην μου Τσύπρον. χαχαχα
    Εχω έρθει διακοπές και πέρασα σούπερ.

    Λοιπόν χρειάζομαι την βοήθειά σου.
    Πως θα βάλω κι εγώ στο μπλογκ μου όλα αυτά τα στοιχεία για το Μαράκι μου. Προσπάθησα να βάλω κείμενο αλλά μου βγαίνει όλο το κείμενο.
    Εσύ πως το έκανες τόσο όμορφο; Το άλλο σκ μπορεί να βρεθώ με το Μαράκι μου που υπέραγαπώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @bear
    Να σου στείλω email με οδηγίες αμα θες να το βάλεις κι εσύ
    Εν μας είπες όμως...συντυχάννεις τα τα κυπριακά οξά; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στείλε μου ακριβώς πως θα το κάνω.
    Συντυχάννω λίγο τα Κυπριακά. λολολ

    bearpridehiv@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Invicte, tziai mena odigies, esteila sou mail!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @bear + postbabylon
    Οι οδηγίες εστάληκαν ήδη. Ελπίζω να μεν χαθεί το ταχυδρομικό πεζούνι καθοδόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...