Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Φοίβος Δεληβοριάς - Η Μπόσα Νόβα του Ησαΐα

* Αφιερωμένο. Χρόνια πολλά καρδιά μου...


Αν ζούσαμε σε άλλη εποχή
ίσως και να είχαμε παντρευτεί
ίσως και να είχαμε τώρα παιδιά
κουμπάρο σπίτι πεθερικά

Ίσως να φόραγες μπικουτί
και μια ρόμπα μισάνοιχτη
να μπαίνει ο ήλιος να βλέπω το φως
να πάψει ο έρως να είναι τυφλός

θα άλλαζε νόημα και η Κυριακή
δε θα ήταν πια μελαγχολική
στην Κερατέα και στο Γραμματικό
στις σούβλες, στα παλιά μας εγώ

Μα εγώ που έχω περάσει αυτό το στάδιο
κι είναι το σπίτι μου άδειο
βγαίνω νύχτα κοιμάμαι πρωί

Κι εσύ στα αστέρια βλέπεις μόνο ζώδια
και της καρδιάς τα επεισόδια
προτιμάς να τα δεις στην TV

Μες στα στενά της Λιμνούπολης
της Metrogold της Finos Films
ο Ντοναλντ Ντακ, ο Κλαρκ Γκέημπλ και ο Βουτσάς
ματαίως θα περιμένουν για μας

Τα είδη προικός στα επιπλάδικα
θα διαφημίζονται άδικα
τα φωτοάλμπουμς θα μένουν λευκά
ρύζι θα τρώμε μόνο λαπά

Εμείς δε ζούμε σε άλλη εποχή
η μοίρα μας έταξε σε αυτή
ο ουρανός δεν κρύβει από πάνω θεό
και εσύ είσαι εσύ και εγώ είμαι εγώ

Εγώ που έχω περάσει αυτό το στάδιο
κι είναι το σπίτι μου άδειο
βγαίνω νύχτα κοιμάμαι πρωί

Κι εσύ που στα άστρα βλέπεις μόνο ζώδια
και της καρδιάς τα επεισόδια
προτιμάς να τα δεις στην TV...

9 σχόλια:

  1. Χρόνια της πολλά της καρδιάς σου, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η καρδιά σου σαννα τζιαι γιορτάζει την ιδια μέρα με το γιο μου? Φαντάζομαι το συκώτι σου εννα γιορτάζει μαζί με την κόρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο Δεληβοριάς είναι το αποκορύφωμα του ρομαντισμού. και κρατά ένα χαρακτήρα. μου αρέσει ιδιαίτερα το κομμάτι που μιλά για τον πατέρα του. ο Φώτης νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοίβος Δεληβορίας: Μέτρια φωνή, οχι τόσο σπουδαία μουσική, αλλά όταν ακούς και καταλαβαίνεις τους στίχους του...

    Να σου ζήσει φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Χριστιάνα
    Να 'σαι καλά Χριστιάνα μου :)

    @Αχάπαρη
    Να σου ζήσει ο Αχάπαρος junior! Το συκώτι μου εν γιορτάζει. Άσε να τσιεκκάρω το συντζιέριν μου...

    @Νυχτερινός Ποδηλάτης
    Ο Φώτης ναι. Εν καλός ο Δεληβοριάς, έshει ωραία κομμάτια τζι όπως είπες τζι εσύ, κρατά ένα χαρακτήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @chrys
    Εν ο στίχος το ατού του όντως. Σ' ευχαριστώ φίλε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ποιος γιορταζ? να τον χαιρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τώρα το είδα. εντελώς στραβάδ!
    να τη χαίρεσαι τη καρδιά σου.. πάντα μαζί κι αγαπημένοι.. ελπίζω να μη κάνω λάθος και μιλάς κυριολεκτικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @maria
    Δεν κυριολεκτώ βρε! Μην ακούς που λένε "Αγίου Πούτσου ανήμερα"...τα όργανα δε γιορτάζουν χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...