Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

Stairway to Heaven

Τούτη εν μια δουλειά που εν θα μπορούσα ποττέ να κάμω. Λόγω υψοφοβίας.
Θυμούμαι που ήμουν μιτσής, όποιος με ερώταν τί θα γινώ άμαν μεγαλώσω απαντούσα άμεσα τζαι κοφτά: πιλότος!
Όταν εμεγάλωσα κάπως εσυνειδητοποίησα ότι έχω υψοφοβία οπόταν ο πιλότος μας τελείωσε. Εν έχω πρόβλημα να ταξιδεύκω με αεροπλάνα κλπ (in fact απολαμβάνω το ιδιαίτερα) αλλά έναν issue με το ύψος έχω το. Θυμούμαι παλιά όποτε έπαιζεν η ομάδα μου στο Αντώνης Παπαδόπουλος (τότε που υπήρχαν ακόμα οι ξύλενες οι κερκίδες) έτρεμεν η ψυshή μου κάθε φορά που ανέβαινα τζι εκατέβαινα τζίνες τες κερκίδες. Τα κενά ανάμεσα στα σανίθκια εφαίνουνταν μου τεράστια τζαι το ύψος θεόρατο.




Και φυσικά τραγουδάκι για να δέσει ο τίτλος!

15 σχόλια:

  1. Και γω οταν ειδα το Top Gun ηθελα να γινω πιλοτος αλλα μετα οταν εμαθα οτι επρεπε να παω πρακτικο αλλαξα γνωμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Christina
    Εγώ άλλαξα γνώμη πριν να χρειαστεί να θκιαλέξω κλάδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Bananistanos
    Εν κάμνεις ούτε συ για πιλότος πλέον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε μου αρέσει....
    προτιμω να πιλοτάρω άλλα πράγματα.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααααααα

    τι σημαινει μιτσής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εισαι τυχερός απο μια πλευρά γιατί πιθανόν σημερα να ξιτίμαζες τον Σταυράκη.(Eurocupria RIP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Coula
    Προσοχή στα κενά αέρος!

    μιτσής = μικρός

    @Okyalos
    Εν τζαι τούτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πρεπει να φορεί αλεξίπτωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στην αρχή καλά ήταν. μετά που άρκεψε σε τζιήνην την σκαλούα την πλάγια τζιαι όποτε άλλασσε σκάλες ήταν πολύ τρομακτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @A
    Εσύ δηλαδή με αλεξίπτωτο έφκεννες τζιπάνω; Μπρρρρ

    @ρίτσα
    Οι τελευταίες "σκάλες" ήταν πολλά scary!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Officially εζαλίστηκα. Ήταν να πεθάνω που εφκαίναμε πας στον πύργο του Άιφελ με το ανσανσέρ, φαντάστου τωρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Leni
    Την επόμενη φορά δοκίμασε να σκαρφαλώσεις πας τον πύργο του Άϊφελ, αντί να πιάεις το ασανσέρ. Τωρά που ξέρεις τον τρόπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...