Παρασκευή, 5 Νοεμβρίου 2010

- Visa πιάννεις;

- Πιάννω καλό!!!

17 σχόλια:

  1. Tζαι επόμενο στάδιο κάμνει σου τζαι direct debit που τον λοαρκασμό σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Κκουλλάς
    Αμαν θέλεις βάλλει σου τζαι standing-order χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην Ελλάδα ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας είπε ότι όλοι πρέπει να δίνουν αποδείξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Okyalos
    Ας μην σχολιάσουμε καλύτερα το τί γίνεται στην Ελλάδα με τις αποδείξεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έτσι πρέπει ο σωστός επιχειρηματίας. οϊ σήμερα έκοψα επιταγή δέκα ευρώ του κυρίου που έβαλε μια λάμπα στο αυτοκίνητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάνα με το συμπαθκειον ο κύριος που σου έβαλε λάμπα εν κλέφτης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Mana
    Εν τζι είμαι κανένας ειδικός αλλά σάμπου έshει δίκαιον ο Κκουλλάς...10 ευρώ για μιαν λάμπαν του αυτοκινήτου;! Αν του εδίας αλλό κάτιτις άλλασσεν σου την παταρίαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κκουλά και Ινβίκτε, έχει αυτοκίνητα που πιάνουν κάτι συγκεκριμένες λάμπες που εν πολλά πιο ακριβές που τες συνηθισμένες. Έτυχε μου τζαι'μένα (φυσικά ο γάρος ο ηλεκτρολόγος άλλαξε μου λάθος λάμπα τζαι ύστερα έπρεπε να μου επιστρέψει κάπως 12 λίρες, αλλά τζείνο εν που άλλη ιστορία :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Leni
    Συγχώρα την άγνοιαν μου ντήαρ...εν αυτοκίνητον της οκκάς που οδηγώ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ι know αλλά όπως το είπε η Μάνα εφάνηκε μου ότι εν η νορμάλ φάση. Τωρά αν εν κανένα "ιδιότροπο" όχημα που κρατά δε ξέρω. Ένηγουέη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ρωτήσω κάτι;
    Γιατί μερικές φορές ο μοζίλα δε μου βγαζει τις εικόνες σου;

    Να όπως και τώρα!!! Δε βλέπω τίποτα!
    γκρρρ πρεπει να παω στον explorer για να δω! Και βαριεμαι!!!

    φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @CouCoula
    Τί είναι αυτές οι παπαριές με το mozilla μαρή; Εγώ είμαι αποκλειστικά και φανατικά mozilla user και δεν είχα ποτέ πρόβλημα! Τον έχεις coulanei τον browser λέμε! χαχαχα

    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι, αλλά πως να τον ξεκουλάνω;;;

    Εχεις καμια ιδεα μαστορα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @CouCoula
    Κάτσε να ψάξω για καμιά deCoulanz εφαρμογή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζαι'γώ Ινβίκτε μου, μεν το σκέφτεσαι. Το συγκεκριμένο όχημα ήταν Honda civic, αν έχει καμιά σημασία (για τη λάμπα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...