Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010

Κατίνα τζαι Θεόφιλος - Η ανακοίνωση

Η ανακοίνωση

Πατέρα τζαι μητέρα μου
ελάτε που σας θέλω
ελάτε να συντύχουμεν
άλλον εν περιμένω

Ήντα 'σιεις κόρη μου καλή
τζαι τί σε βασανίζει;
Θωρώ σε νάκκον σκεφτικήν
ο νους σου πού γυρίζει;

Έσιει τζαιρόν πολλήν μανά
πού 'μαι μ' έναν κοπέλλιν
περνούμεν όμορφα πολλά
τζι εν θέλω πιον εις τα κρυφά
να 'ρκεται που το τέλλιν

Είπα του νάρτει να σας δει
νάρτει να γνωριστείτε
θέλω για να τον μάθετε
τζαι να τον συμπαθείτε

Ο τζύρης σάμπου άστραψεν
τζαι άλλαξεν το δειν του
κλώθει τζαι το μουστάτζιην του
τζαι φκάλλει την φωνήν του:

Γεναίκα φύε που δαμέ
τζαι λάμνε στην κουζίνα
τζι έχω θκιο λόγια για να πω
μαζίν με την Κατίνα.

Πατέρα φοητσιάζεις με
έτσι που συντυχάννεις
θωρώ σε θυμοθκιάρικον
πέ μου, έτσι ήντα κάμνεις;

Ρέξε να πάμεντε ποτζί
τζαι θώρε με στα μμάθκια
να ξηειθούμεντε τωρά
μεν πάθουμεν κανέν χαττά
τζι έβρουμεν τα κομμάθκια

Έπλωσεν σιέριν πάνω σου
τούτος ο καβλιντήρης;
Πατέρα έτσι μεν λαλείς...
μούλλωννε τζι εν σ' αρώτησα, εγιώ είμαι ο τζύρης!

Σιέριν ποττέ εν εγύρισεν
να πεί να με χτυπήσει
λαλώ σου ότι μ' αγαπά
τζαι προπαντώς με εκτιμά
θέλει να με κερδίσει

Για να 'χουμεν ρώτημαν καλόν
ήνταμπον οι σκοποί του;
Ήνναμπου σκέφτεται για σε
τζαι ποιοί εν οι γονιοί του;

Έσιει σκοπόν καλόν παπά
τζαι θέλει να με πάρει
έννεν κουβέντες της στιγμής,
έταξεν μου στεφάνι

Νάρτει να του συντύχουμεν
να δούμεν την ψυσιήν του
τζι αν δω ότι εν άδρωπος
να δώκω την ευτζιήν μου

Πατέρα εν πολλά καλός
εννα τον συμπαθήσεις
να δείς που αντί Θεόφιλο
γαμπρόν θα τον βαφτίσεις

Πόσον τζαιρόν είστε μαζίν
τίποτε εν μας είπες
έξερεν το η μάνα σου
ξα μυστικόν το είσιες;

Εν έξερεν η μάνα μου
κανένας εν το ξέρει
μα εν αντέχω άλλον πιον
να το 'χω μέσα μυστικόν
κανέναν εν συμφέρει

Εννάρτει τ' άλλον Σάββατον
να κάτσουμεν να φάμεν
να δείτε, να συντύσιετε
να δούμεν πού θα πάμεν...


Συνεχίζεται...

15 σχόλια:

  1. Re manna mas pellaneis esy entelei?
    Always good for a surprise!
    Teleion to poihman sou friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέκκιου φρέντ! Ε είμαι πολυτάλαντος τί να κάμουμεν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν δεν ακούσω κριτική που τον ειδικό Νίρι εγώ δεν λέω σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε μα τελικά τι θα γίνει? θα τον βαφτίσει γαμπρό?? Άφησες μας σε αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Μάνα
    Η Νίρι έσιει άλλες δουλειές τωρά, πού να ασχολείται με τσιαττιστά; :Ρ

    @Rania
    Υπομονήν λαλούμεν. Θα υπάρξει συνέχεια :)

    @Κυπριακόφωνος
    Θέκκιου φρεντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι άψογο! Εύγε φίλε μου!!!

    Μόνο ένα λάθος σου βρίσκω. Έτσι διαμάντια δεν τα δημοσιεύουν Σάββατο. Ο κόσμος εν στη δουλειά που διαβάζει blogs! Κάποιοι μπορεί να μην το δουν και είναι κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Ξαναμπαίνει σήμερα τότε. Δευτεριάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όντως είναι πολύ ωραίο... πολύ βουκολικό και αληθινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάσσιαλλά σου φίλε μου,
    ποίημαν με χάρην,
    έν σε έξερα τόσον τζιαιρόν
    για έτσι ποιητάρην!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Ωραία Ελένη
    Κυπριακές (παλιές) κκελλάες at their best χεχεχε

    @Itsmylife
    Έχω κρυφά χαρίσματα
    λαλούν τζαι καπαρτίζω,
    έτο γιουτά μου φαίνεται
    τζαι μπόρω τζαι τσιαττίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α πρέπει να άκουες τζιαι εσύ το κυπριώτικο σκετς που το ρικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αχάπαρη
    Όι εν το άκουα. Η μάνα μου όμως εν χάννει (μέχρι σήμερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. respect!
    Ανυπομονώ για την συνέχεια, ω πολυτάλαντε Ινβικτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αππωμένη
    Έρκεται η συνέχεια ντήαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...