Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010

It's good when things work out

8 σχόλια:

  1. ατε τωρά τι να πείς! Τζε εγώ νομίζω ήταν φασόλια γιαχνί που έφαν η κορού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παν είναι ότι τα ήβρασιν τα παιθκιά. Εν κρίμαν έτσι αγάπη να επήεννεν του...κώλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποζιουρ ΙΤ φρεντ. εχαθήκαν τα ελληνικά που το κομπουτερ μου. τι να κάνω; ξέρω ξέρω είμαι άσχετη. πατώ τα κουμπούθκια εν τα αναγνωρίζει. πάω στο παραθυρούι κάμω σελεκτ γκρηκ εν το αναγνωρίζει. γουατ το ντο; θεκκιου.

    φασολια γιαχνί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @she demon
    Ήνταλος εχαθήκαν ολάν; Τούτα που έγραψες εν δανεικά; χεχεχε
    Είπα σου 1000 φορές να μεν πειράζεις πράματα που εν ξέρεις τί είναι...για το κομπιούτερ μιλώ she, συγκεντρώθου!!!
    Έκαμες του κανένα ρηστάρτ οξά έshεις το τζιαμέ τζαι παιδεύκεσαι; Επείραξες τίποτε μες τα languages οξά εν on air που το έπαθεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγεμώσαν τα μάθκια μου. Ηντα έρωτας εν τούτος snif snif

    P.S χάτες συρε πάνω τον παρέα μου το θεόφιλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα πάρω τη κιλότα της σαουνα!

    χοχοχοχ

    φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Αχάπαρη
    Κάμετε νάκκον κράτειν με το Θεόφιλο...εν τζι είμαι ο Τσιάκκας!

    @CouCoula
    Ποιάς σαούνας σιόρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...