Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2010

Visual recipes - IKEA style

Σήμερα ντήαρ θα μιλήσουμε για συνταγές. Συνταγές ζαχαροπλαστικής.
Ας δούμε λοιπόν τί περιλαμβάνει μια τυπική συνταγή σε ένα οποιοδήποτε βιβλίο συνταγών:

1. Λίστα με τα υλικά που θα χρειαστείς
2. Οδηγίες βήμα-βήμα για το πώς θα ετοιμάσεις το γλυκό
3. Φωτογραφία του τελειωμένου γλυκού. Close-up φωτογραφία, ενός γλυκού που έγινε από επαγγελματία σεφ, και που φωτογραφήθηκε από επαγγελματία φωτογράφο (ενδεχομένως να είχε χρησιμοποιηθεί και food stylist)

Τα δύο πρώτα βήματα είναι απαραίτητα. Άχαρα πολλές φορές, αλλά απαραίτητα.
Κι επειδή ακριβώς -ειδικά η λίστα με τα υλικά- είναι άχαρη, ο Carl Kleiner (φωτογράφος στο επάγγελμα) πρόσθεσε αυτό το "κάτι" που έλειπε από την άχαρη λίστα των υλικών. Στο καινούριο βιβλίο συνταγών του IKEA, “Hembakat är Bäst” (μεταφράζεται ως ‘Homemade is Best’), ο Carl βάζει μια πινελιά τέχνης και δημιουργικότητας στη λίστα των υλικών.

Ας δούμε ένα μικρό δείγμα της δουλειάς αυτής...

Τα υλικά

Το τελειωμένο γλυκό


Τα υλικά

Το τελειωμένο γλυκό


Τα υλικά

Το τελειωμένο γλυκό


Και μερικές ακόμα "λίστες υλικών":
















17 σχόλια:

  1. xmm... tzino me ta zaxarokalama ti einai to teliko proion?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Prixtis
    I will laugh you. Μπορεί ναν καμιά πολυθρόνα παμπού (όι του Πάμπου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά φίλε μου έσιει τζιαι πιο αθκιειασερούς...χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Itsmylife
    Μα εγώ φίλε μου έshει τζαιρόν που το λαλώ αλλά εν μου κρώννουνται. Είναι να μεν σου φκεί το όνομαν σιόρ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζαι'γώ ήρτα για να σου πω ότι ποστάρεις έτσι θέματα για να μας αποδείξεις ότι έχει τζαι πιο αθκιασερούς που'σένα :Ρ

    Απορώ τι εν τζείνο με τες πολλές βανίλιες τζαι τους κόκκικους κόκκους.

    Πάντως, να σου πω την αλήθκεια, εν μου εξίταρε τες γευστικές μου αισθήσεις καμιά εικόνα. Φαίνεται πρέπει να τα δω γραμμένα τελικά :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Leni
    Ήνταλος καταλάβουνται οι δασκάλοι ολάν!
    Θα πώ του Άγιου Βασίλη να μου φέρει για δώρον έναν αθκιασερόμετρο για να σας αποδείξω ότι το αθκιασεροfactor μου εν λλίον πάνω που το average (τσας δηλαδή μεν φανταστείς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω και εγώ αθκιασεροfactor πάνω που average..νομίζω σήμερα στην δουλειά είμαι εγώ και η secretary!!

    Εννά συμφωνήσω με Leni..although interestig they don't look appealing έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Rania
    http://3.bp.blogspot.com/_n4nTlPGGMNY/TRr98qk4ipI/AAAAAAAACTA/rjd4peCXXBQ/s1600/athkiasero-meter.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκαρτέρουν να δω καμιάν μαλακίαν στο τέλος να ξελάσω αλλα ήταν ούλλα στο ίδιο θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Κκουλλάς
    Τελικά εν είμαι τέλλεια προβλέψιμος. Εν καλό τούτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ου μα γιατί οι τελευταίες εικόνες εν έχουν το τελικό αποτελεσμαν; Ινβικτε κάτι κρύβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε σίουρα ρε, εν τζαι βάλλεις μόνο μαλακίες , χαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. hahaha...τέλειο!

    Άραγε σου τι σημαίνει το π?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. π = περίτου που τον Ινβίκτους (οι κακές γλώσσες βέβαια λένε ότι σημαίνει "παρκάτου που τον Ινβίκτους" κκούχχου κκούχχου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειαααα

    Αυτα ειναι...
    τα υλικα δοσμενα με καλλιτεχνικη ματια!


    Καλημεραααααα

    ή μαλλον

    καλο μεσημερι!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Coula
    Αυτά είναι σε λέω!
    Καλημέρες/καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...