Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου 2010

When mommy is away


25 σχόλια:

  1. θωρώ τα ξαναθωρώ και δεν μπορώ να θυμώσω. απλά περιμένω να δω πότε θα μου τύχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Μάνα
    Το 1 εν σχετικά ανώδυνο. Το 2ο όμως; :|

    άσχετο
    όταν έκαμνα τούντην ανάρτηση (σπίτι) ήταν τζι η κόρη μου τζιαμέ τζαι επαρακολούθαν με. Όταν έκαμα upload την πρώτη φωτογραφία λαλεί μου: "εν τιτσιρί παπά;"
    Έστειλα την να πάει να παίξει με τα παιχνίδια της πριν να κάμω upload τη δεύτερη φωτογραφία...να μεν της μπουν ιδέες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, όντως, το πρώτο ανώδυνο, εκτός κι αν το πάει βόλτα έξω ο μπαμπάς και δεν καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά...
    Το δεύτερο γιαούρτι είναι, ή μπογιά; Θέλει πολλές βαθιές ανάσες και ασκήσεις θάρρους ;-)
    Πέρασαν αυτά για μένα... ήρθαν τα δυσκολότερα... χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Χριστιάνα
    Ο παιδίατρος μας μας έλεγε πάντα: "τα πρώτα 10 χρόνια είναι τα δύσκολα...μετά είναι δυσκολότερα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το δεύτερο είναι επώδυνο αν είναι Κυριακή βράδυ η ώρα 9 που παίζει CSI. διαφορετικά ας κλαίει ο Μοτορτζής που δεν θα μπορεί να παίξει playstation.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έναν Ηρώδη εδώ και τώρα!!!

    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Coula
    Ο Ηρώδης μπορεί να έρθει με ταμπόν! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτο γιατι ενι χτυπά το βιολογικό μου ρολόι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά κατι τετοια βλεπω και σκεφτομαι ασε καλυτερα δεν ειμαι ετοιμη για να γινω μανα, κι επιπλεον Μana ειναι μόνο μια.

    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Ηρώδης επίσης ας έρθει και με το έλκηθρο, αρκει να έρθει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παραμυθία
    - κόρη Ασυμβίβαστη, που εν να κάμεις μωρά να μεν μου τα φέρνεις σπίτι να τα προσέχω...διότι εγώ εν θα κάμω, έτσι που τα θωρώ τούτα δαμέ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααααααααααα κάμει το ο γιος μου με τις σερβιέτες..πιάνει τες, ανοίει τις, και κολλά τες όπου έβρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Παραμυθία
    Τί έχουν καλέ τα μωρά; Έτο εν νάκκον ζωηρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @she demon
    Γύριστο στα ταμπόν να πνάσεις χαχαχα
    Πάντως ψάξε το τζαι μπορεί να έshει ταλέντον ο μιτσής...ξέρεις πόσα πράματα μπορείς να κάμεις με τες σερβιέτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οταν ημουν 3η-4η δημοτικου επαιζα με τη φιλη μου και ανακαλυψαμε τα ταμπον της μανας της(δεν ειχαμε ιδεα την ηταν)και μας εκανε εντυπωση το περιτυλιγμα που ηταν ροζ,μπλε,πρασινο."Κλεψαμε" 5-6 και γω θυμαμαι τα ειχα και στην κασετινα μου και τα δειχνα συνεχεια με ενθουσιασμο στις συμμαθητριες μου(!) Περιττο να σ πω οτι η μανα μου επαθε σοκ μολις τα ειδε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Christina
    χαχαχα φαντάζομαι την αντίδραση της μάνας σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. which reminds me: που ήμουν μιτσιά έπιασα την κρέμα του συγκάματος του αδελφού μου που ήταν βρέφος και την πασάλειψα στα μούτρα του παπά μου την ώρα που κοιμόταν.
    Αντιλαμβάνεσαι ότι έπαθε εγκεφαλικό χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νομίζω θα σταματήσω να διαβάζω εσάς τους γονιούς!! Τρομοκρατείτε με!!
    (πρώην Rain Tears)
    Είδες Ινβίκτους?? :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. kati tetia 8a ekaman je ta kopelou8kia tis midias je esiren ta je epian!!!
    ps en 8elo na 3ero t mporei na epa8an oi goneis twn mwrwn ts kato pict!!!!an t glitosan me egkefaliko en tixeroi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Pasxalina
    Πρέπει να έκαμεν επιδερμίδα ο παπάς σου α; χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Joy Tears
    Ατς! Joy Tears! I like :)
    Τζαι σταμάτα να τρομοκρατείσαι λαλούμεν! Τα πράματα έννεν τόσο τραγικά όσο φαίνονται (εν shειρόττερα) χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @nekat0meni
    Στην κάτω φωτογραφία ντήαρ βλέπεις τα μωρά της Μήδειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. την κάτω φωτογραφία πρέπει να την βάζουν στα κουτιά προφυλακτικών..θα πουλήσουν τρελλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...