Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010

Blogging: τα υπέρ και τα κατά



Πιάνω κι εγώ την πάσα της Λένης, της Μάνας καί όπου άλλου με κάλεσε για να αναφέρω τα δικά μου 5 υπέρ και 5 κατά του blogging.

Κατ' αρχάς να πώ ότι απολαμβάνω πολύ το blogging. Μ' αρέσει τόσο να διαβάζω άλλα μπλόγκς όσο και να γράφω στο δικό μου (στα δικά μου για την ακρίβεια) μπλόγκς. Είναι μπλόγκς που τα διάβασα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο πόστ. Μονορούφι. Γέλασα διαβάζοντας μπλόγκς, έκλαψα διαβάζοντας μπλόγκς, ανέβηκα ψυχολογικά διαβάζοντας μπλόγκς, έγινα ράκος διαβάζοντας μπλόγκς, έμαθα πράγματα διαβάζοντας μπλόγκς.

Ας τα βάλω σε λίστα όμως, έτσι όπως επιβάλλει το "παιχνίδι"...

Ας ξεκινήσω με τα υπέρ:
  1.  "Γνώρισα" πολύ κόσμο μέσα από το μπλόγκιγκ. Το γνώρισα το βάζω σε εισαγωγικά γιατί στην πραγματικότητα δεν γνώρισα κανένα μπλόγκερ από κοντά. Έμαθα όμως πολλούς. Έμαθα κομμάτια από τη ζωή τους, την καθημερινότητα τους, τις σκέψεις τους, τους φόβους τους, τις ανησυχίες τους. Νιώθω ότι έκανα φίλους μέσα από το μπλόγκιγκ. Διαδικτυακούς μεν, ουσιαστικούς δε.
  2. Το 2010 υπήρξε μια πολύ ζόρικη χρονιά, με πολλά άσχημα πράγματα για μένα και για τους ανθρώπους που έχω κοντά μου.Ήταν και είναι γερό τεστ αντοχών και ψυχικών δυνάμεων. Το μπλόγκιγκ λειτουργεί μέσα μου θετικά. Είναι γερό όπλο για να μην χάνω το κουράγιο και το χαμόγελο μου. Πίσω από την πλάκα και τις μαλακίες που ποστάρω κρύβεται πόνος και δοκιμασία. Η πλάκα όμως και το ανάλαφρο ύφος του μπλόγκ με βοηθά. Πολύ.
  3. Διαβάζω καθημερινά πολλά μπλόγκς και νιώθω ότι κάθε μέρα μαθαίνω και κάτι καινούριο. Μέσα από τα "μάτια" άλλων μπλόγκερς έμαθα πράγματα τα οποία ενδεχομένως να μην μάθαινα αλλιώς. Εύχομαι και μέσα από τα δικά μου "μάτια" να μαθαίνουν κάτι κι άλλοι μπλόγκερς.
  4. Γελώ διαβάζοντας μπλόγκς. Το γέλιο είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής μου και νιώθω ευτυχής που υπάρχουν μπλόγκς που με κάνουν να χαμογελώ.
  5. Στα θετικά του μπλόγκιγκ δε θα μπορούσα να μην αναφέρω το γεγονός ότι μπορείς να προσφέρεις με το δικό σου τρόπο κάτι που θα βοηθήσει κάποιο συνάνθρωπο σου. Μπορεί να είναι μια δοκιμασία που πέρασες και από την οποία βγήκες νικητής...μοιράζοντας την εμπειρία σου αυτή μπορεί να βοηθήσεις άλλους που ίσως να βρίσκονται στην ίδια θέση που ήσουν κι εσύ κάποτε. Μπορεί να είναι η "κοσμοθεωρία" σου η οποία μπορεί να βοηθήσει κάποιο στη δική του ζωή. Μπορεί απλά να βάλεις κι εσύ το λιθαράκι σου, να ενώσεις τη "φωνή" σου με άλλες "φωνές" για να δυναμώσει η κραυγή για βοήθεια όπως γίνεται με την υπόθεση της Μαρίας. Η δύναμη των μπλόγκς είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο φανταζόμαστε. Σε βαθμό που τρομάζει πολλές φορές.

Πάμε στα κατά:
  1. Μέσα από το μπλόγκιγκ προέκυψαν πολλοί "δημοσιογράφοι". Πολλοί την είδαν ειδησεογραφικά πρακτορεία και πολιτικοί αναλυτές. Αυτό με κουράζει. Σέβομαι τις απόψεις όλων αλλά κράτα την προπαγάνδα σου για πάρτυ σου, ντήαρ μπλόγκερ!
  2. Κατά καιρούς μπαίνω στον πειρασμό να σχολιάζω πολιτικά πρόσωπα και καταστάσεις, να σατυρίζω και να αφήνω αιχμές. Το μπλόγκ μου δεν είναι πολιτικό αλλά σαν αχταρμάς που είναι, έχει και το πολιτικό κατιτίς του μέσα-μέσα. Δε μου αρέσει που κάποια μπλόγκς έχουν καταντήσει πολιτικά άντρα και διαδικτυακές πύλες προπαγάνδας και φανατισμού.
  3. Δε μου αρέσει που γενικώς οι μπλόγκερς τηρούμε μια "μυστικοπάθεια". Μη μάθει κανένας ποιοί είμαστε, πού ζούμε, με τί ασχολούμαστε. Οκ, καταλαβαίνω να χρησιμοποιείς την ανωνυμία του μπλόγκιγκ και να "είσαι" ένα ψευδώνυμο (το κάνω κι εγώ άλλωστε) αλλά δεν είναι κακό να εκθέσεις και κομμάτια της ψυχής σου. Να μοιραστείς κομμάτια της καθημερινότητας σου με αγνώστους. Δεν διαφημίζω το μπλόγκ μου σε γνωστούς και φίλους. Δεν ξέρω αν με διαβάζουν φίλοι μου αλλά αν με διαβάζουν δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεν έχω κατηγορήσει κανένα άλλωστε.
  4. Δε μου αρέσει όταν λογοκρίνονται σχόλια αναγνωστών. Δεν το έχω κάνει ποτέ μου μέχρι τώρα και δεν σκοπεύω να το κάνω. Υπάρχουν όρια βέβαια αλλά από την άλλη καμιά φορά τα σχόλια που "απαιτούν λογοκρισία" είναι απόρροια συγκεκριμένου ύφους αναρτήσεων, κυρίως πολιτικών.
  5. Δε μου αρέσει όταν κάποιος μπλογκάρει περισσότερο από όσο ζει. Η ζωή μας δεν είναι μέσα στα μπλόγκς αλλά εκτός. Ακόμα κι εγώ που αναρτώ κατά συρροή δεν ξοδεύω τόσο χρόνο όσο νομίζετε για το μπλόγκιγκ. Διαβάζω/ανακαλύπτω καινούρια πράγματα πολύ πιο γρήγορα από το μέσο μπλόγκερ/αναγνώστη μάλλον.
Δεν θα δώσω ονομαστική πάσα σε άλλους φίλους μπλόγκερς. Όποιος δεν έχει ήδη κάνει τη λίστα του, feel free to do so!

Υ.Γ: μα θέλεις να πείς έγραψα τούντο κατεβατόν ούλλον χωρίς ίχνος κυπριακής λέξης μέσα; Ε όι λαομόν λαλώ σου!!!

    12 σχόλια:

    1. Να σχολιάσω το 3 των κατά.
      ίσως είναι και θέμα προστασίας. γράφεις ένα σχόλιο (πολιτικό) και σου τη βγαίνουν με τόσο μίσος. φοβάσαι να εκτεθείς, ξέρεις ποιος πελλός μπορεί να σε βλάψει ή την οικογένειά σου;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. @Mana
      Συμφωνούμε Μάνα. Να υπάρχει όριο. Γι' αυτό αναφέρτηκα σε "κομμάτια της ψυχής σου", "κομμάτια της καθημερινότητας σου" κλπ.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. το 3 των αρνητικών σου δεν το καταλαβαίνει το φτωχό σου μυαλό γιατί στο μπλογκ σου γράφεις συνήθως απρόσωπα πράγματα, internet gadgets κτλ, οπότε γιατί να σε πειράξει αν το ξέρουν οι φίλοι σου; Εμείς που κατηγορούμε πεθερές, φίλους, γκόμενους, μάστρους, συναδέλφους, πολιτικούς, προτιμούμε να μεν μας ξέρουν.

      το 4 επίσης. Δικό μου είναι το μπλογκ, έχω δικαίωμα να εγκρίνω ποια σχόλια μπαίνουν και ποια όχι. Το "τα μπλογκς ανήκουν σε όλους" και το μίshιμου "που τη στιγμή που ανάρτησες κάτι, τότε αποτελεί ιδιοκτησία όλων", σόρρυ αλλά τα θεωρώ μεγάλες μπουρδολογίες. Πόθθεν στα πόθθεν ανήκουν σε ούλλους; Εν δική μου η σελίδα, ό,τι θέλω γράφει πάνω. Suck it.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. @Sike
      Για το 3...
      Μοιράζομαι μαζί σας κομμάτια της ψυχής μου, κομμάτια της καθημερινότητας μου, πέρα από τα "απρόσωπα πράγματα". Δεν κατηγορώ φίλους/γνωστούς κλπ γι' αυτό και δεν θα με ενοχλούσε αν με διάβαζαν φίλοι και γνωστοί. Οι φίλοι μου (με εξαίρεση 1) δεν γνωρίζουν για το HNPCC και το issue που έχω με το DNA μου. Εσείς γνωρίζετε λεπτομέρειες.

      Για το 4...
      Δεν είπα ότι τα μπλόγκς ανήκουν σε όλους, ούτε είπα ότι το ΔΙΚΟ ΜΟΥ το μπλόγκ είναι και ΔΙΚΟ ΣΟΥ.

      Ξαναγράφω τί έγραψα:

      Δε μου αρέσει όταν λογοκρίνονται σχόλια αναγνωστών. Δεν το έχω κάνει ποτέ μου μέχρι τώρα και δεν σκοπεύω να το κάνω. Υπάρχουν όρια βέβαια αλλά από την άλλη καμιά φορά τα σχόλια που "απαιτούν λογοκρισία" είναι απόρροια συγκεκριμένου ύφους αναρτήσεων, κυρίως πολιτικών.

      Τζαι για να το κάμω λουφκιά καθαρισμένα: μιλώ για λογοκρισία των σχολίων στη βάση διαφορετικής πολιτικής/ιδεολογικής άποψης του εκάστοτε αναγνώστη/σχολιαστή.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. 1. ότι έshεις πρόβλημα με το HACCP σου τωρά το ακούω, έχασα επεισόδια φαίνεται, γκρρρρρρ

      2. εν είπα ότι εν εσύ που είπες έτσι. Έδραξα της ευκαιρίας απλώς.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. @Sike
      Έπια την πιστοποίηση (ληγμένου) HACCP officially χεχεχε
      Ετέλιωσες με την ευκαιρίαν οξά έshεις την δραγμένην κόμα;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Sike HACCP? lol man:-)

      Invikte mou ennen eis varos sou to LOL.

      Ela sou pv, poia en ta alla blog souuuuu?:-D

      Thkievazw ta pile?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. @postbabylon
      Μα ενόμιζα ότι το είχα κάμει ήδη λουφκιά (ξηκούνια) καθαρισμένα...

      http://www.elanadeis.com

      Εκαλέσαν με να γράφω τζαι σ' έναν άλλον βλόγιον αλλά γιάλι-άλι...εν τα προλαβαίνω ούλλα! :D

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. όι στα ιστομαγειρέματα ελπίζω!!

      btw το έδραξα ήταν τυπογραφικό, χα χα χα χαχαχαχαχαχαχαχα

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    10. @Sike
      Μαειρεύκω καλλύττερα από ότι νομίζεις χεχεχε
      Τελικά έδραξες την οξά;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    11. Τωρα καταλαβα τι θα κανω κι εγω!
      Μπερδευτηκα λιγο απο το τιτλο της Mανας.

      Θα σχολιασω λιγο το αρνητικο σου πεντε!
      Μιλας εσυ και συμβουλευεις αλλους να μη μπλογκαρουν πολυ; Ημαρτον!Όι λαομον!

      Πφ, ποσο γρηγορα διαβαζεις πια; ποιος εισαι;

      Τεσπα, καλα τα λες τα περισσοτερα και συμφωνω!

      φιλια

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    12. @Coula
      Μα δεν είπα εγώ να μην μπλογκάρετε πολύ. Αυτό που είπα είναι να μην είναι εις βάρος της πραγματικής ζωής μας! Πώς λέμε "τρώμε για να ζούμε και δεν ζούμε για να τρώμε"; Κάτι τέτοιο

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...