Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

Κατίνα τζαι Θεόφιλος - Το τραπέζι στης Κατίνας

Previously on Κατίνα τζαι Θεόφιλος:
[1] Η ανακοίνωση
[2] Οι προετοιμασίες

Το τραπέζι στης Κατίνας

Ήρτεν ημέρα Σάββατον
μέρα για τον γαμπρόν
τζαι εις το σπίτιν της Στελλούς
έσιει αναβρασμόν

Πιατέλλες πάσιν τζι έρκουντζι
σερβίτσια τζαι κουτάλες
κρούσταλλα τζαι ασημικά
φάλιες άνοιξεν μιάλες

Εν τζι η Κατίνα που κοντά
τανά να τα ποσπάσουν
η κυρά Στέλλα θέλει το
να εντυπωσιάσουν

Ο μόνος που εν ήρεμος,
ο κύριος Προκόπης
ούτε μιλά ούτε λαλά
μα ξέρεις κάτι καρτερά
κρύφει όπως ο δρόπης!

Ήρτεν τζαι ο Θεόφιλος
στην ώραν του Εγγλέζος
με το γυαλλίν το στροντζυλόν
ίδιος ο Λυκουρέζος
Καλώς τον καλωσόρισεν
η Κατινιώ λαλεί του
θκιά του ευτύς τζι έναν φιλίν
να σπάσ' η αντροπή του

Πέρασε μέσα Θεόφιλε
ακούεται η Στέλλα
κάτσε δαμέ να 'σαι κοντά
να φτάννεις την πιατέλλα

Έκαμα κάτι γλήορον
μεν φανταστείς σπουδαίον
έτο να φάμεν νακκουρίν
να πούμεν κανέναν νέον

Κυρία Στέλλα μάσσιαλλα
εν ένας πανικός!
Μα ήντα γλήορον λαλείς,
με τούτα ούλλα που θωρείς
τρώει συνοικισμός!

Γιατί τζαι που λαλείς αγαπητή
εκάτσαν για να φάσιν
τζαι ο Προκόπης έθελεν
κουβένταν για να πιάσιν

Τζαι πέ μου ρε Θεόφιλε
ποιοι εν πον οι γονιοί σου;
Τζαι πού εν πον τα σπίθκια σας
τζαι η καταγωγή σου;

Ο τζύρης μου εν δάσκαλος
τωρά εν συνταξιούχος
τζι η μάνα στην κυβέρνηση
ήταν συμβασιούχος

Μεινίσκουν εις την Έγκωμη
πον του Παπαφιλίππου
τζι εγώ 'χω διαμέρισμα
τζικάστην Αραδίππου

Στην Αραδίππου ήντα γύρευκες
εν τζι ήσουν χαρτωμένος
είσιες ποτζί καμιάν μητσιάν
μπας τζι ήσουν λογιασμένος;

Ο Θεόφιλος εγέλασεν
μ' άβολα νάκκον νιώθει
ο κυρ Προκόπης ίσιωσεν
τζι πάει τζι εν ικλώθει

Είχα δουλειάν στη Λάρνακα
τζιαμέ στου Λευκαρίτη
τωρά έφυα που τζιαμέ
μα έχω κόμα το σπίτι

Τζαι πε μου αν επιτρέπεται
δουλειάν τί ασχολείσαι;
Έσιεις το μέλλον σίουρον
οξά ταλαιπωρείσαι;

Ο Θεόφιλος αντράπηκεν
τζι έσσιυψεν το κεφάλι
τζαι άνοιξεν το στήθος του
τον στεναγμόν να φκάλει

Είμαι στη Χώρα πιον τωρά
τζαι κάμνω τον χαμάλην
μα έχω βλέψεις υψηλές
να κόφκω ευρώ καπάλιν!

Ε πε μας τζαι τες βλέψεις σου
να δούμεν ποιές εν πόνι
τα χρόνια ρέσσουν ρε μιτσή
πετούσιν πιον οι γρόνοι!

Εννά αννοίξω έναν μπλόγκ
να γράφω ιστορίες
τζαι θα 'χω ττράφικ αρκετόν
τζαι διαφημίσεις έναν σωρόν
θα 'χω επιτυχίες!

Ήνταλος το είπες, πε ξανά
λάλε μου τζαι θωρώ σε
Ήντα κατάστημαν λαλείς
τί θα πουλείς χαρώ σε;

Μα έν τζι εν για κατάσημα
που λέω κύριε Προκόπη
ιστοσελίδαν εν που λαλώ
που θα 'σιει κόσμον εκλεκτό
που ούλλην την Ευρώπη

Ιστοσελίδαν τάχατες;
Ήντα φρούτον εν τούτον;
Μα εν για κόλλαν που λαλείς
θ' ανοίξεις ινστιτούτον;

Κανέναν κάρτον εμάχουνταν
ατού τζι ο ένας τζι ο άλλος
στο τέλος επαρετήσασιν
τάξα εξηγηθήκασιν
τζι ανάθθεμαν ο Χάρος!

Θεόφιλε ετέλιωσες, 
να φέρω τζαι τζαι τα φρούτα;
Να σου τα βάλω μιαν τσεντούν
τζαι να τα πάρεις τούτα

Άφηστα κυρία Στέλλα μου
τζι αύριον μεν μαειρέψεις
Ποττέ γαμπρέ μου να χαρείς,
έπαρτα έσσω μεν λάμνεις
τζαι εννα τα γυρεύκεις

Ανταν τζαι είπεν τον "γαμπρόν"
εσφίχτην η καρκιά του
ένιωσεν κόμπον στον λαιμόν
έχασεν την μιλιάν του

Πάρτα Θεόφιλε μετά
λαλεί του η Κατίνα
τζαι παίρνεις τα της μάμμας σου
τούντα φαγιά που εμείναν

Ήρταν τα φρούτα πόλικα
που μήλα ως αχλάδιν
κρέϊφρουτ τζι αχτινίδια
τζαι σύκον τζαι κκεράζιν

Η Στέλλα λέξην εν είπεν
ούτε τζαι η Κατίνα
εν σάννα τζι ήταν τζαι οι θκιό
ποτούντην κκαραττίνα

Τζαι πέ μου ρε Θεόφιλε
ήνναμπον οι σκοποί σου;
Την κόρη μου πώς την θωρείς;
Τί λαλούν οι γονιοί σου;

Κύριε Προκόπη σέβουμαι
την κόρη σου τζι εσένα
τζαι πίστεψε έχω σκοπόν καλό
για τζίνην τζαι για μένα

Οι γονιοί μου εν ιξέρουσιν
ακόμα την Κατίνα
έθελα πρώτα να σας δώ
τζι ύστερα αννένι μεριμνώ
αρκές του άλλου μήνα

Τζι όταν λαλείς "καλόν σκοπόν"
εξήγα μου το λλίον
γιατί εσείς την σήμερον
κλουθάτε άλλον βιβλίον

Εν για στεφάνιν που λαλώ
κύριε Προκόπη, κυρία Στέλλα
την κόρην σας την αγαπώ
τζαι θέλω να την παντρευτώ
να χτίσουμεν οκέλλα

Κοίτα να δεις Θεόφιλε
είμαστεν της δουλειάς
τζαι γαίμαν πολλύν εφτύσαμεν
για ότι αποχτήσαμεν
τούτον μεν το ξεχνάς

Ήρταμεν Χώραν πρόσφυγες
έτην φωτό στο ράφιν
μεν καρτεράς οικόπεδα
με σπίτιν με χωράφιν

Εν θέλω μάλλια εγώ που λλόου σας
μα μόνον την ευτζιήν
τζαι την Κατίναν παίρνω την
τζαι μόνον με το βρατζιήν

Είσαι λεβέντης φαίνεται
τζαι ώριμα εξηγείσαι
τζαι πε μου τζαι πολιτικά
πού εν που τοποθετείσαι;

Τα κόμματα την σήμερον
εκάμαν τα μαμούριν
τες περασμένες εκλογές
εψήφισα Συλλούρην

Ήντα 'θελεν για να το πεί
τα πάντα εσκοτεινιάσαν
τζαι τον Προκόπην τον φτωχόν
τα σπέσιαλ του ανάψαν

Έτο εγκεφαλικόν που έρκεται
εζάωσεν η μασέλλα
τα σιέρκα λυμπουρκάζουσιν
εφάτσιησα πυέλλα

Πατέρα μου ηρέμησε
πάρε βαθκιάν ανάσαν
εν τζι ασχολείται τζαι πολλά
τζαι εν τζεν πιον όπως παλιά
τα πράματα εσάσαν

Μα ποιά εσάσασιν σιόρ!
Εν ούλλοι τους φασίστες
εξήασες στον καφενέν
που έρκουνταν με τες βίτσες;

Κύριε Προκόπη να χαρείς
εν τζι ασχολούμαι τόσο
για όνομαν του Πλάστη μου
εν τζι εννα σε σκοτώσω!

Σιγά-σιγά ηρέμησεν
ο τζύρης της Κατίνας
τζι ο μουσαφίρης έφυεν
τζι η μάνα της εβρέθηκεν
ποτζί εις της Μαρίνας

Έσιει άγχος η Κατίνα μας
τζαι μιάλον πιον μαράζι
τζι που 'ταν ούλλα όμορφα
ήρτασιν τώρα πούκουππα
τζαι πια δεν ησυχάζει

Το τί θα γίνει δεν ξέρω
εν ζόριν το θέμαν πάντως
εννα δεχτεί ο Προκόπης το γαμπρό
με χάσμαν ιδεολογικό
οξά εννα γίνει δράκος;

23 σχόλια:

  1. Teleio!
    eshei autoviografika stoixeia, oksa en h idea mou :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @postbabylon
    Όι εν έshει αυτοβιογραφικά στοιχεία αλλά ΟΚ, τζι εμέναν η πεθθερά μου έκαμεν καμπόσα φαγιά όταν με ετραπέζωσεν! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λες και υπάρχει πεθερά που δεν εγέμωσε τον τόπο φαγιά χα χα.

    Δρόπης τί είναι;

    προτείνω για φινάλε αντί για γάμο να πάνε σε σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Mana
    O δρόπης: http://www.natureofcyprus.org/detailinfo.aspx?cid=4&recid=151&rowid=9&rowcount=4&pageindex=1&pagesize=5

    Εβιάστηκες για το φινάλε ντήαρ! Εξ από ανέκαθεν ήσουν shιαshιούρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. she
    respect friend. ipoklinome.
    filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρήκα και άλλη λύση. ο θεόφιλος μπλόγκερ απογοητεύμενος που το συνέδριο (βλέπε δικό μου μπλογκ) απαγορεύει τα κινητά, αποφάσισε να πάει στην Αφρική να κάμνει λαθρεμπόριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οϊ μάνα μου ο δρόπης είναι φίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @she demon
    Θέκκιου φρέντ

    @Mana
    Το θέμαν είναι τί μπλόγκ να ανοίξει ο Θεόφιλος...αν πάει με τον Blogger τζι ο πεθθερός ιδεολογικά εν του WordPress? Εν θα γινεί ματζιελλιόν online?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχααααχ, καλό ρε μαν :D

    αλλά ο πεθερός ένηξέρει το μπλογκ τζιαι ξέρει τη "φωτό"; μαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Sike
    Εν επειδή εν που το "Φώτο Φώτος" γι' αυτόν :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο! Αλλά μας αφήνεις με την αγωνία...τελικά το χάσμα θα γεφυρωθεί?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελειο...
    αν και μου ηρθε μια ζαλουρα για να βγαλω νοημα!

    Αλλα ω ναι τα καταφερααααααα

    ρε τον καψερο...που παει ξυπολητος στα αγκαθια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Rania
    Ε τώρα να δούμεν τί θα γίνει...

    @Coula
    Αν συνεχίσεις έτσι, στο τελευταίο επεισόδιο του "Κατίνα τζαι Θεόφιλος" θα σου απονείμω GCE Α' Level στα κυπριακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εν σου είπα εγώ ότι εν λέshι ο Θεόφιλος; :)

    πολλά ωραίο Ινβίκτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Αππωμένη
    Νομίζω επαρεξηγήσετε τον τον κακομάζαλον το Θεόφιλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εν η κατίνα που έσιει λερωμένη τη φωλιά της...
    ξέρω εγώ κουβέντες
    αλλά εν μιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Neerie
    Εν μιλάς γιατί ξέρει τζι η Κατίνα κουβέντες για λλόου σου; Ποιά έshει πιο λερωμένη φωλιά; Α; Α;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σήμερα έκατσα που το πρωϊν,
    αθκειάσιν μιάλον είχα
    εθκέβασα τον Θεόφιλον,
    εσηκώστην μου η τρίχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Itsmylife
    Πάντα αθκειάσιν φρόντιζε
    φίλε μου για να κάμνεις
    τζι αν κρίνω που τα σχόλια,
    υπάρχει η υπόνοια
    το νόημαν πως πιάννεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πιστέφκω χρειάζεται μια επαναπροσέγγιση δαμέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Αχάπαρη
    Υπάρχουν άλλωστε κοινοί αγώνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μόλις το ανακάλυψα το δημιούργημά σου. Χειροκροτώ δυνατά και ανυπομονώ για τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @gioconda
    Καλωσόρισες στο σπιτικό μου Μόνα Λίζα (και κάντο κορνίζα). Stay tuned :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...