Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

Εκφράσου εις την αρχαίαν ελληνικήν!

Mετά το επιμορφωτικό πόστ για τες ειδήσεις στα αρχαία ελληνικά, είσαστεν σε θέση πλέον να εκφράζεστε άνετα στα αρχαία!

εις την αρχαίαν ελληνικήν εις την καθομιλουμένην
Αφόδευσε εντός Χέσε μέσα
Λάβε κίναιδε Πάρ'τα πούστη
Όδευε εις συνουσίαν Άντε γαμήσου
Λάβε τους όρχεις ημών Πάρ'τα αρχίδια μας
Εσύ εστί για τον πέο Είσαι για τον πούτσο
Λάβε έναν αυνανιστήν Πάρε ένα μαλάκα!
Κάμνω σε τί, μήτηρ; Τι σου κάνω μάνα μου;
Άλφα τράπεζα πίστεως Πρώτο τραπέζι πίστα
Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει Χέσε ψηλά κι αγνάντευε
Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου Θα μου κλάσεις τα αρχίδια!
Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου Και με τρώγαν τα αρχίδια μου!
Άντε κάνε έρωτα παθητικά σερβιέτα Άντε γαμήσου μουνόπανο!
Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου Γαμώ το μουνί της μάνας σου
Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις Σου γαμιέτε το σπίτι
Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής Χοντρομαλάκας
Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις Θα σου γαμήσω το σπίτι
Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα Της πουτάνας το κάγκελο
Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους
Λάβε πέντε,ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός) Πάρε πέντε,ρε μαλάκα!(μαζί με φάσκελο)
Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα! Πάρτα μωρή άρρωστη!
Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σος πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών; Συγγνώμη κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;
Η παλινδρομική κίνηση ισχύως επί καθέτου αξόνως, βαίνουσα συνεχώς αυξανόμενης εντάσεως και εκπέμπουσα υδάτινα βλήματα επί φανταστικού στόχου Μαλακία
Λαβέ ταύτον Ελισσάβετ και ποίησέ το επί πλαισίου Πάρτα Λίζα και κάντο κορνίζα
Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις Χέστηκ' η φοράδα στ' αλώνι
Μη μου τους όρχεις τάρατε Μη μου πρήζετε τ' αρχίδια

11 σχόλια:

  1. LOL

    to teleutaion eidika...

    pe mou, perkei na ta emetafrases monos sou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @postbabylon
    Όι όι εν τα εμετάφρασα μόνος μου, εστείλαν μου τα με email :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α καλά η μαλακία εν σαν το πυθαγόρειο θεώρημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Αχάπαρη
    Αλλ' η ανακάλυψις εκείνη, ήτις επέδρασε τα μέγιστα δια την περαιτέρω εξέλιξιν της γεωμετρίας, είναι η απόδειξις της προτάσεως ήτις λέγει ότι το τετράγωνον της υποτεινούσης του ορθογωνίου τριγώνου ισούται με το άθροισμα των τετραγώνων των δύο καθέτων πλευρών αυτού. Η πρότασις αύτη επωνομάσθη "Πυθαγόρειον θεώρημα" και η ανακάλυψις απεδόθη εις τον Πυθαγόραν όστις ευχαριστών τους θεούς, λέγεται ότι προσέφερεν εις αυτούς εκατόμβην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε σε προλαβαίνουμε, τί θα γίνει;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτό το ηγνάντει γιατί μου φαίνεται λάθος; θα επανέλθω αφού ερευνήσω το θέμα.
    είμαι σπαστική ένναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Χριστιάνα
    Εσύ που κάνεις και pilates θα έπρεπε να ήσουν σε πιο καλή φόρμα! Τρέξτε βρε να προλαβαίνετε! Άντε! :)

    @Μάνα
    Εξ από ανέκαθεν ήσουν!

    Υ.Γ: ήρτεν ο κύριος Πανίκος σήμερα, λαλείς να βρέξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και έλεγα εγώ, ποιος θα μου μάθει αρχαία, ποιος θα μου μάθει αρχαία;; Ιδού!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Pasxalina
    Εν για να δείτε πόσα πράματα μαθαίνετε μες τούντο μπλόγκ σιόρ!

    @Χριστιάνα
    Αναμένω αντίδραση, όβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χα! Τωρά το είδα! Πολλά καλό, να το διώ στους μαθητές μου για να έχουν κίνητρο!
    Πάντως, Μάνα, υπάρχουν τζι άλλα λάθη, π..χ. "Λάβε έναν αυνανιστήν" θα έπρεπε να ήταν "λάβε έναν αυνανιστά", "δια το αιδοιο" θα έπρεπε να ήταν "δια τού αιδοίου", "σου συνουσιάζεται" θα έπρεπε να ήταν "συνουσιάζεταί σοι" και άλλα τινά!! Τι να κάμω η φιλόλογος, το σαράκι ποτέ δεν πεθαίνει!
    Πασχαλίνα, ακόμα εν ήβρες κανέναν κόρη να σου μάθει αρχαία; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...