Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστίες

Τη Μαρία δεν τη γνωρίζω προσωπικά.
Διαβάζω το μπλόγκ της από παλιά και ξέρω την ιστορία της.

Όταν πια η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο και χρειαζόταν άμεση βοήθεια για να μεταβεί στις ΗΠΑ για θεραπεία δεν θα μπορούσα να μείνω αμέτοχος. Κινήθηκα κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι φίλοι μπλόγκερς αλλά και πλήθος απλού κόσμου. Η δύναμη των μπλόγκς φάνηκε από την κινητοποίηση και το πόσο άμεσα διαδώθηκε το θέμα της Μαρίας. Φίλοι, γνωστοί αλλά κυρίως άγνωστοι έσπευσαν να βοηθήσουν οικονομικά ο καθένας στο βαθμό που μπορούσε.

Μια από τις ενέργειες που έκανα για το σκοπό τούτο ήταν να καλέσω τους οργανωμένους (και μη) οπαδούς της ομάδας μου ΑΕΚ Λάρνακας να βοηθήσουν κάνοντας σχετική ανάρτηση στο forum των οργανωμένων οπαδών.

Αρκετοί φίλοι κινητοποιήθηκαν, διάδωσαν το θέμα, έφτιαξαν σελίδες στο facebook κλπ.
Την έκκληση μου είδε ο εκπρόσωπος τύπου της ΑΕΚ Λάρνακας κύριος Νεκτάριος Μαρκέτος ο οποίος έδειξε προσωπικό ενδιαφέρον τόσο αυτός όσο και ο κύριος Αντρέας Παυλίδης της Pavlides Properties η οποία είναι η χορηγός εταιρία για το κοινωνικό πρόγραμμα της ΑΕΚ αλλά και ο κύριος Παύλος Καλαϊτζιάν αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της ομάδας. Μέσω ενός φίλου από το forum -του Ηλία- η επίσημη ΑΕΚ ήρθε σε επαφή μαζί μου τονίζοντας μου ότι θα βοηθούσε έμπρακτα τη Μαρία.

Είμασταν σε τηλεφωνική επαφή με τον κύριο Μαρκέτο για το θέμα και τελικά ήρθαν σε επαφή με την οικογένεια της Μαρίας για τα περεταίρω. Ο κύριος Μαρκέτος ανέδειξε το θέμα και στη ραδιοφωνική εκπομπή που κάνει σε τοπικό σταθμό της Λάρνακας, το θέμα της Μαρίας θα είναι στο επίσημο περιοδικό της ομάδας, ενώ θα γίνει προσπάθεια να προβληθεί και από τηλεοράσεως.

Σήμερα θα υπάρξει δημοσιογραφική διάσκεψη της ΑΕΚ και αναμένεται να δώσει το παρόν της και η μητέρα της Μαρίας η κυρία Κούλλα. Θα προβληθεί ξανά το θέμα της Μαρίας προς ευαισθητοποίηση του κόσμου. Μου ζητήθηκε να δώσω το παρόν μου στη διάσκεψη αλλά αρνήθηκα ευγενικά. Το θέμα είναι να προβληθεί η Μαρία και το πρόβλημα της, όχι εγώ.

Κύριε Μαρκέτο, φίλε Ηλία, κύριε Παυλίδη, κύριε Καλαϊτζιάν, Πρόεδρε και λοιπά μέλη της Διοίκησης της ΑΕΚ, σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου για το ενδιαφέρον που επιδείξατε και τη βοήθεια που προσφέρετε για το θέμα της Μαρίας. Το εύ αγωνίζεσθαι δεν αφορά μόνο τα ποδοσφαιρικά γήπεδα. Οι νίκες στον κοινωνικό στίβο μετρούν πιο πολύ από οποιαδήποτε νίκη εντός γηπέδου.

Ο Θεός του κόσμου να σας έχει πάντα καλά!

Σχετικές αναφορές:

Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΕΚ Λάρνακας

Στο protathlima.com και αυτό από τη σημερινή διάσκεψη τύπου για το θέμα της Μαρίας.

Στο sigmalive

Στο 24sports.com.cy

Στην εφημερίδα Πολίτης και εδώ

13 σχόλια:

  1. Μπράβο ρε φίλε, είμαστεν μια δύναμη! Μπράβο σου που ενεκάτωσες τα πράματα έτσι πολλά. Εν γεγονός ότι πολλοί ενδιαφερτήκαμεν για την Μαρία, αλλά αν δεν ήσουν εσύ τζιαι μερικοί άλλοι,πολλά λλία θα εγίνουνταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Itsmylife
    Τίποτε εν έκαμα φίλε. Εκίνησα απλά κάποια νήματα που εμπορούσα, τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο. Υπάρχουν άλλοι φίλοι/ες που εκάμαν πολλά περισσότερα. Μακάρι να παν όλα καλά τζαι να τα καταφέρει η Μαρία. Τα άλλα ούλλα εν λεπτομέρειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κράτος Μικυ Μαους που παντα εξαρτάται στην ευαισθησία του άλλου.
    Ας κρατησουμε όμως τα θετικά απο αυτη την ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Okyalos
    Το κράτος είναι προκλητικά απών φίλε. Βλέπεις η Μαρία δυστυχώς χρειάζεται εμφυτεύματα ζωής κι όχι εμφυτεύματα δοντιών. Πιο εύκολα βρίσκεις διαθέσιμα χρήματα για εμφυτεύματα δοντιών...ειδικά άμα δεν τα έχεις ανάγκη αυτά τα χρήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΕΣΤΙ ΘΑ ΣΕ ΝΟΙΩΘΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΕ ΞΕΡΩ.
    ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ.
    ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ.
    ΝΟΙΩΘΩ ΤΟΣΗ ΟΡΓΗ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ...ΤΟΣΟ ΑΔΥΝΑΜΗ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΤΟΣΗ ΠΙΚΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.
    ΠΑΛΕΨΕ ΤΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ...ΠΡΕΠΕΙ.
    EVITA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Evita
    Καλημέρα Εβίτα.
    Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς. Είναι υποχρέωση μου να κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω. Νιώθω κι εγώ μεγάλη οργή...τόση ευαισθησία από τον κόσμο και τόση ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ από τους αρμόδιους φορείς του κράτους!
    Δεν τα παρατάμε όμως. Είμαστε πολλοί κι είμαστε πεισματάρηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο σας. είναι καλό όταν τα πράγματα κινούνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Sike
    Εν χρειάζομαι επιβράβευση Sike, έκαμα τζίνο που έπρεπε να κάμω. Nothing more.

    @ρίτσα
    Εμείς κινούμαστε. Πρέπει να κινηθούν κι οι "υπεύθυνοι" όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εν τζιαι επιβράβευσα σε, μεν αχχώνεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διάβασα σήμερα στην εφημερίδα ότι χρειάζονται 300.000 ευρώ (μόνο για προκαταβολή στο νοσοκομείο), ενώ μαζεύτηκαν μέχρι τώρα 30.000. Ακόμα και μετά την τόση κινητοποίηση και δημοσιοποίηση του θέματος, το υπουργείο υγείας αρνείται να στείλει τη Μαρία στις ΗΠΑ και μόνη τους ελπίδα να βρεθούν να χρήματα από τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Amazona
    Ντροπή και αίσχος για την απάθεια του κράτους. Ας μην ανοίξω το στόμα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...