Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

Κανεί μουρμουρκόν σιόρ!!!

Έπρησες μου τα!!!

16 σχόλια:

  1. φίλε μου, εν αηδία το βίντεο, μπράβο. αυτά είναι αρχίδια όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωπ! Τι έγινε Ίνβικτ; Αφήσαμε τους κώλους και πιάσαμε τ'αρχίδια; χαχαχα
    Είδα ντοκιμαντέρ με έτσι περίπτωση...Εν θέλεις να ξέρεις τι έχει μέσα σε εκείνη τη φούσκα. Τον γέριμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Άντρας με αρχίδια φίλε μου! Αηδία όντως!

    @Απολ Ταρτ Ταταν
    Χριστός κι Απόστολος (Γκλέτσος)

    @Pasxalina
    Είχα δει τζι εγώ ένα μίνι-ντοκυμαντέρ πιο παλιά επί του θέματος. Εν θέλω να ξέρω τί έχουν μέσα τ' αρχίδια του...ούτε θέλω να ξέρω τί θα γίνει αν πεί να χύσει! :|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!! Α, ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!! Ανακάτσιασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Anti-Christos
    Σκέφτου λυμπούρους που συνάει τούτος!!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Που τη μια αηδίασα, που την άλλη λυπήθηκα που υπάρχουν άνθρωποι που ζουν σε τέτοιες συνθήκες, χωρίς πρόσβαση σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη...Ελπίζω, αφού είχε γίνει γνωστό το θέμα μέσω ντοκυμανταίρ όπως λέτε, να κανονίστηκε εγχείρηση για τον άνθρωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Egw sigoura den to vrika sixamero, apla elipi8ika ton..einai pragmatika krima k xreiazetai voi8eia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άρεσεν μου που κάμνει τζαι δουλειές πάνω τους. Έσιει τα για πάγκο τζαι έσπαζεν κούννες από ότι είδα. Ε, να πλανιάρει καμιά μορίνα, να ράφκει παπούτσια κλπ.
    Επίσης μπορεί τζαι να ψυχαγωγείται, να βάλει μια δεύτερη χειρολαβή (την 1ην έσιει την ήδη ανάμεσα στα σκέλια) τζαι να χοροπηδά όπως τζείνες τες μπάλες των παιδιών αν εκαταλάβετε τι εννοώ !!

    Οκ, Οκ
    Τέρμα η πλάκα ελυπήθηκα τον !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχα ένα αξιωματικό ένα φεγγάρι στο στρατό που είχε αυτή την πάθηση. Όι στο βαθμό του τύπου στο βίντεο βέβαια αλλά ήταν "αρτζιάκκης" ο μόνιμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχαχα άρεσεν μου πολλά τούτον με τον μόνιμον!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α τον γέριμο που λέτε και σεις..
    έτυχε περίπτωσις στη κλινική να έρθει ενας με κατι αρχίδια ΝΑ με το συμπάθειο(είχε σοβαρά προβλήματα υγείας που τα πρησμένα τέτοια του ήταν ένα από τα πολλά συμπτώματα) αλλά αυτός στο βιδεο ξεπερναει καθε προηγουμενο..
    α τον γέριμο...
    τον λυπηθηκε η ψυχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Κυπριακόφωνος
    Πού να τον εθώρες κόμα! χαχαχα

    @maria
    Εν κρίμαν ο γέριμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...