Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Κατίνα τζαι Θεόφιλος - Οι προετοιμασίες

Previously on Κατίνα τζαι Θεόφιλος:
[1] Η ανακοίνωση

Οι προετοιμασίες

Έλα τζαι πέ μου κόρη μου
τί είπες με τον παπά σου,
ήβρες τα εσυμφωνήσετε
οξά εκαφκαλατίσετε
με τα λεγόμενά σου;

Είπαμεν τα τζι εν μια χαρά
μάνα μεν έσιεις έννοιαν
το Σάββατον που έρκεται
θα έχουμεν προξένια!

Ε πέ μου λεπτομέρειες
τζαι είμαι χασκιασμένη,
ποιόν εν που είναι το παιδίν
έχω δικαίωμαν πολλήν
να 'μαι ενημερωμένη

Μα τί να κάτσω να σου πώ
ποιος ένι τζαι τί παίζει
εννα τα πεί το Σάββατον
ο ίδιος στο τραπέζι

Καλόν λοιπόν την κόρη μου
θα κάμω πομονήν
πέ μου να ξέρω σίουρα
τρώει το το αρνίν;

Ήντα φαγιά τ' αρέσκουσιν
να ξέρω να τα σάσω
ε θέλω τζι εγιώνι νακκουρίν
να εντυπωσιάσω!

Τρώει ποούλλα μάνα μου
σκάρτον εν πολλοφκάλλει
το μόνον π' ον τρώει στο ψουμίν
νομίζω εν το καυκάλλιν

Ήντα φαγιά εν που σκέφτεσαι
μάνα μου για να κάμεις;
Εν τζι εν ανάγκη ναν πολλά
πάλε εννα τον γλυκάνεις

Ποττέ να μεν έσιει πολλά;
Μα τίεν που λαλούμεν;!
Τωρά που ήβραμεν γαμπρόν
να τα τσιγκουνευτούμεν;

Τζαι του πουλιού το γάλαν του
θα 'βρω να του σερβίρω
να φάει να ευκαριστηθεί
τζι αννέν η πράξη να γινεί
τζι εγιώ εννα συντείνω

Θα άψω έξω το φουρνίν
πρωΐν για να προκάμω
σιγά-σιγά για να ψηθεί
το κρέας να καταστηθεί
λοκκούμιν να το κάμω!

Έχω λουκάνικα παστά
να έβρω να του δείξω
τζι έχω τζαι αμπελόφυλλα
κουπέπια να τυλίξω

Τ' αμπελοπούλια τρώει τα
να κάμω με το πουρκούριν;
Μες τη σαλάτα τρώει αυκόν
καππάριν τζαι αγγούριν;

Κάμε ρε μάμμα ότι σκεφτείς
τζαι μεν με κουκκουφάς
αφού τζαι όι να σου πώ
πάλε σαλαβατάς

Ό,τι σκεφτείς μαείρεψε
τζι εμείς εννα τα φάμεν
τζι έχω σε δείν καημένη μου
να μεν πολλορωτάτε!

Ε ήντα εννα κάτσω μουλλωτή
εν θα μιλώ τ' αδρώπου;
Να πεί πως είμαι άξεστη
ατάκα τζι επιτόπου;

Εν είπα μάνα να μεν μιλάς
μα μεν του φκάλεις λούκκον,
όι να βομβαρδίζετε
ερώτησην τζαι βούκκον!

Ρέξε τζαι λάμνε στο καλόν
τζι άφησμε στη δουλειά μου
τζι ξέρω γιω πολλά καλά
τη συμπεριφορά μου

Οι ώρες εκοντεύκασιν
της μέρας της μεγάλης
τζι η κυρά Στέλλα έφκαλεν
σερβίτσιον πορσελάνης

Μασιέρκα τζαι ασημικά
καντήλες κρυσταλλένες
τραπεζομάντηλον μπλεχτόν
τζαι πόλικες πιατέλλες

Έπιασεν τζι όμορφον ταγιέρ
κυπαρισσήν στο χρώμα
τζαι μιαν καρφίτσαν φούξια
εγίνηκεν κοκόνα

Την Νίναν επισκέφτηκεν
Παρασκευήν ημέραν
Ήντα 'σιει ρα Στελλού τωρά
τζι ήρτες μου έτσι μέραν;

Έσιεις γάμον συγγενικόν 
τζι ήρτες που το στενό μου;
Έχω τραπέζιν Νίνα μου
αύριον η Κατίνα μου
 θα φέρει το γαμπρό μου!

Μα σοβαρά ολάν τωρά;
Ποιός ένι, πού συχνάζει;
Χαπάριν εν επήραμεν
πέ μας τζι εμάς τζι η Κατινού
πιστεύκω εν την πειράζει

Μα ούτε τζι εγώ ξέρω πολλά
Νίνα μου η αλήθκεια
τζαι η Κατίνα 'σιεν το κρυφόν
τζι ελάλεν παραμύθκια

Αύριον νάρτει να τον δω
τζαι να σου πω τζι εσένα
μα όι κουβέντα να σου φκεί
ποττέ τζαι σε κανένα!

Ξέρεις με χρόνια Στέλλα μου
εν τζαι σπουρτώ κουβέντες
που ενδιαφέρον που ρωτώ
πάντα τα λόγια μου μετρώ
με ούλλες τες κοπέλλες

Όσσον τζι έφυεν η κυρά Στελλού
που μες το μαχαζίν της
ευτύς η Νίνα έπιασεν
το κινητόν μαζίν της

Έλα Φωφώ μου τί κάμνεις
η Νίνα είμαι του Αντρέα
έμαθες τα μαντάτα μας
της γειτονιάς τα νέα;

Ήντα μαντάτα μου λαλείς
εν άκουσα κανέναν!
Η Στέλλα την Κατίνα της 
λογιάζει την με έναν!

Μα πότε τούτον εγίνηκεν
τζι έππεσεν μ' η μασέλλα,
τωρά μου το μολόησεν
η ίδια η Στέλλα

Μεν πα τζαι φύει σου να πεις
τίποτε σε κανέναν
τζι έδωκα της τον λόον μου
πως το κρατώ για μέναν

Ποττέ να πώ ρε Νίνα μου
ξέρεις με τόσα χρόνια
το στόμαν κλείω το λοιπόν
τζι ούτε κουβένταν εννα πώ
αν δεν δω τα σεντόνια

Κλείει το το τηλέφωνον
η Νίνα που την μιαν
τζαι αντακώννει ταπισόν
η άλλη κατινιάν

Έλα Κυπρούλλα γλήορα
τέλλιωννε μεν αρκήσεις
τζι έχω σου νέα εγώ πολλά
η Νίνα ελάλεν μου τωρά
πως αύριον στην γειτονιάν
θα έσιει εξελίξεις

Που 'σιά 'ρκουμαι Φωφώ ποτζί
τωρά εν θα αρκήσω
της Αντρονίκης είπες της
οξά να της μηνύσω;

Να μεν σας τα πολυλοώ
τουτούκκιν το εκάμαν
τζαι κάθε λεπτομέρειαν
εξέραν κατά γράμμαν

Τωρά το πώς εμάθασιν
κουβέντες τζαι εξηγήσεις
ένας Θεός μόνον μπορεί
να δώκει απαντήσεις!

Συνεχίζεται...

24 σχόλια:

  1. πάμεν πολλά καλά! ανυπομονώ να γνωρίσω το ρεμάλι τον γαμπρό. άθρωπος που τρώει ποούλλα τάχα μου; κάτι μου βρωμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα γιατί καλέ ποδηλάτη μου? Σημαίνει πως είναι βολικός! Άτε η ώρα η καλή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Μα γιατί ρεμάλι σιόρ; Νομίζω επαρεξήγησες τον τον κακομάζαλο τον Θεόφιλο!

    @Ωραία Ελένη
    Ώρα καλή τζι ώρα γρουσή, τζι ώρα εβλοημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. O θεοφιλος έσιει τα κρυφά τζιαι με την κυπρούλα είμαι σίουρη. Τζιαι επίσης προσποιηται πως του αρέσκουν τα κουπέπια. Εκατάλαβα τον εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αχάπαρη
    Πιάννεις (αμπελο)πουλιά στον αέρα εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I love it!
    ekselissete wraia h kouventa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί ώρα να ’ρθουμε; Τόσα καλά μόνοι θα τα φάτε;
    Άντε, μας έχεις σε αγωνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @postbabylon
    So far so good o Θεόφιλος. Εν πον εμίλησεν ακόμα αλόπως! :D

    @Χριστιάνα
    Ε Σάββατον κατά τες 6 λοαρκάζουμεν

    @Μάνα
    Που εννα σου κουβαλήσει τον Θεόφιλον η κόρη έσσω (Μοτορτζή μου μεν φυρτείς) να σε δώ ήντα συνδυασμούς εννα του κάμεις για να τον ευχαριστήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καημό το έχω Invictus να κάμω sushi του Θεόφιλου που θα κουβαλήσει η κόρη έσσω (Μοτορτζή είπαμε, μεν φυρτείς), μαζί με σαλάτα από τρία είδη φύκια και να πιούμε κανένα ποτηρούδι σάκε. εξ από ανέκαθεν δεν υπάρχει περίπτωση να του κάμω κουπέπια με πουρκούρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μάνα
    Τζι αν ο γαμπρός που εννα σου κουβαλήσει η κόρη (Μοτορτζή, μεν επαναλαμβανόμαστε) θέλει κουνέλλιν στιφάδο με μαγιονέζα τζαι σως από μανιτάρια πορτομπέλλο τζαι νεροκάρδαμο, τυλιμένο μες την πίττα τη λιβανέζικη με πάπρικα πουπάνω εννα του χαλάσεις χατήρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ συμφωνώ με τον Νυχτερινό Ποδηλάτη. Κάτι εν πάει καλά με το κοπέλλιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χάρη θα του κάμω να του χαλάσω χατήρι του γαμπρού που θα κουβαλήσει η κόρη (άτε τωρά ξέρεις Μοτορτζή). με έτσι διαιτολόγιο έν ναι χαρτώσια που θα κάμουμε αλλά πήγαινε έλα στην τουαλέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Αππωμένοι
    Μεν κρίνετε ένα εξώφυλλο από το βιβλίο λέμε!

    @Μάνα
    Speaking of which, δεν θα ήταν άσχημο να είshες την Καίτη Χαρτώσια να τραγουδά στα λογιάσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Μάνα
    Πώς λέμε Εύη Καπάταη; Ε, τούτη έννεν διεθνούς εμβέλειας (λέμε τώρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. που την ξέρεις ρε εσυ την καίτη ; με εντυπωσίασες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ελένη μου αυτα τα "εγώ τρώω απ όλα" κλπ τα λένε οι ψεύτες και οι παραποττηες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. παρακολουθώ με κομμένην την ανάσα
    πάντα αρέσκαν μου τα χωρκάτικα ειδύλλια

    πότε να αναπνεύσω? ετοιμαστήκαν όξά κόμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Την Καίτη εννα μεν ηξέρω; χεχεχε

    @Neerie
    Η κυρία Στέλλα εν χαζίριν έτοιμη, θέλει νάκκον κόντυμαν η φόδρα του ταγιέρ για να μεν κρέμμεται πουκάτω τζι εν ΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχώρα με κουμπάρε μου
    που άρκησα ν' απαντήσω
    εμπλέξαμεν με τες δουλειές
    έπρεπεν να βοηθήσω

    Χάτε να δούμεντε σιόρ
    ήντα καπνόν φουμάρει
    αμέννεν τύπος καθαρός
    να μπει μες το αρμάριν

    Φίλε με το Ποήλατον
    έχω να πω σου τούτον
    άδρωπος που τρώει πολλά γλυτζιά
    λαλούν πως εν τοιούτος..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γεια σου itsmylife φίλε μου
    blogger μου με το νάμι
    η ζάχαρη αρέσκει μου
    να έρκεται τσουνάμι

    φταίει το ποήλατον
    που κάφκει τες θερμίδες
    μαζί μου πάντα κουβαλώ
    φιστούτζια τζαι σταφίδες

    τοιούτος εν είμαι νομίζω
    αλλ΄ ένιξέρω σίουρα(!)
    τους gay πάντως όπου σταθώ
    αρκέφτκω τζαι χουμίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. egw epeidi thwrw pollin papakaliatin nomizw o theofilos en na nai paidin tou patera tziai molis ton dei en tha ton katalavei..alla..... tin wra pou en na katapinei to kreas tou oftou en na tou stathei..tziai pkion en na faei i katinou thkio vizinopatsous tziai en na tin mantrisei......arage i alithkia tha matheftei sto telos? o ftwxos plin timios thefilos tha vrei epitelous ton patera pou tosa xronia epsaxne? mouaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Previously on Κατίνα τζαι Θεόφιλος:"

    ROFL ROFL

    twra ta epira eidisi egw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...