Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010

Μάσκαρα τζαι μαλακίες...

12 σχόλια:

  1. Τι ακριβώς προσπαθεί να μας δείξει εν εκατάλαβα! Εν σαν τα πόδια της κατσαρίδας...αηδία..και έβαλα να το δώ σαν τρώω Invictus!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Rania
    Ε μα δεν φταίει ο Invictus ντήαρεστ αν η φαντασία σου οργιάζει! Άκου μου τζι πόθκια της κατσαρίδας! Η κοπέλα απλά έκαμε δημιουργικές βλεφαρίδες...κομμένες και ΡΑΜΜΕΝΕΣ στα μέτρα της!

    Καλή όρεξη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. What the f? Akoma en ekatalava ti prospathei na pei o poihths...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με ποιο βουρτσάκι πετυχαίνεις τούτο το εφέκτ; έχω μια παρουσίαση αύριο και θέλω να είμαι κούκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Patatoullis
    Γιατί ο ποιητής νομίζεις εκατάλαβεν;

    @Μάνα
    Έshεις ανάγκην εσύ σιορ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα μου εθύμισε 2 πράγματα:

    1) αραχνη
    2) το κεφαλοκάλυμμα με τα κρόσσια που φοράγανε οι Κρητικοί.

    Πάντως είναι κάτι το διαφορετικό :P.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζαι έλεος, οι βλεφαρίδες πρέπει να είναι ίσιες τζαι ωραίες. Τούτης εν όπως τες ματσιασμένες. Αλήθκεια, εν αηδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. mpliax! auta einai podia entomou! ahdiastiko, sixamero kai anatrixiastiko!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περί ορέξεως κολοκοτή κορούδες! Της κοπέλλας αρέσκουν της ματσιασμένες οι βλεφαρίδες της σιόρ τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...