Τρίτη, 2 Νοεμβρίου 2010

Raptor thinks...












7 σχόλια:

  1. Ούλλα τα λεφτά η απορία με τον Πινόκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ψηφίζω το τελευταίο μετ ην επιλογή. εξ από ανεκάθεν δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Defiance
    Εν έshει λάθος ο Πινόκιο!

    @Ανώνυμος τζαι καλά
    Ήμουν σίουρος για την επιλογή. Εξ από ανέκαθεν ήμουν σίουρος βασικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nice!!

    Εμένα άρεσε μου το If I kill time will I be immortal?

    Που τα βρίσκεις εγω απορώ! Και φυσικά όποτε ανοίγω το blog σου (3-4 φορές την μέρα) ετοιμάζομαι να γελάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Rania
    Τζι εμένα τζίνο μου άρεσε!
    Μα μόνο 3-4 φορές την ημέρα με επισκέπτεσαι; Τζαι ύστερα παραπονιέστε ότι εν με προλαβαίνετε! τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμενα μαρεσε τζινο με το κετσαπ. είχα πάρει του γκορντονς ραμσει το βιβλιο συνταγων και γραφει πως θα φτιαξουμε "σμουδια" ξερεις πόσες μέρες προσπαθούσα να καταλάβω τι είναι?.. τωρα με λυθκε η απορια! μπραβο βρε ινβικτους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @maria
    Πριν από σας, για σας χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...